Liesje!quote:
hey!quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks, ik geef je een roosje m'n roos![]()
En ik las dus: ik geef je een roosje in mijn roos.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]aw
Das een tijd geleden, dat ik een roos heb gehad
Verloofde.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Over ava's en OP's gesproken... waar is je man eigenlijk Cat?
You sick puppyquote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik las dus: ik geef je een roosje in mijn roos.
Ik hoop dat degene die hem met SeSa heeft hem afstraftquote:
je bent al aan de drank?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Ja JJH is er echt nooit meer he?
En we zijn nog wel zo leuk!
Serieus, ik heb al maanden leuke normale tt's, en dat zijn dr nogal wat hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
En dat van oh-oh. Ze heeft gewoon écht haar leven gebeterd
Niet te gelovenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
En dat van oh-oh. Ze heeft gewoon écht haar leven gebeterd
Ff een bodempje bouwen he Greysjequote:Op donderdag 9 december 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één slok op.
En nu ga ik eten!
Ja sinds de nieuwe layout ben je topicopener #1 volgens mijquote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, ik heb al maanden leuke normale tt's, en dat zijn dr nogal wat hoor![]()
quote:
Ja, laat het hem voelen Tombo!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat degene die hem met SeSa heeft hem afstraft
Die OP he? Dat doet ze toch zo prachtig elke keer.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sinds de nieuwe layout ben je topicopener #1 volgens mijEn ook gewoon mét OP. Tis niet te geleuven
Ik vond mn glitter oh-oh hoera, oh-oh hoer, en ho-ho OP veel leukerquote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sinds de nieuwe layout ben je topicopener #1 volgens mijEn ook gewoon mét OP. Tis niet te geleuven
Ik heb hem niet!quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh is die baas van jou omkoopbaar?
Heb toch een berg huiswerk
Haha zelfs ik geloof dr niks vanquote:
Ik heb hem echt niet!quote:
Waarom de neuk?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Qwea het volgende:
IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOE!
Farmville aan het spelen?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Qwea het volgende:
Dat is zielig!quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Qwea het volgende:
Nee dat heb ik al gehad.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet en daar leer je niks van, bovendien heb je niks aan strafrecht neem ik aan?
Blegh, boring stuffquote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al gehad.
Arbeidsrecht nu en ik zit nu te knippen en plakken, lekker arresten googlen
Paardenbiefstukquote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Shit nu heb ik trek in paardenrookvlees, thnx Qwea
Durf je al van de hoge?quote:
Houd jij van dat soort films?quote:
NEEEEEEEHH, geen Dexter kijken, straks is dit topic vol en mis je de LAPOquote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ja ik kijk ff of bonje leuk is, anders ga ik Dexteren
Oh nomnomnomquote:
Strafrecht is zo leukquote:
De Lethal Weapon-serie welquote:
Heb jij een recept ervan voor mij?quote:
Joa, das t zelfde als gewoon zuurvlees maar dan met peerdenpoulet en das t allerlekkerstquote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De Lethal Weapon-serie wel
[..]
Heb jij een recept ervan?
Jaaaaaaaaaaaa, maar heb je dan een recept van gewoon zuurvlees voor me?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joa, das t zelfde als gewoon zuurvlees maar dan met peerdenpoulet en das t allerlekkerst
Ja, komt ie, uit mn hoofd:quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, maar heb je dan een recept van gewoon zuurvlees voor me?
Die doet dr post denk ik nog steedsquote:
Pot stroop van die pannenkoekenstroop? Ik loop er nu al van te kwijlenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, komt ie, uit mn hoofd:
Voor de marinade:
fles azijn, thijm, peper, zout, laurierblaadjes ( stuk of 3 ) , kruidnagels ( stuk of 5 ) , jeneverbessen ( stuk of 6 ) .
Snij je vlees ( rund of paard ) in stukken, en doe de kruiden dr door ( ik doe dat nooit zo psies maar gewoon op gevoel ) en zet t onder de azijn en laat het een nacht in de koelkast staan.
Volgende dag uit laten lekken in een vergiet.
Vlees in porties aanbraden.
Snipper een paar dikke uien.
Uien fruiten als het vlees aangebakken is, vlees dr bij, pot stroop dr bij, en dan een paar uur laten staan.
Als het bijna klaar is paar stukken ontbijtkoek in stukkies dr in zodat de saus wat indikt.
En dan nog een uurtje laten staan.
Lekker bij friet en witlofsalade of zo
En hij is lekker.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pot stroop van die pannenkoekenstroop? Ik loop er nu al van te kwijlentnx!
Pot van die appelstroopquote:Op donderdag 9 december 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pot stroop van die pannenkoekenstroop? Ik loop er nu al van te kwijlentnx!
Yupsquote:
Hoeveel vlees ongeveer?quote:
Uhm, ik maak meestal veel want vriezerquote:
Ja, ik ga ook veel maken dan en invriezenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ik maak meestal veel want vriezer![]()
Kilo of 1,5 tot 2.
En de sucadelappen van de Aldi zijn dr het lekkerst voor
Proeft ie het wel als je het stiekem doet?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh en met konijn is hetzelfde recept ook niet te versmaden.
Maar dat eet mn vader ook niet
Ja je proeft echt wel het verschil tussen paard, knijn of rund hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Proeft ie het wel als je het stiekem doet?
Ik ook wel, maar mijn vader lust ook heel veel dingen niet, tenzij hij niet weet dat hij het eetquote:Op donderdag 9 december 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je proeft echt wel het verschil tussen paard, knijn of rund hoor
wat zijn maisfrikandellen nou weer!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh en nu heb ik zin in maisfrikandellen![]()
Waarom hebben we dit gesprek nadat ik boodschappen voor een hele week gedaan heb?
Nu moet ik zuurkoolstamppot eten en gamba's met noodles en zo
Oh daar trapt de mijnes niet in.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar mijn vader lust ook heel veel dingen niet, tenzij hij niet weet dat hij het eet
Soort van gebakken maiskoekjes, indisch is dat, en keilekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat zijn maisfrikandellen nou weer!
Ik heb een recept gevonden, ziet er lekker uitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Soort van gebakken maiskoekjes, indisch is dat, en keilekker
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die doet dr post denk ik nog steeds
Lekkah!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt keisimpel en lekker en handig voor vegetariers ook!
2 blikken mais uit laten lekken.
een ei dr door, 3 tenen knoflook snipperen en dr door, prei dr door en een schep suiker en dan bloem dr bij tot je een vast papje krijgt, en dan bakken in een pannetje olie ( eetlepels er in dumpen ) tot ze goudbruin zijn en uit laten lekken op keukenpapier
Ka-TSJIENG!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag pas 919 kcal op zie ik.
Dus dan kan ik nog wel wat te snaaien nemen zo
Oh ruk, ik moet het blikje Passoa nog meerekenen...
Is dat te eten uit de vriezer?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het laatst nog voor Maes gemaakt en er staan nog twee porties in mn vriezer bedenk ik net![]()
Maar er staat ook nog goulash en boeuf bourbenogwat
Jah dat dan weer wel...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Maar je post is wel klaar en je puin is geruimd?
Ik wel!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie hebben je niet...ik herhaal...NIET gedragen
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen idee, daar kom ik vanzelf wel achterquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat te eten uit de vriezer?
Mijn pan is te klein voor 2 porties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Saaineusquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Ik ben de hele dag braaf geweest
2000kcalquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah dat dan weer wel...
Enigszins
Oh ik zit nu op 1100 kcal.
Hoeveel mag je als vrouw ook alweer op een dag?
Moet er 1 bijkopenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik vanzelf wel achter![]()
Ik heb echt zo een megabraadpan van de Aldi, een hele fijne, daar gaat wel makkelijk 3 kilo vlees in gok ik zo
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Yeah right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwaaide die?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die van de Aldi is echt geweldig.quote:
Ik heb wel gedrag vertoond.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh dan mag ik nog wel wat lekkersquote:
Zal ik dan maar niet reserveren?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan mag ik nog wel wat lekkers![]()
Ml-etje heeft me van de week aangestoken, nu wil ik ook 5 kg afvallen
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Was een echo van een verloskundige in opleiding tot echoscopiste, die had haar gevraagd of ze een keer op zusje mocht oefenen, omdat ze afgezien van een bolletje superslank is en dus goed in beeld te krijgen.
Frummel lag te chillen met de handjes naast het hoofdje en stak steeds de tong uit![]()
Nou kan ik aardig goed echo's beoordelen, maar mams zat ernaast en dan waren ze de niertjes aan het bekijken...."ach, wat een lieve voetjes".
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
maar mams zat ernaast en dan waren ze de niertjes aan het bekijken...."ach, wat een lieve voetjes".
Jawel, da's in het weekendop een vrije dagquote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet reserveren?
Maar met die 2000kcals ga je niet afvallen. Je moet onder je onderhouds niveau gaan zitten. Remember je tijd bij de slankies. Er is zo'n rekenprogrammaatje voor om het helemaal uit te rekenen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen een bol maar de mijne lag met zijn hoofd vol in de placenta en dan zie je nog weinig.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Was een echo van een verloskundige in opleiding tot echoscopiste, die had haar gevraagd of ze een keer op zusje mocht oefenen, omdat ze afgezien van een bolletje superslank is en dus goed in beeld te krijgen.
Frummel lag te chillen met de handjes naast het hoofdje en stak steeds de tong uit![]()
Nou kan ik aardig goed echo's beoordelen, maar mams zat ernaast en dan waren ze de niertjes aan het bekijken...."ach, wat een lieve voetjes".
En in de auto hadden we het over TVoH.quote:
INGGGGGG, thanks voor je kaartjequote:
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, had je laatst dat filmpje gezien van mijn bejaarde die liep te miepen?
Hi!quote:
Bij de Slankies lette ik nooit zo opquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar met die 2000kcals ga je niet afvallen. Je moet onder je onderhouds niveau gaan zitten. Remember je tijd bij de slankies. Er is zo'n rekenprogrammaatje voor om het helemaal uit te rekenen.
Dat werkt nu nietquote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi heb een bk gehad dus ik klaag niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van de Aldi is echt geweldig.
Heel licht, en goed schoon te houden.
Mn ma aast telkens op die pan
Heb je hem al?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
INGGGGGG, thanks voor je kaartje
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En in de auto hadden we het over TVoH.
"Wist jij wel dat die Roel van Velzen zo'n klein mannetje was"
Je lijkt op je mamaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je hem al?![]()
Ja duh, anders zei je het niet
JAAAAAAAAA, dat dacht ik dus ook meteen!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
weet je nog waar ie stond of gooi hem er nog eens in?
[..]
Hi!
Het is wat met die Bas Westerweel he? Ik denk echt dat hij enneh... you know
[..]
Bij de Slankies lette ik nooit zo op![]()
Daar had ik het meer over cheesecakeMaar als ik nu op 1100 zit kan er nog wel IETS bij. Als ik maar onder de 1600 blijf ofzo geloof ik!
Ja!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je hem al?![]()
Ja duh, anders zei je het niet
Oh nee, ik lijk echt op m'n vaderquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mijn vriend had hem al open gemaakt. Die dacht dat je mn oude baas was (zelfde naam). Ik was helemaal verbaasd, natuurlijk. Komen we thuis en pak ik het kaartje... Ik zei gelijk tegen m'n vriend; denk je dat mijn baas me Gee Bee noemt?
uhuhquote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iedereen zijn sesa pakket al klaar? Uiterlijk dit weekend versturen was het toch?
Waarom denk je dat ik je dat bestand heb gemaild?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
IngBedankt voor je supergrappige kaart
Nu ontkom ik er niet meer aan hé![]()
OMGquote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je dat bestand heb gemaild?![]()
Ik wilde er eerst L.K. en KnoopsGat opzetten, maar dat mocht niet van Greys
quote:
Die grote pakken heeft ze heel duur laten maken ergens en die ga ik nu voor dr namaken, want die dame in het roze pak, Blue, das mn grote vriendinquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind de pyjama's van de hondjes echt lief![]()
Hihi ik zag laatst een goed dieet op de pro-ana websitequote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA, dat dacht ik dus ook meteen!![]()
En wat moet jij nou weer te lijnen, gek. 1100 kcal is veel te weinig trouwens. Ik zou rond de 1500 gaan zitten als je af wilt vallen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je dat bestand heb gemaild?![]()
Ik wilde er eerst L.K. en KnoopsGat opzetten, maar dat mocht niet van Greys
Rozequote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die grote pakken heeft ze heel duur laten maken ergens en die ga ik nu voor dr namaken, want die dame in het roze pak, Blue, das mn grote vriendin
Ja twee slokken water per dag zeker.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi ik zag laatst een goed dieet op de pro-ana website
Ik vind het het coolst hoe ie Sjon afpoeiert in het begin, en ook hoe ie dan wil liggen waar Sjon zitquote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Roze
En het miepfilmpjeLekker he, dat gemopper en gefiep!
@DML, trusten!
Oh ja, het moest van jou, maar ik vond dat niet aardig tegen DVH.quote:
Dat houdt hij echt heel lang volquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Greys:
Eerst hoor je zijn boze blafje, en later zn ik kan niet lekker liggen miepgezeur
Oh, dat is echt slecht voor je hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Oognip het volgende:
Dag 1: 500 kcal (of minder)
Dag 2: 500 kcal (of minder)
Dag 3: 300 kcal
Dag 4: 400 kcal
Dag 5: 100 kcal
Dag 6: 200 kcal
Dag 7: 300 kcal
Dag 8: 400 kcal
Dag 9: 500 kcal
Dag 10: vasten
Dag 11: 150 kcal
Dag 12: 200 kcal
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, het moest van jou, maar ik vond dat niet aardig tegen DVH.
Ik zou het zelf ook niet waarderen als een internetvriendje van meneer I. die ik niet ken me zou vergelijken met een euhm....jeweet wel
Ik vond hem persoonlijk wel lolligquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet waarderen als een internetvriendje van meneer I. die ik niet ken me zou vergelijken met een euhm....jeweet wel
Oh dit is nog niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat houdt hij echt heel lang vol
Oh ik had er wel om kunnen lachen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja er moet er 1 de baas zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dit is nog niks.
Hij gaat ook psies zo zeuren als Billy ergens ligt waar hij wil liggen, maar dan NOG harder jammeren, en na 5 minuten of zo gaat Bil dat brommen en na een halve minuut tieft ie dan op en kan Chico lekker gaan liggen
Nee, maar Karel is duidelijk de volgende in de lijn voor de troonopvolging, die steunt hem wel es en daar heeft de rest ook respect voor.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja er moet er 1 de baas zijn.![]()
Dagen de anderen hem ook wel eens uit om de leiding over te nemen?
Wat voor een ziek lijstje is dit?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Oognip het volgende:
Dag 1: 500 kcal (of minder)
Dag 2: 500 kcal (of minder)
Dag 3: 300 kcal
Dag 4: 400 kcal
Dag 5: 100 kcal
Dag 6: 200 kcal
Dag 7: 300 kcal
Dag 8: 400 kcal
Dag 9: 500 kcal
Dag 10: vasten
Dag 11: 150 kcal
Dag 12: 200 kcal
Ja dat is hier ook maar dan met katten je hebt 1 leider en de rest moet luisteren anders krijgen ze een mep op de staartquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar Karel is duidelijk de volgende in de lijn voor de troonopvolging, die steunt hem wel es en daar heeft de rest ook respect voor.
Maar Chico blijft nog wel ff de chef hoor
Done.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Greys (of een andere mod), zou je ff de OP vanaf de wiki in de OP van dit topic willen plakken? Yns heeft haar ava gefixed, en ik heb er 2 toegevoegd
Geef het nog een maand, ze is net zo lekker bezig met OPs plaatsen, dan komt het met die ava ook wel goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg oh-oh, wanneer ga jij nou in de OP, je bent zo'n beetje de langstzittende hier?
ohja, want we hadden al een paar uur geen rel gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg oh-oh, wanneer ga jij nou in de OP, je bent zo'n beetje de langstzittende hier?
Fiep is van Maes of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Dit is ook zo een mooi staaltje bazen van Chico, en die twee wijven die raakt ie niet aan, want dat zijn meisjes
Thanks, ik zat net de wiki te kopiërenquote:
En dan eet je nog minder dan je gemiddeld genomen nodig hebt. Per dag dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vreet volgens mij in 1 dag wat je volgens dat lijstje in dag 1 - 5 moet eten
Hey ik vraag het toch lief. Het lag destijds wat gevoelig, maar nu ze zo lekker in de weer is met nieuwe topics, nette TT's, iedere keer OP's... weet jij veelquote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, want we hadden al een paar uur geen rel gehad
quote:
Serendinges.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks, ik zat net de wiki te kopiëren
Maar ik ben een slechte multitaskststseker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mag mijn ava er ook bij pleasequote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Greys (of een andere mod), zou je ff de OP vanaf de wiki in de OP van dit topic willen plakken? Yns heeft haar ava gefixed, en ik heb er 2 toegevoegd
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serendinges.
NeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.serendipity
Doe het dan goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Facebook-oprichter geeft miljarden weg
WASHINGTON - Facebook-oprichter Mark Zuckerberg heeft toegezegd meer dan de helft van zijn fortuin aan goede doelen te schenken.
De 26-jarige miljardair sluit zich aan bij andere rijkaards als filmregisseur George Lucas en softwaremagnaat Bill Gates die op de website Givingpledge.org beloven dat zij minstens de helft van hun vermogen tijdens of na hun leven zullen doneren aan een non-profitorganisatie.
Zuckerberg, over wie onlangs de film The Social Network verscheen, zou volgens zakenblad Forbes een vermogen van 6,9 miljard hebben.
Andere nieuwe namen zijn onder meer medeoprichter van AOL Steve Case en de investeerder Carl Icahn.
Ik deed het toch goed?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeserendipity
Doe het dan goed
Geweldig ja. Als er maar niet de helft van aan de strijkstok blijft hangen dan, want dat is tegenwoordig wel héél ergquote:
Naiiiiiiii, je zei dinges, om mij te pesten door mijn favo woord te verneukenquote:
Ja bizar ja, hoeveel 'overhead' dat soort stichtingen hebben. Komt er uiteindelijk van je euro misschien 10 - 15% terecht waar het nodig isquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig ja. Als er maar niet de helft van aan de strijkstok blijft hangen dan, want dat is tegenwoordig wel héél erg
Nevah, ik ben allergisch voor lijstjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Yups, die was bij mij op vakantiequote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Fiep is van Maes of niet?
Het is nog moeilijk voor me om alle honden en katten bij de juiste baasjes te plaatsen
Bwhehehehehequote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks, ik zat net de wiki te kopiëren
Maar ik ben een slechte multitaskststseker.
Moet ik weer knippen/plakken?quote:
En wij ook van jou.quote:
Ja want ik vind die filmpjes leuk en vooral Sjon heeft een beetje mijn hart gestolen door die verhalen van jou over hem.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nevah, ik ben allergisch voor lijstjes
[..]
Yups, die was bij mij op vakantie
[..]
Bwhehehehehe![]()
Ik heb nog een prachtig filmpje gevonden, van toen Sjon nog niet wist dat Chico de baas is , wil iemand m zien?
Zit jij d'r ook al zo klaar voor?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wachten als ik hierboven keek net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hebbe?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja want ik vind die filmpjes leuk en vooral Sjon heeft een beetje mijn hart gestolen door die verhalen van jou over hem.
Zeker weten?quote:
Ja volgens mij wel, net stond er nog een klein randje tussen de UI's van Baaf en Ml, maar nu staan ze lekker dicht tegen elkaarquote:
Dat zullen ze fijn vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, net stond er nog een klein randje tussen de UI's van Baaf en Ml, maar nu staan ze lekker dicht tegen elkaar
Dank je!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
napoleon ging terugpiepenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebbe?
Kijk hoe vuil die rattekop kijkt![]()
En let vooral niet op al mn collega's en hun commentaar in het Mestreechs, want het hele kantoor was op Chico zn gejammer afgekomen, het was al een poosje aan de gang
Ik heb 4 katten ik denk dat hij het onderspit gaat delven want ze houden niet zo van hondjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebbe?
Kijk hoe vuil die rattekop kijkt![]()
En let vooral niet op al mn collega's en hun commentaar in het Mestreechs, want het hele kantoor was op Chico zn gejammer afgekomen, het was al een poosje aan de gang
quote:
Bwehehehehe, Cat, succes weer!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ketje, je was net iets te snel, ik heb ook 't DTH linkje er ff uitgehaald
Whaha wat is dat voor vraag? Wat doet dat er toe?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja geen dank. Had je nou dikke tetten of niet?
Das van levensbelang hierquote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whaha wat is dat voor vraag? Wat doet dat er toe?
Ja nee, ik ben er klaar mee.quote:
Je leest niet terug hé? Dat vroegen Qwea/oh-oh vanmiddag aan jequote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whaha wat is dat voor vraag? Wat doet dat er toe?
Ik was het echt heul nie, twas die neger Qweaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je leest niet terug hé? Dat vroegen Qwea/oh-oh vanmiddag aan je
Ja boeie, heeft ze nou dikke tetten of nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was het echt heul nie, twas die neger Qwea
Haha ff teruglezenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je leest niet terug hé? Dat vroegen Qwea/oh-oh vanmiddag aan je
Eiiiiigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben er klaar mee.![]()
Hoe staan de mods van F&F trouwens tegenover gastmodden? Mag vast niet he?
Mooi juist en die blikken van die honden, de een zegt baas help me nou en de anders zegt ik lag hier eerstquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
FILMPJE!
Erg he, hoe die hond zich aanstelt en hoe dat kleine sekreet blijft liggen en kijkt en gromt
Ja verdomme, vorige topic. Ergens tussen 1500 en 1600uquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Oognip het volgende:
Echt niet dat ik het terug kan vinden
*zucht*quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Eiiiiigenlijk niet.
Maar je had het al gedaan, dan moet je het afmaken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Loveless: tettenwiki.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verdomme, vorige topic. Ergens tussen 1500 en 1600u
Dank je voor het erbij zettenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Nieslief komt hier toch nooit/zelden meer?Dan doe ik die weg
Ik dacht dat het VANAF C was?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Wat is er nou eigenlijk ooit gebeurt met die >cup C vakantie naar Madeira?
Ja?quote:
Beter mikken de volgende keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Madeira is deze week weer overstroomdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Wat is er nou eigenlijk ooit gebeurt met die >cup C vakantie naar Madeira?
Ja zie je! Ze kwamen tetten tekort om de gaten in de dijk te dichtenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Madeira is deze week weer overstroomd
Waarom?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niks, ff kijken of je nog wakker was
Ik weet niet of ik voor mijn beurt spreek, maar je gaat je goddelijke gang maar; ik kan er in het geheel niet van wakkerliggenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Hoe staan de mods van F&F trouwens tegenover gastmodden? Mag vast niet he?
Lekker voeg lapenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor mijn beurt spreek, maar je gaat je goddelijke gang maar; ik kan er in het geheel niet van wakkerliggen
Overigens >>>>>
Ik ga voeg naar bed
Omdat er alleen nog uploadicons mogen, en geen webicons meer. Of andersom. Ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom wiebelt mijn Mumble eiks niet meer na de nieuwe layout?
Ja succes ermee, pannenkoekquote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
LL! CAT! DML's ava moet nog aangepast!
De levensvragen van Ingetje79. Nu ook in hardcoverquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom wiebelt mijn Mumble eiks niet meer na de nieuwe layout?
Bestsellertquote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De levensvragen van Ingetje79. Nu ook in hardcover
Hier ben je offisjeel mod, dus mag je erover meepraten.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor mijn beurt spreek, maar je gaat je goddelijke gang maar; ik kan er in het geheel niet van wakkerliggen
Overigens >>>>>
Ik ga vroeg naar bed
Ik mag mee, ik heb cup Cquote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja succes ermee, pannenkoek![]()
kan je mooi doen als wij op Madeira zitten
Dat doe ik al zo'n beetje de hele dag, daar mag je niet mee spottenquote:
quote:
Ik mag mee, ik heb zakdoekjes!quote:
Waar dat dan?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij cup C hebt, ben ik een bos wortelen
Dan zal ik een oogje dicht knijpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik al zo'n beetje de hele dag, daar mag je niet mee spotten
En daaaaar gaat je slaap!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij cup C hebt, ben ik een bos wortelen
Ja, dat dusquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Vroeg naar bed!?Watissur?
![]()
Ik ben al de hele tijd vroeg naar bed aan het gaan. Vroeg in de ochtend ja.
Niet over die hempies die je vroegah had? Met zo'n breed elastiek onder de erwtjes langs?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het over de echte grotemensenbeehaa's hé
Ik wel heur, want ik hou van jouquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat doe ik al zo'n beetje de hele dag, daar mag je niet mee spotten
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou! Jongens!
Het is gewoon echt zo hoor
Ik wist het ook niet tot ik het liet opmeten
Met of zonder sok?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou! Jongens!
B ofzoquote:
quote:
Dan ga ik ook es laten meten, wie weet heb ik wel DubbelDeejquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou! Jongens!
Lafjoetoequote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel heur, want ik hou van jou
Hempjes over erwtjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet over die hempies die je vroegah had? Met zo'n breed elastiek onder de erwtjes langs?
Ik kan heel prima de kutjes en tetten negeren en netjes te bedde heurquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
De kutjes en tetten vliegen ons weer om de oren, daar gaat dr voegnaarbedplan
Wie moest die opmeten danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou! Jongens!
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Als je ze laat meten moet je die kipfiletjes ff dr onderuit halen anders speel je vals TombolaAA
29 december. Zijn we toch in Ljouwert.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook es laten meten, wie weet heb ik wel DubbelDeej![]()
Ik droeg ze in de brugklas, want ik had nog niets nodig maar wilde na gym niet in m'n blote ontieten staanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hempjes over erwtjes.![]()
Ik had ooit een witte met een heel hip fluorescerend randje.
Ontieten!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik droeg ze in de brugklas, want ik had nog niets nodig maar wilde na gym niet in m'n blote ontieten staan
Gewoon ff voelen, dan weet je het ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
29 december. Zijn we toch in Ljouwert.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Als je ze laat meten moet je die kipfiletjes ff dr onderuit halen anders speel je vals TombolaAA
Nou, datquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik droeg ze in de brugklas, want ik had nog niets nodig maar wilde na gym niet in m'n blote ontieten staan
Wrom moet dat meten in Ljouwert?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
29 december. Zijn we toch in Ljouwert.
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |