Ja maar Alistair is gewoon in topvorm op dit moment. Die nek alleen al!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was ook mooi geweest idd.
Ik heb vroeger samengewerkt met Alistair. Bij een call-centrum, niet in de ring
Komt misschien ook omdat er nog maar 21 dagen in je agenda zitten......quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het wel doen, maar ik kan geen plek in mijn agenda vinden...
Plus de 365 dagen in het volgende jaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat er nog maar 21 dagen in je agenda zitten......
Heel het jaar al volgepland?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Plus de 365 dagen in het volgende jaar.
Ik ben momenteel al bezig voor 2011...
Ja, zo min of meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel het jaar al volgepland?
All work and no play.........quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, zo min of meer.
Ik kan een paar dagen laten vallen, mits ik met één van mijn ICT-projecten daadwerkelijk succes boek...
Ik kan niets anders dan dit accepteren, ik moet er bovenop komen en bovendien afrekenen met de overheid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
All work and no play.........
Je moet doen wat je moet doen natuurlijk. Maar als je alleen maar werkt en niet ontspant dan ben je straks opgebrand.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan dit accepteren, ik moet er bovenop komen en bovendien afrekenen met de overheid.
Had Flitspaal niet een of ander programmaatjequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het wel doen, maar ik kan geen plek in mijn agenda vinden...
Klopt, maar ik moet hem nog toegang geven tot dat ene Google-werkblad...quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Had Flitspaal niet een of ander programmaatje
Dat is misschien wel de beste optie. Voordat we 100 topics achterlopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet hem nog toegang geven tot dat ene Google-werkblad...
Je buurmeisje?quote:
Nee. Broertje.quote:
Feli!quote:
Je hebt 2 Euro in de brievenbus van één van je buren gegooid?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een kerstboom gevonden en gekochtZo vers uit de grond, was nog een hele klus om een leuke boom te vinden... er was al heel veel weg.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:24 schreef MadMaster het volgende:
Ben in Haarlem net zowat overreden door een kudde Hells Angels die hun vorige week vermoorde maat gingen begraven. Ik begrijp wel dat die gasten neergeschoten worden, het is dat ik geen pistool bij me a had...
Fakequote:
Ik denk dat de rest naar Ron's Ganzebord zit te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe laat moet je werken? 2300?
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vrouwenvoetbal in het algemeen?
Vond em wel aardig, maar niet superquote:
Wel één van de betere films van Brooks?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond em wel aardig, maar niet super
Van Brooks heb ik Spaceballs gezien, The Producers, Blazing Saddles (net dan) en stukken van History of the World part 1. Daar houdt het volgens mij wel bij opquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel één van de betere films van Brooks?
Spaceballs is geweldig. En History of the world ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van Brooks heb ik Spaceballs gezien, The Producers, Blazing Saddles (net dan) en stukken van History of the World part 1. Daar houdt het volgens mij wel bij op
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, en dat na 1 biertje....
Dacht dat het over Brook Shields ging, ik zat me al af te vragen wat haar bijdrage was
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, en dat na 1 biertje....
Dacht dat het over Brook Shields ging, ik zat me al af te vragen wat haar bijdrage was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |