Snooki?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zit Finding Forrester te kijken, komt sookie ineens voorbij
quote:
Oh ja, Anna Paquin a.k.a. Rogue uit X-Menquote:
PS heeft wel wat van haar jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
In de foto hierboven heeft ze wel wat van PS...of ben ik de enige die dat vindt?
Tomeeto, tomaatoquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
PS heeft wel wat van haar ja
Lijkt wel een beetje op PS ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
In de foto hierboven heeft ze wel wat van PS...of ben ik de enige die dat vindt?
Het is eerst een uur lang Dominee Gremdaat met overpeinzingen voor de toekomst en een terugblik op het afgelopen jaar a.d.h.v. krantenknipsels, dan pauze, vervolgens een uur Margreet Dolman (interviewt publiek die in de pauze briefjes mochten invullen, zingt een paar nummers, waarvan één deels als Bert uit Sesamstraat en belt naar bekenden van mensen in het publiek) en daarna is het borreluur met Paul Haenen in/aan de bar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Een hele avond Margreet Dolman zou voor mij ook iets teveel van het goede zijn, maar ik vind het wel leuk.
Hoop dat het geen Fine Oak is voor je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit hier echt met een hele vervelende Whisky. Macallan 15Y.
Helleu...quote:
Ik ben altijd bezig met nuttige dingen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helleu...
Nachtdienst weer?
Is dat eigenlijk paraat zijn en wachtlopen of doe je ook nog iets nuttigs?
Hey C4quote:
Nachtdienst. Nog 3 uur en dan zit het er weer op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey C4Heb je een nachtdienst of ben je gewoon nog op?
Ah vandaar. Ik ga zo tanden poetsen, kijken hoe lang ik een aflevering van wat dan ook maar volhoud en val daarna heerlijk in slaapquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdienst. Nog 3 uur en dan zit het er weer op.
Dan zul je wel snel slapen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik ga zo tanden poetsen, kijken hoe lang ik een aflevering van wat dan ook maar volhoud en val daarna heerlijk in slaap. Heb er nu al zin in
Daar ga ik wel van uit. De 4-5 uur slaap van afgelopen nacht zal ook wel meehelpen om snel in slaap te vallenquote:
Dank je wel. Jij weltrusten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga van pittenstein. Werk ze nog en slaap lekker
Ja, met langlaufen. En ik had mijn defensie wanten aan. die voldeden prima.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, vraagje, heb je ervanring met langlaufen/ skien in het hoge noorden? Wat voor handschoenen zijn daar het beste geschikt voor?
Van hoeveel genootschappen ben jij lid!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen even naar Haarlem, shoppen en dit eens bekijken: Anton Pieck Parade.
Vanavond whisky proeverij van ons eigen Amsterdams Whisky Genootschap...
Twee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van hoeveel genootschappen ben jij lid!?
De dag er voor, ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan jullie de avond voor vertrek al richting haven?
Er is volgens mij nog steeds plek, al gaat de prijs wel steeds meer omhoog. --> http://www.whiskyzeilreizen.nl/quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik me goed voorstellen MM
Zit die reis al vol?
Het wel de Fine Oak, maar die vind ik prima smaken
ga jij ook op die reis?quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan jullie de avond voor vertrek al richting haven?
Neen,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |