Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed je daar nou een Belgische tongval bij?
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat het topic ff verplaatst moet worden naar SEX
Dit.quote:
En waarom weet ik al man zijnde van niks?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een cyclus
gelukkig zag ik hem niet aankomen en heb ik niet impulsief geremd, hij pakte de achterkant van de busquote:
Zoeen kapster ken ik nogquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij op visite bij Janneke. Janneke houdt van geile leren pakjes en zweepjes. Overdag is ze een keurige kapster maar 's nachts verandert zij in een Meesteres
daar staat hij al een tijdje hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat het topic ff verplaatst moet worden naar SEX
Jij bent de vriendelijkheid zelve of niet?quote:
Lolquote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar staat hij al een tijdje hoor
Hij stond al een tijdje in SEX vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent de vriendelijkheid zelve of niet?
Dat zijn minne dingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voordeel, geen collega rijdt meer mee! En het kwam door zo'n kudtfietser die voorrang nam (en niet had). Ik had niet verwacht dat die auto (of drie) voor me de voorrang ging geven. Oops en zo
En jij had niks?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig zag ik hem niet aankomen en heb ik niet impulsief geremd, hij pakte de achterkant van de bus
Oeh LIF. Zal ik daar een topic openen over hoe je was droogt?quote:
Ik vind alles best, maar een leuke binnenkomer is het zo niet he?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij stond al een tijdje in SEX vandaar mijn reactie! Maar sorry
![]()
je kunt het nu ook hier vragen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh LIF. Zal ik daar een topic openen over hoe je was droogt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |