Vertelquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
Mogen jullie eens raden wie een diploma kan aanvragen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, niks van gemeend, maar ik moest er vanwege de 'welles/nietes' ineens aan denken n.a.v. de heisa rondom die Brabo's...
[..]
Mw. MM heeft er geloof ik nog aan meegedaan met haar school. Zal eens vragen vanavond hoe dat ook al weer zit...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik vertrouw het voor geen meter eerlijk gezegdMaar heb een uitgedraaide cijferlijst met 240 credits en volgens de 'diploma aanvraag handleiding' moet ik er 240 hebben. Dus fuck die shit, ik zit nu een formulier in te vullen voor mijn diploma aanvraag, heb mijn studieloopbaan begeleider gemaild of hij op school is vandaag (want hij moet een krabbel zetten) en inleveren die zooi
Ik ga hier iets aan de Kerstsfeerquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, ik ga in de vrijdagmiddagmodus... heb geen zin meer.
Dat hebben wij vanmorgen al gedaan, dus dat is klaar. Ik heb nog wel kerstchocolaatjes, die kan ik gaan opeten!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga hier iets aan de Kerstsfeerdoen, er is bijna niemand meer op het werk...
ow, dat zijn zware weken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een kloteweek op het werk en deze vrijdagmiddag veranderd daar weinig aan helaas, dus ik probeer het nog wel uit te zingen tot 5 uur zonder te ontploffen.
Jep, al vind ik die 3 weken in de zomer dan wel weer eens jammer, dat is me te lang voor het mooie, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt mij ook heerlijk. Peace heeft ook altijd 2 weken kerstvakantie. Dat is dan wel een voordeel van een bouwbedrijf.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De Kerst kan beginnen hier...
Je vindt 3 weken te lang?? Peace neemt komend jaar een keer 4 weken...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, al vind ik die 3 weken in de zomer dan wel weer eens jammer, dat is me te lang voor het mooie, maar je kunt niet alles hebben.
Ik pak zo de trein wel even:quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik heb hier ook een whiteboard hangen, kun je even langskomen?
Ja, vooral omdat die 3 weken vast staan en de festivals voor of na die 3/4 weken bouwvak vallen, noem het een luxeprobleem.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt 3 weken te lang?? Peace neemt komend jaar een keer 4 weken...
gefeliciteerd, u dingt mee naar de prijs van de dag voor het slechtste plaatje gepost op dit forumquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pak zo de trein wel even:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pak zo de trein wel even:
[ afbeelding ]
Ik snap het. Peace heeft bij arbeidsvoorwaardengesprek afgedongen dat hij altijd de vrijdag en maandag rondom Lowlands vrij mag/kan nemen als hij gaat. Normaal mag je bij dit bedrijf in juli en augustus geen vrijnemen, anders dan de bouwvak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat die 3 weken vast staan en de festivals voor of na die 3/4 weken bouwvak vallen, noem het een luxeprobleem.
Ter compensatie heb ik eerder een ander plaatje geplaatst...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gefeliciteerd, u dingt mee naar de prijs van de dag voor het slechtste plaatje gepost op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |