SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik wil wel langskomen om te helpen. Ik heb er geen moeite mee om je aanwijzingen te geven, ik doe het denkwerk wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, dit weekend kan ik zeker niet, volgende week denk ik ook niet (nieuwe auto ophalen, waarschijnlijk zaterdag). De week erop zou eventueel kunnen, maar dan hoop ik wel op hulp
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil wel langskomen om te helpen. Ik heb er geen moeite mee om je aanwijzingen te geven, ik doe het denkwerk wel.![]()
Laat maar weten wanneer je kan dan kom ik ook wel opdagen om te helpen.
Plantjes.. eehh... nee geloof het niet. Heb een aantal vaste planten staan die ik wel wil behouden en we hebben net 4 bakken gevuld met fjooluh. Ja een aardbeienplantstekje! Daar zou Susanne heel erg blij mee zijn, die van haar hebben de winter niet overleefdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
En wil je nog gezellige plantjes? Misschien is er nog een forummer met stekjes?
Heej leuk! Rijden we daar ff naar toe maandag! (Bloemenboer had ze ook, 5,98 voor een lullig groen sprietje...)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
bij de aldi hebben ze op dit moment aardbeiplantjes voor 1 euro per stuk.
ik heb ze ook niet meer. toevallig heb ik ze dit jaar door de kippen laten opgraven en weggemikt.
je moet er toch nog een berg zand op gooien, het wordt geen aarde-bak maar een kattenbakquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Ireth het volgende:
Nope, maar die zou ik eigenlijk zelf ook wel willen weten, dan weet ik of het nut heeft om het gras uit te gaan steken... Geloof alleen dat LV er nog een ervaren stratenmaker bij wilde hebben, alleen Tietvlag reageert dus niet meer. Heb wel al 4 kliko's geregeld bij buren her en der om het gras in af te kunnen voeren (van de gemeente mogen ze, ivm gewicht, niet voller dan de helft) maar zolang er nog geen definitieve datum staat wil ik daar nog nite mee beginnen. Straks zit ik niet alleen weken met stapels tegels, maar ook met 1 grote aarde-bak in mijn tuin.. (en had ik al verteld dat ik een wit hondje heb???)
Eehh.. neuhquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik ga het niet alleen doen, hoor. Trouwens, dat terras, dat komt waar nu gras ligt? Heb je dan zand voor het onderbed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |