Bij miss coquines ofzo, naast de plus. Is een nieuw winkeltje waar allemaal chinezen werken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoera voor de muts!! Waar heb je m nou gehaald?
Wij willen misschien zondag even gaan, naar die kerstmarkt dus.
Gisteren zijn wij wezen eten bij Dollars, moet zeggen dat dat goed beviel! Enig minpuntje is dat de bediening wel erg traag was, maar dat mocht de pret niet drukken.
jah hoor kwam niet zo hard neer kon er nog voor zorgen dat het een zachte landing werdquote:
Pics! Als ze bij mij al beginnen met het woordje kort sta ik al op. Ik knip en verf mijn haar lekker zelf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef _Loki het volgende:
Ik ben voor het eerst in een jaar tijd weer naar de kapper gegaanDe kinki,welteverstaan.
En het was eng want ze zei zo van ''JA en dan doen we het hier heeeel kort en hier een lange pluk erover en yadayada''. Dus ik zat daar met eengezicht maar het is echt leuk geworden. En ik heb m'n lange haar nog.
Ik had je echt heel anders verwacht, maar je bent leuk voor een fokker!quote:
Is dat daar rechts bij je pony kort? Het staat je wel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
niet heel duidelijk, m'n webcam haat tegenlicht. Maar dit was de enige optie, anders werd ie helemaal zwart
Iehwl, en dan ook zo'n leren hesje en roken shag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef _Loki het volgende:
Ik zie echt die bezoekers al helemaal voor me
Oude mannen met een lichte vale spijkerbroek en cowboylaarzen enzo.
Ik weet niet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had je echt heel anders verwacht, maar je bent leuk voor een fokker!en je hebt een toffe stijl.
Maar goed, jij weet ook hoe ik eruit zie.
Dat weet ik toch niet meer manquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die foto die ik in mijn fobo had gezet?
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Mich, leeg je inbox even, ik kan niets terug sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |