Ik wou dus ook die ferrari gaan kopen maar dan moet ik er toch maar af zien. Weet ondertussen nog steeds niet welke ik dan wel moet kopen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef HeertjeB het volgende:
Mn ferrari is echt onhandelbaar geworden :s
Elke bocht die ik uitkom en gas geef dan spin ik zowat![]()
Heeft iemand tips qua instelling oid? Het is de Italia, heb er al een spoiler opgezet etc..
Heb je al veel races met deze auto gereden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef HeertjeB het volgende:
Mn ferrari is echt onhandelbaar geworden :s
Elke bocht die ik uitkom en gas geef dan spin ik zowat![]()
Heeft iemand tips qua instelling oid? Het is de Italia, heb er al een spoiler opgezet etc..
Koop gewoon de droom auto die jij wilt hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef Capable het volgende:
Welke auto raden jullie me aan lvl 13 en heb 550k. Wil die ferrari 599 kopen maar hoor dat die niet lekker rijd.
Of de Nissan?
Nee heeft pas 107km op de tellerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:05 schreef biertank het volgende:
[..]
Heb je al veel races met deze auto gereden?
Anders meot je ff body en motor fixen (hou rekening dat dit serieuse knaken kost) dat was bij mijn lambo de oplssing.
Die had er last van dat als ik de rem intrapte de slip in ging beetje lotus verhaal.
Gister mooie actie gemaakt
Wil die light weight engelse race gaan doen, denk koop zo'n lotus ding, kan ik ook ff op topgear track oefenen...
zit ik te kijken, kan die facebook jag ook, mooi verhaal 50k verneukt
Netjes. Voor mijn B-spec driver zo ver is....quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef Auti het volgende:
B-Spec is echt niet verkeerd..
Rondje Ring met mijn heldhaftige B-spec coureur;
Wat voor banden zitten eronder?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:13 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Nee heeft pas 107km op de tellersnap er niets van
Waarom kijkt niemand bij het garage icoontje als ze een race willen doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:05 schreef biertank het volgende:
[..]
Heb je al veel races met deze auto gereden?
Anders meot je ff body en motor fixen (hou rekening dat dit serieuse knaken kost) dat was bij mijn lambo de oplssing.
Die had er last van dat als ik de rem intrapte de slip in ging beetje lotus verhaal.
Gister mooie actie gemaakt
Wil die light weight engelse race gaan doen, denk koop zo'n lotus ding, kan ik ook ff op topgear track oefenen...
zit ik te kijken, kan die facebook jag ook, mooi verhaal 50k verneukt
Zelfde banden als toen ik hem kocht.. sportbanden hard... Heb je aanraders voor andere?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat voor banden zitten eronder?
Zou je niet eens Soft Racebanden kopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Zelfde banden als toen ik hem kocht.. sportbanden hard... Heb je aanraders voor andere?
En carroseriestijfheid herstellen kost 146,000.. lijkt me nu toch nog niet nodig na 107 km?
Dat was dus duidelijk het probleemquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zou je niet eens Soft Racebanden kopen?Of tenminste Hard... En sowieso is dat carroseriestijfheid herstellen onzin.... Nog nooit gedaan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef Driepink het volgende:
ook ff bspec aan het doen.. ik wil die shelby cobra !
Geen probleem. Je moet het maar zo zien, je kan je auto wel zo snel maken als je wil, maar uiteindelijk heeft hij maar op 4 plekken conact met de weg... Banden zijn best belangrijk..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Dat was dus duidelijk het probleem
Hij rijdt weer als een zonnetje! thanks
Shelby cobra'squote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef Driepink het volgende:
ook ff bspec aan het doen.. ik wil die shelby cobra !
Nee cobra's glijden te erg... Zou eerder voor iets anders gaan... Weet zo niet wat, B-spec Bob is een tournament aan het doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef Driepink het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met die klassieke supercar challenge ?
A-spec expert..
beetje te doen met een opgesoepte cobra ?
met GT4 ownde ik de 24-uurs met een AC cobraquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen probleem. Je moet het maar zo zien, je kan je auto wel zo snel maken als je wil, maar uiteindelijk heeft hij maar op 4 plekken conact met de weg... Banden zijn best belangrijk..
[..]
Shelby cobra's(oude in ieder geval... stomme glij bakken.)
Ik heb je auto ook terug gestuurd, grappig ding.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
met GT4 ownde ik de 24-uurs met een AC cobra720pk..
oke oke dat was tegen Fiat 500tjes
ja ik zag hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef Capable het volgende:
[..]
Ik heb je auto ook terug gestuurd, grappig ding.
Thnx iig.
Beste is Soft tenzij je er endurances mee gaat racen... Soft heeft meeste grip, maar gaat niet zo lang mee...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Capable het volgende:
HeertjeB welke race banden heb je onder je ferrari?
Wat is beste? Race Soft, Med, Hard?
Niet eens gekocht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik gister tegen in de occassions![]()
Meer dan 3 miljoen.
Serieus? Die wil ik! Zo'n vet ding!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 3 miljoen.
Zoveel credits had ik nog niet. Zit nu net rond de 1 miljoenquote:
Heb ik al op stal staan, kan je winnen bij: A- Spec American Championship.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 3 miljoen.
Ik heb hem in mijn garage staan ja, je kan hem niet verkopen. Dus hij staat daar maar. Ding weegt 3000kg en draait 3000 toeren max.. het is niets, gewoon een gadget.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef Toempf het volgende:
Die Tank Car kan je ergens winnen met B-Spec dacht ik.
Godver, die is wel heel erg netjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Capable het volgende:
Mijn paardje van 851 PK:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat je aan het trollen bentquote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Microtubuli het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd (met stuur en pedalen) maar moet zeggen dat op een echt circuit een veel grotere kick geeft. Vooral als je over curbs dendert, in GT5 is die beleving compleet weg.
Foto maken in de replay en dan de foto in het gt menu (foto) exporteren naar xmb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Driepink het volgende:
is fotos uploaden een beetje te doen?
zoja: wat heb ik nodig?
Laat ik mijn mooiste autotje zien
kostte maar 50.000 in used cars
Thnx!, hij rijd ook als een tierelier. Alleen het remmen moet ik wat bij stellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Godver, die is wel heel erg netjes![]()
toffe foto btw!
je kan niet emailen vanaf je playstation he ?:(quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Capable het volgende:
[..]
Foto maken in de replay en dan de foto in het gt menu (foto) exporteren naar xmb.
Vervolgens naar je XMB (PS menu) gaan naar Foto's en dan de foto kopieren naar USB.
Of je moet even PS3media server downloaden en dan naar je pc versturen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
je kan niet emailen vanaf je playstation he ?:(
kheb namelijk geen usb stick bij de hand..
of werkt tinypic vanaf een playstation ?
ik ga ff naar buiten juist, sociale leven moet ff een apk beurt hebben :p ff onderhoudenquote:
sarthe denk ik..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Capable het volgende:
Welke baan heeft de langste rechte weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |