[X] Klopt.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Een kolibrie klopt alleen, toch Katy?
Je liegt, hier een ECHT bazenbeestquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heej, dat zijn geniale huisdieren!
?quote:
Glazuur lekker invetten!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Kunnen we weer luisteren naar Jennifer
Oja, yayquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Kunnen we weer luisteren naar Jennifer
En wat Jennifur fans op Fok ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dolfijnen weer helemaal overstuur
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dolfijnen weer helemaal overstuur
Oké laat maar.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bart wordt eerste, Jennifer verdiend tweede
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
Pom pom pom
.... la-ie-jaaaa
We all stand together
En dan allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat pommen moeten we nog een keer oefenen
Het is nog heel recent hoor.quote:
Ik wel, op meerdere vlakken.quote:
quote:
Nee gekkie, een warm deken van liefde is genoeg.quote:
Oh ja, dat wordt dan lastigquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gekkie, een warm deken van liefde is genoeg.
Slaap fijnquote:
Op dit moment wel inderdaad.quote:
Oh jaquote:
Dan maar Lenny hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
Liever nog Jenny dan Lenny hier. Niet weer reggea
Nee en zeker niet elke keerquote:
Jennifur is nog aardig in gesprekjes. Lenny vind ik zo gemaakt, zeker sinds ik hem bij Carlo en Irene zag, brrr.quote:
Dat dus ja.quote:
Denk het ook wel... Zeker naar zijn optreden van 2 weken terug.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ben bang dat Lenny nog wel ff blijft, die gast is te populair
Ja die blijft tot het einde ongeveer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ben bang dat Lenny nog wel ff blijft, die gast is te populair
Want?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lenny moet lekker mensen helpen in het ziekenhuis.
Welterusten miauwquote:
Bennyquote:
Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
Lenny vind ik echt zo'n type die dan Tanja Nijmeijer achterna gaat.
Ken uw TAL-mensenquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken uw TAL-mensendat is zijn werk
Bosquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:51 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, over iets meer dan 5 uur gaat mijn wekker![]()
Echt hequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tanja haalt geregeld de voorpagina van de regionale krant. Debiel mens.
Ja werk of in opleiding, 1 van de 2, of allebei.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens een 2e keer richting bed
Ja, ik ga zo maar wat proberen. Kon durfde vandaag mijn bed totaal niet uitkomen. Angsgevoelens weer, helaas.quote:
Word jij nog wild van z'n lokken of zeg je doe maar niet?quote:
Hij heeft iets, maar ook weer niet. Beetje viezig mannetje. Hoewel ik daar ook van kan houden. Maar dit is het niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Word jij nog wild van z'n lokken of zeg je doe maar niet?
Nee het is vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar wat proberen. Kon durfde vandaag mijn bed totaal niet uitkomen. Angsgevoelens weer, helaas.
Ik volg je helemaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft iets, maar ook weer niet. Beetje viezig mannetje. Hoewel ik daar ook van kan houden. Maar dit is het niet.
Nou ik moet ook wat uren pakken om morgen fit de TAL-jurybank te kunnen betredenquote:
Moet wel. Zit om 8 uur in een busje naar Antwerpen. Maar dan ben ik temisnte bezig en is er niks om me angstig om te voelen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Angst is niet fijn. Hoop dat het morgen beter gaat Bos!
nja, het gaat dan ook om het ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik moet ook wat uren pakken om morgen fit de TAL-jurybank te kunnen betreden
Leuk!quote:Het einde van Serious Request wordt altijd afgesloten door een grote artiest die optreedt, als de deuren van het Glazen Huis weer opengaan. In het verleden is die taak al weggelegd geweest voor Alain Clark en Kane, dit jaar is het de beurt aan Marco Borsato. Hij zal naar Eindhoven komen om deejays Coen Swijnenberg, Giel Beelen en Gerard Ekdom op te wachten op kerstavond.
Ook Alain Clark, Go Back To The Zoo, Ilse deLange, Guus Meeuwis en Bløf treden op.
Oh ja ik las het toen straks, je had er wel zin in toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet wel. Zit om 8 uur in een busje naar Antwerpen. Maar dan ben ik temisnte bezig en is er niks om me angstig om te voelen..
Correctquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, het gaat dan ook om het idee
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik las het toen straks, je had er wel zin in toch?
quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker stagediven en kinderkopjeshappen.
Trusten kuikentjequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga weer een poging doen.
Trusten voor straks allemaal![]()
Bos veel plezier morgen
Ik had niet door dat het er zoveel warenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het ging volgens mij wel natuurlijk toch? Dan weet je het nooit.
Moet ik ook om janken.quote:
quote:
LUKT NIET LUKT NIETquote:
quote:
quote:
Mogge Miauwquote:
Goedemorgen CRVquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedemorgen CRV![]()
![]()
Ja, ik werd er wakker van. Dat geschreeuw van PatriQue kon ik nog negeren (dat ben ik wel gewend), die wekker kon ik ook nog aan maar...die bel
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
dat geluid is vrij irritant he, goed belletje
ik heb ook naast de kerk gewoond hier in het dorp, hoor hem nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenheb ooit naast een kerk gewoond...ik hoorde het niet eens meer
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ook naast de kerk gewoond hier in het dorp, hoor hem nog steeds
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, goh teruglezen is soms zo leuk, bevestigd weer hoe triest en vals sommige zijn, gelukkig zijn die verder zo niet boeiend.
Ik heb trouwens zomaar zin om een cavia dood te trappen
Ik een paar jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:00 schreef MissBitchy het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben toe aan een paar dagen vakantie
Goedemorgen MBquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:00 schreef MissBitchy het volgende:
Mogguh![]()
Mogge Kallyquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, goh teruglezen is soms zo leuk, bevestigd weer hoe triest en vals sommige zijn, gelukkig zijn die verder zo niet boeiend.
Ik heb trouwens zomaar zin om een cavia dood te trappen
Azuurblauwe zee, wit strand, palmbomen, hangmat en cocktailsquote:
ben getrouwd weet je welquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk![]()
Je bent nog vrij, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Miauwquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedemorgen MB![]()
Het is wel (bijna) weekend
Ik heb een schurfthekel aan cavia'squote:Op vrijdag 10 december 2010 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge Kally![]()
Doe het niet, de cavia kan er ook niets aan doen![]()
Hoewel ze gefrituurd wel lekker schijnen te zijn
[ afbeelding ]
Mogge Bitsjjjjjjquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:00 schreef MissBitchy het volgende:
Mogguh![]()
quote:
waarom dat danquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan cavia's
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Alles goed met de collega's van de TAL SC?
das natuurlijk nooit verkeerd, maar daar hebben ze volgens mij geen cavia'squote:
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
ben getrouwd weet je wel
Ben je niet vrijgezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou...ok
With the stars as her umbrella
hmmm, gaat denk ik toch vervelen op een ogenblik, als je de hele dag geen reet te doen hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:03 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Azuurblauwe zee, wit strand, palmbomen, hangmat en cocktails
je moet ze ook eerst doodslaan voor je ze in de frituur gooitquote:
Ey Poezebeestquote:
oink, oinkquote:
Er mist wat in het rijtje, mijn laptop en een lekkere ventquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:07 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm, gaat denk ik toch vervelen op een ogenblik, als je de hele dag geen reet te doen hebt.
Wtf gastquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst doodslaan voor je ze in de frituur gooit
* pakt koffer en zonnebrilquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Er mist wat in het rijtje, mijn laptop en een lekkere vent![]()
Dan kom ik de dag wel door
Wat, vind jij levend frituren dan normaalquote:
Nee dat niet nee, maar ik frituur ook geen cavia'squote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef crv het volgende:
[..]
Wat, vind jij levend frituren dan normaal
Werk zequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Ik heb nu de slappe lach, dat is raar op mijn werk
Verder werken
Sommige cavia's zou je het liefst willen frituren, geloof mequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee dat niet nee, maar ik frituur ook geen cavia's
Werkzequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Verder werken
hoe krijg jij ze dan aan het krijsen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee dat niet nee, maar ik frituur ook geen cavia's
Werk zequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Verder werken
Douch zequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Werk ze![]()
Ik duik de douche even in, kijken of ik wakker kan worden
Of poezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige cavia's zou je het liefst willen frituren, geloof me
werk zequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Verder werken
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Werk ze![]()
Ik duik de douche even in, kijken of ik wakker kan worden
Vooral diegene die in je tuin schijten of 's nachts onder je raam staan te jankenquote:
Jou niet hoorquote:
Ja die ja inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
Vooral diegene die in je tuin schijten of 's nachts onder je raam staan te janken
Mogge Patquote:
Zuig zequote:
Moggequote:
quote:
Morge zuigmuisquote:
Prrrrrrooaarrrr?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
Vooral diegene die in je tuin schijten of 's nachts onder je raam staan te janken
Ik ben beiden, mijn katten komen niet buiten, dus waarom zou ik daar belasting over moeten betalenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jou niet hoor![]()
[..]
Ja die ja inderdaadDat ze geen kattenbelasting hebben ingevoerd... (Ja ik ben een hondenbezitter)
quote:
dat zag ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:24 schreef Kally het volgende:
Whehehe crv is de nieuwe zuigmuis
Morge Patje en Lutte
Goedemorgen C_Aquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben beiden, mijn katten komen niet buiten, dus waarom zou ik daar belasting over moeten betalen
Goedemorgen trouwens
In dat geval niet natuurlijk. Maar mensen die katten buiten latenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben beiden, mijn katten komen niet buiten, dus waarom zou ik daar belasting over moeten betalen
Goedemorgen trouwens
Mogge c_aquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens
is goed hoorquote:
Nog steeds niet uitgezogen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
is goed hoor![]()
![]()
*gaat weer verder zuigen
Bakkie koffie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Kally
miauw
patje
Ik heb nog 1 oog dichtecht net wakker
Ik klonk lekker suf hèquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb miran gebeld, nu is ze wel wakker
Oh jammerquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat vind ik vies
Wie ben jij
Ha-ha, dat rijmt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oh jammer
Ik ben dus PD en ik kom van de GRTDOJW-SC
Ik kan heul wel rijmen jaquote:
Oooow okquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oh jammer
Ik ben dus PD en ik kom van de GRTDOJW-SC
Aangenaamquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oooow ok
Hoi
Ik ben c_a en kom eigenlijk alleen in deze sc
En nu ga ik douchen en ontbijten
Senseo of ouderwetse koffie?quote:
Koffie is vies.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aangenaam
[..]
Senseo of ouderwetse koffie?
nu wel, moet 3 verdiepingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nog steeds niet uitgezogen?
Niks vies aanquote:
ja, zuig jij nooit danquote:
vergeet je snorkel nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes!
Owja ik ging douchen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga naar school! Fijne dag allemaal!
Succes op schoolquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga naar school! Fijne dag allemaal!
Moggequote:
Morge wasbeerquote:
ik heb het gewoon over stofzuigen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar het is zo vreemd uit jouw mond
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nu echt douchen...
Mijn bed is te warm
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef MissBitchy het volgende:
Mogguh binnenkomers![]()
Tijd voor een bak koffie, ben nog steeds niet wakker
doe mnaar niet, kijk liever naar je voorkantquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhww, zal ik me nog een keertje omdraaien?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb teruggelezen, ik wil ook een cavia frituren
je had een koude douche moeten nemen, dat helpt vaak welkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef MissBitchy het volgende:
Mogguh binnenkomers![]()
Tijd voor een bak koffie, ben nog steeds niet wakker
sta je nou nog niet onder de douchequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
nee, maar warm ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is gewoon lekker warm in bed. Heb jij een koud bed dan?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
doe mnaar niet, kijk liever naar je voorkant
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
Handigquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hier wel. Als ik eenmaal heet ben, word alles om me heen heet
Is dat zo??quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien wat voor je ?quote:
als je alleen ligt is er weinig om heet van te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu is nu bij mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
misschien wat voor je ?
[ afbeelding ]
[..]
als je alleen ligt is er weinig om heet van te worden
en wat betekent NU bij jouw ?
Dat is handigquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze kan water koken met haar vinger
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
dat blijktquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan ik ook Jennifer laten verdwijnen
Nog niet geprobeerd eigenlijk
quote:
Probeer het met een testcaviaquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan ik ook Jennifer laten verdwijnen
Nog niet geprobeerd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |