sorry marijkezwollequote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind alles best, maar een leuke binnenkomer is het zo niet he?![]()
wasdrogersquote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh LIF. Zal ik daar een topic openen over hoe je was droogt?
Ik ben een keer in slaap gevallen op de fiets.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was een keer tegen een stoeprand aangefietst omdat ik een mooi vlindertje zag vliegen
dus jij vertelt je was gewoon dat 'ie moet drogen?quote:
quote:
Neem me niet zo serieus manquote:
neeneeneeeeee!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe em dan naar ONZ, hebben die ook weer een SC
It's amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Jambers nadoen is leuk
Net als Mike van tellsell
Hebben jullie het hele verhaal gemist of zoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus jij vertelt je was gewoon dat 'ie moet drogen?
quote:
Mike is dood. Geen moordquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Jambers nadoen is leuk
nou, hij was ook wel heel irritant, ik was bijna gaan schoppenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem me niet zo serieus man
Hihihi, ik zei nemen
---> FTRquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Jambers nadoen is leuk
Ik help welquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand meehelpen de knopjes van MPG te zoeken?
ja, maar straks blijven er mensen hangenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Leek me wel leuk, gaat er vast wel iemand over de zeik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |