Was hij maar beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op straks komt die Yi Long gast weer melden dat Vermeer beter dan Stekelenburg is

quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer is een prima vervanger voor Steek, zoveel ga je daar niet op achteruit. Ik blijf van mening dat Vermeer met zijn reflexen ook punten kan pakken.

Hij is niet slecht, maar steek is veeel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige keeper die Vermeer, alleen moet hij constanter worden.

Ja maar steek hoort dan ook bij de top 5 beste keepers van de wereldquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is niet slecht, maar steek is veeel beter.

Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar steek hoort dan ook bij de top 5 beste keepers van de wereld

Ga je gangquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.
 Ben benieuwd. vooral naar de genen die beter zijn volgens jou.
 Ben benieuwd. vooral naar de genen die beter zijn volgens jou.

Casillasquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ga je gangBen benieuwd. vooral naar de genen die beter zijn volgens jou.

Zal alleen maar een nutteloze mening zijn die nergens op steekt. In elk land zeggen de analytici e.d. dat Stekelenburg in de top 10 van beste keepers in de wereld behoord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.

Jouw mening is net zo bevooroordeeld als die van ons. Dus eigenlijk is dit best wel een nutteloze discussie. Maar hij is zeker de beste keeper in de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En dan kan ik er nog wel meer op gaan noemen die sowieso gelijkwaardig zijn. Valdes, Doni, de Gea zijn ook geen verkeerde keepers.

Dat zal ik niet ontkennen. Al komt Tyton aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw mening is net zo bevooroordeeld als die van ons. Dus eigenlijk is dit best wel een nutteloze discussie. Maar hij is zeker de beste keeper in de Nederlandse competitie.

Haal die, wat een held.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vermeer gewoon, of anders halen we die Tyton van Roda.

Dat klopt. Maar die kunnen wij wel betalen als steek wordt verkochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen. Al komt Tyton aardig in de buurt.

Ik heb net 200x gekeken, en zijn been wordt zodanig aangetikt dat die achter zijn andere komt. Altijd van die grappenmakers die dit wel doen tijdens de warming-up.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef Falstyr het volgende:
Dat was overduidelijk wel een schwalbe. Er was niks aan de hand en Suarez struikelde over zijn eigen benen en ging naar de grond. De scheids hielp Ajax behoorlijk wat door niet te fluiten voor een reeks overtredingen die er wel 1 was. En dan bij Milan wel te fluiten voor dezelfde overtredingen.

Nee geen penalty idd, maar geen schwalbe waardoor een schorsing..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij wordt aangetikt,was geen penal en geel was ook onnodig.

quote:Trainer Frank de Boer liet wel Lorenzo Ebicilio en Rodney Sneijder met de hoofdmacht oefenen. Beide talenten voetballen voor Jong Ajax.

Hij werd niet aangetikt bij zijn voeten. Die waren al lang en breed voorbij de tegenstander. Hij struikelde over zijn eigen poten en dook naar de grond. Dus schwalbe en gele kaart. Kijk zelf eerst maar eens zelf goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ik heb net 200x gekeken, en zijn been wordt zodanig aangetikt dat die achter zijn andere komt. Altijd van die grappenmakers die dit wel doen tijdens de warming-up.
Een heel klein tikje doet je al behoorlijk hard vallen hierdoor..
Kijk GVD

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |