Ja, en ovens en lunchen bij mensen die je niet kent en en en enquote:
Oeh..knappe negersquote:Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een knappe neger![]()
OMG
En IT moet ik dus binnenkort maar gaan bezoeken
![]()
heee!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ovens en lunchen bij mensen die je niet kent en en en en
Ja, mijn ex hadden samen een kat en omdat hij hier weg ging vond ik dat hij haar mocht meenemen, omdat dan had ie nog iets vastigs en hij was helemaal gek met haar (ik ook trouwens, heb een week lopen janken, maar dat terzijdequote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel als het enigzins eetbaar is.
En dat ze alles onderpoepen heb ik wel een keer gezien op de boot naar Ameland. Een vrouw die voor mij zat was zwaar aan de beurt en laten we het erop houden dat de meeuw gespaard had en die dag heel gul was.
Je ex-kat?
schop hem eruit en neem mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh..knappe negers![]()
Ik ga meeeeeee!
Onze IT afdeling is een enge oude man
Dat is leukquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lik-skills ftwquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
Was ik maar een kat die negen levens had
Negen levens?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
Was ik maar een kat die negen levens had
Ja, pas maar op jongemanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bedquote:
Mag ik eerst een baan in de IT?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schop hem eruit en neem mij
NEEM mij
Ow, op die manier.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn ex hadden samen een kat en omdat hij hier weg ging vond ik dat hij haar mocht meenemen, omdat dan had ie nog iets vastigs en hij was helemaal gek met haar (ik ook trouwens, heb een week lopen janken, maar dat terzijde). Maar die woont nu met hem in Leiden, meeuwen walhalla
You're hiredquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schop hem eruit en neem mij
NEEM mij
Ik denk eerder een cougarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bed
raaaaawrrrquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |