Laat even weten wanneer de druk om te presteren de 200% heeft bereikt. Dan ben ik morgen niet nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 voelt de druk om te presteren langzaam toenemen..
Je begint toch niet terug te krabbelen hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer de druk om te presteren de 200% heeft bereikt. Dan ben ik morgen niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik heb gebruikers achterlijke opmerkingen zien maken maar deze verslaat alle.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ireth, je hebt toch een fietskar?
Hahaha, dus veel succes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Exact hetzelfde zei ik net ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef JK1982 het volgende:
Tsja.. het is even niet anders. Balen hoor..
Maargoed, aan de andere kant kan ik nu wel morgen even uitslapen. Ergens is dat ook wel een keer lekker, haha!
We houden het gewoon even in de gaten hiero, wie weet is er nog wel iemand die een keer wil meehelpen.
Heej het zou wel verse soep worden hoor! Die had morgenochtend om 7 uur op het vuur gegaan met lekker rundvlees er in! Enne.. kheb een heule grote vriezerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topic titel change dus
Gevraagd hulp met / in de keuken
Heb een pan soep gemaakt geschikt voor de hele fam Pfaff maar ben alleen
Ik kom ook maar alleen langs om van je soep te genieten. Dat ik ook nog moet helpen om je tuin op te knappen neem ik maar voor lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:47 schreef Ireth het volgende:
Heej het zou wel verse soep worden hoor! Die had morgenochtend om 7 uur op het vuur gegaan met lekker rundvlees er in! Enne.. kheb een heule grote vriezerHij gaat nu morgen alsnog op het vuur, maar nu pas als ik uit mezelf wakker wordt ipv door de wekker
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
tjemig, wat een hele heisa om het rechtachterom goed te krijgen![]()
Respect voor de kanjers die geduld hebben (en spierballen) om deze klus te klaren, met hindernissen![]()
lijkt mij één vd moeilijkst geplande FHF ever maar gó for it!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |