Laat even weten wanneer de druk om te presteren de 200% heeft bereikt. Dan ben ik morgen niet nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 voelt de druk om te presteren langzaam toenemen..
Je begint toch niet terug te krabbelen hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer de druk om te presteren de 200% heeft bereikt. Dan ben ik morgen niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik heb gebruikers achterlijke opmerkingen zien maken maar deze verslaat alle.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ireth, je hebt toch een fietskar?
Hahaha, dus veel succes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Exact hetzelfde zei ik net ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef JK1982 het volgende:
Tsja.. het is even niet anders. Balen hoor..
Maargoed, aan de andere kant kan ik nu wel morgen even uitslapen. Ergens is dat ook wel een keer lekker, haha!
We houden het gewoon even in de gaten hiero, wie weet is er nog wel iemand die een keer wil meehelpen.
Heej het zou wel verse soep worden hoor! Die had morgenochtend om 7 uur op het vuur gegaan met lekker rundvlees er in! Enne.. kheb een heule grote vriezerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topic titel change dus
Gevraagd hulp met / in de keuken
Heb een pan soep gemaakt geschikt voor de hele fam Pfaff maar ben alleen
Ik kom ook maar alleen langs om van je soep te genieten. Dat ik ook nog moet helpen om je tuin op te knappen neem ik maar voor lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:47 schreef Ireth het volgende:
Heej het zou wel verse soep worden hoor! Die had morgenochtend om 7 uur op het vuur gegaan met lekker rundvlees er in! Enne.. kheb een heule grote vriezerHij gaat nu morgen alsnog op het vuur, maar nu pas als ik uit mezelf wakker wordt ipv door de wekker
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
tjemig, wat een hele heisa om het rechtachterom goed te krijgen![]()
Respect voor de kanjers die geduld hebben (en spierballen) om deze klus te klaren, met hindernissen![]()
lijkt mij één vd moeilijkst geplande FHF ever maar gó for it!
Ik mag toch hopen dat die tijd niet klopt zeg..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Ireth het volgende:
Nou het zand komt er dus nu toch echt echt echt aan! Wanneer.... dat is de grote verrassing!
Mijn broertje logt net in, in het bestelsysteem om te kijken hoe laat het zand er morgen ongeveer zal kunnen zijn....
21-04-2011 23.30u - 01.30 uur
Dus vanaf morgenavond half 12 tot 's nachts half 2 kan ik op mijn zand gaan zitten wachten?![]()
![]()
Zal melding doen als het er is
Nee, nog niet echt. Maargoed, als 7 mei lastig wordt kan ik ook proberen op een andere datum te komen. Of zoals ik al zei op een avond. Evt. kan ik ook 2 avonden komen ofzo, maar het moet nu wel heel binnenkort even gedaan worden ja.. Staat het zand in de tuin of buiten op de stoep?quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
ff topic hoog houden
JK: Had jij al enig idee qua datum? Als ik heul eerlijk moet zijn komt 7 mei hier heul slecht uit... het zou wel kunnen, alleen moet ik een belofte die ik maaaaaaaanden geleden aan mijn dochter heb gedaan dan verbreken. Niet dat ze dat niet overleeft... Maar als het op een andere dag zou kunnen zou ik er heul blij mee wezen. Als het alleen mogelijk is op 7 mei, doen we die gewoon
Zand staat (eehh.. ligtquote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Maargoed, als 7 mei lastig wordt kan ik ook proberen op een andere datum te komen. Of zoals ik al zei op een avond. Evt. kan ik ook 2 avonden komen ofzo, maar het moet nu wel heel binnenkort even gedaan worden ja.. Staat het zand in de tuin of buiten op de stoep?
En had je de kruiwagen ook nog, of moet die even van tevoren geregeld worden als een datum bekend is?
Ik kijk gewoon even of ik eerder kan, en anders ga je toch gewoon 7 mei naar die braderie?quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zand staat (eehh.. ligt) in de tuin. Op zeil en onder zeil
Kruiwagen staat niet hier, maar die staat letterlijk 100 meter verderop en kan ik halen indien nodig. Twee keer rijden vind ik ook weer zo overdreven, je woont niet echt om de hoek zeg maar, dat wil ik je ook weer niet aandoen
7 Mei is ook niet echt heel erg dramatisch hoor, alleen is het geval dat er hier dan megabraderie is en daar wil mijn dochter altijd elk jaar naar toe. En toevallig ontdekte ik dus dat het nu op 7 mei valt... en ze roept al maanden dat ze wou dat de braderie er weer was... In het ergste geval heeft ze gewoon pech en gaan we op 7 mei gewoon tegelen
Het was af en toe al niet eens leuk om in de tuin te zitten, zo warmquote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Rucky het volgende:
Hoe warmer het wordt des te minder leuk is het om in een tuin te werken.![]()
Maar het maakt mij niet uit wanneer.
Neuh dat doek nie! Kan op zijn minst jullie verzorgen! Hapje, drankje! Ik ga niet gezellig lopen braderiën terwijl jullie het zweet in je naad staan te werkenquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon even of ik eerder kan, en anders ga je toch gewoon 7 mei naar die braderie?
Als je terugkomt is je terrasje betegeld of zijn we in ieder geval een heel eind op weg
Mijn buurman heeft de afgelopen weken sávonds in mijn tuin een schutting gemaakt en die zei op een gegeven moment dat ik best wel even weg mocht gaan en mijn eigen ding mocht doen, dan kon hij wat harder doorwerken ipv, steeds een biertje, kopje koffie of een warme maaltijd mee te eten...... Ik kon het niet over mijn hart verkrijgenquote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh dat doek nie! Kan op zijn minst jullie verzorgen! Hapje, drankje! Ik ga niet gezellig lopen braderiën terwijl jullie het zweet in je naad staan te werken
De ondergrond bij Irith is wel zeer compact, als je met een tank door de achtertuin rijd dan laat je volgens mij geeneens sporen na.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht wordt dit het langst-gerekte projekt ooit op FOK maar zeker niet het minst gewaardeerde![]()
Die kerels mogen van mij al in december een oorkonde krijgen voor de meest doortastende en geduldige FOK!kers![]()
en Ireth blijft vast soepen brouwen en zorgt goed voor de mannen![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Lottekoekkie op 02-05-2011 20:30:48 ]Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |