"De kaartverkoop voor deze shows start op di 14 dec a.s. om 11.00 uur"quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef jpjedi het volgende:
is er al iets voor Breda vrijgegeven dan? Ik heb enkel de Chasse website in de gaten gehouden en op See tickets is geen optie voor Breda.
ja dat heb ik zelf al gepost hierboven..maar omdat er dus ook kaarten voor die tijd zijn uitgegeven hoop ik niet dat See tickets kaarten op de markt aan het zetten is voor Breda zodat Chasse zelf er al doorheen is bij voorbaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef Idioteque het volgende:
[..]
"De kaartverkoop voor deze shows start op di 14 dec a.s. om 11.00 uur"
Nog 30 minuten wachten dus
Tja maar die kaarten staan toch niet op naam? 4 kaarten op dezelfde naam is sowieso oncontroleerbaar. Enige manier is balieverkoop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef themole het volgende:
Echt te bezopen voor woorden. Paar vrienden van mij die ook hetzelfde hebben geprobeerd het afgelopen anderhalf uur zijn er ook niet doorheen gekomen.![]()
Als het parktheater wil lachen vragen ze gewoon om id.
Dat dus. Hij hoeft nu ook alleen maar wat te schreeuwen en hij is automatisch grappig omdat hij Hans Teeuwen is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef Lod het volgende:
Ik hoop wel dat hij een beetje inspiratie heeft opgedaan tijdens zijn sabbatical. Zijn laatste show (of shows) was weinig meer dan het uitmelken van zijn typetjes. Echte humor was ver te zoeken.
Je kan zeggen dat de koper van de kaarten aanwezig moet zijn. Dan wordt het voor zwarthandelaren een stuk lastiger om aan kaarten te komen. Maar ik ben gewoon een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja maar die kaarten staan toch niet op naam? 4 kaarten op dezelfde naam is sowieso oncontroleerbaar. Enige manier is balieverkoop.
Het is mij net gelukt voor den haag in Juni. Ook goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef jpjedi het volgende:
voor de HMH in September is het wel gelukt.. zonder problemen dus ik heb daar maar besteld.
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor mequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Norrage het volgende:
Laten we het hopen dat het voor Luxor straks wel goed gaat...Sta wel in een ingenieuze wachtrij om uberhaupt de site op te komen..Dat is wat mij betreft best een goed teken, ze denken er daar dus over na
lol:quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:08 schreef Tijn het volgende:
Zo, ik heb besteld
Heineken Music Hall, zaterdag 24 september, 20:00 uur, 2x 1e rang
nou dat belooft veel goeds, ik sta ook nog steeds in een wachtrijquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor me
Echt heel triest....maar we zullen het zien over drie kwartier....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
nou dat belooft veel goeds, ik sta ook nog steeds in een wachtrij
rij 7, ik zou nooit de eerste 3 rijen pakken nee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef DrDentz het volgende:
1e rang, die worden altijd in de zeik gezet.
En nu was ik van 1500 wachtenden ineens weer bij 500...en nu zit ik op 2200 wachtenden voor me...ergens zegt me iets dat het vandaag niet gaat lukken kaartjes te krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor me
Ik ben langs het theater zelf gegaan, ze verkopen echt niet aan de kassa. Wat wel beweerd wordt op o.a. de website van BN/De Stem. Tegen mij werd verteld dat er om 20.00 niet opnieuw de verkoop begint. Het is gewoon wachten tot de site het weer doet. Dit werd mij verteld!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef jpjedi het volgende:
Breda Chasse aan de lijn gehad. Om 20.00 vanavond gaat de verkoop van Hans Teeuwen kaartjes nogmaals van start. #Spiksplinter #HansTeeuwen
Bij Luxor kan je uberhaupt geen kaartjes kopen, ik iig niet...hij klapt steeds naar nog meer wachten voor u....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
En nu was ik van 1500 wachtenden ineens weer bij 500...en nu zit ik op 2200 wachtenden voor me...ergens zegt me iets dat het vandaag niet gaat lukken kaartjes te krijgen
Zoek dan een andere stad, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef Norrage het volgende:
Jaaa weer van 400 wachtenden naar 900 wachtenden
Den Haag kom ik niet door bij en het World Forum en het circustheater, HMH wil ik absoluut niet en de rest is te ver weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Zoek dan een andere stad, heb ik ook gedaan.
ik wou in m'n woonplaats apeldoorn, maar kwam bij groningen uit. nog net te doen. tis wel Hans Teeuwen he ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Den Haag kom ik niet door bij en het World Forum en het circustheater, HMH wil ik absoluut niet en de rest is te ver weg.
Vanochten kon ik bij see zo kaartjes bestellen voor het World Forum theater. Is het nu zo druk dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Den Haag kom ik niet door bij en het World Forum en het circustheater, HMH wil ik absoluut niet en de rest is te ver weg.
Nouja, uitverkocht dan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef themole het volgende:
[..]
Vanochten kon ik bij see zo kaartjes bestellen voor het World Forum theater. Is het nu zo druk dan?
triest ja...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef Norrage het volgende:
Nou, ben door de wachtrij (nadat ik gewoon om 10.00 al in de wachtrij zat....) en natuurlijk zijn ze uitverkocht...geen Hans Teeuwen dan maar...wat is dit soort verkoop toch mateloos triest, hoe doen ze het toch...
kun je niet ff bellen dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef jpjedi het volgende:
ik probeer bij chasse en website werkt weer. Ik heb de kaarten nu in het winkelmandje voor max 30 minuten maar kan niet afrekenen vanwege technische problemen.
Weet ik niet. Ik hoopte er op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
try-outs zijn alleen een paar in Amsterdam toch?
Ik heb kaartjes voor de 2e rij en zag om ca 14.50 dat de 1e rij al uitverkocht was dus denk dat iemand anders 'jouw' kaarten heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:54 schreef FreshPrince het volgende:
Goed, fasten your seatbelt, mijn verhaal:
Vanochtend zat ik vanaf 09:00 uur al op de Orpheus-site, gewoon omdat het kan, wachtend tot het klokje 13:00 uur aan zou geven. Blijkt plotseling om ±11:45 uur dat de site 'open' is gegaan, zie ik daar in de agenda van 16 april Hans Teeuwen al staan. Kon ineens zo al doorklikken. Ik doorloop het hele bestelproces, resultaat: kaarten voor de 1e rij! Lekker voor lul zitten daar, heerlijk!!!
Betalen en *pling*, de bevestiging incl. de e-tickets in de mail. Keurig. Klaar. Wel in m'n achterhoofd van ehm..."dat was even apart, maar prima!"
Maar toen, 12:19 uur kwam er in de pauze (werk) een mailtje binnen, zag 'm pas later:
Mailtje Orpheus: "technisch probleem blabla, verkoop start pas 13:00 uur blabla, in het kort: "tickets zijn geannuleerd, wij hopen dat het vanaf 13:00 uur alsnog lukt"
Dit kunnen ze toch niet maken, of wat?
Ik ben geen hacker die even inbreekt, kaartjes koopt en weg. De 'kassa' is opengegaan, weet ik veel waarom. Als ik op de 'ouderwetse' manier in de rij had gestaan en men opende de kassa eerder, dan had ik toch ook gewoon tickets? Dit 'doen' ze toch zelf?
Heb later deze middag de site nooit meer kunnen bereiken. Telefonisch lukte het ook al niet
Lukt nu zelfs nog niet... Hans Teeuwen man, 1e rij! K*t !!
Om te beginnen ga ik later na de drukte even bellen / schrijven.
Hoe sterk sta ik? Iemand tips?
had wat vaker terug op de site moeten kijken dus...kreeg zelf niet die errormelding though...maar echt zeer onterecht...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef Symn het volgende:
overal uitverkocht... damn. Was vanmiddag om half 1 nummer 200-nogwat in de rij van de site van het Luxor theater. Springt de site op wit.... verversen> "u bent 10 minuten inactief geweest" hup... nummer 1200
Jeezes Gr..!
En toen ik eindelijk aan de beurt was waren er nog 5 kaarten over her en der in de hele zaal
Balen...
het word een kleine tour langs de grootste theaterzalen... er is wel een extra date toegevoegd in de HMHquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:58 schreef Devz het volgende:
Er komen nog wel veel meer voorstellingen dan alleen deze, toch?
Dat stond hier al gepost hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef Writersright het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-eens-kaartjes-hebben post
Ik heb er 2 in Apeldoorn, 2e rij, middenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat stond hier al gepost hoor.Maar nu je erover begint, ik heb er 4 in Breda en 4 in HMH.
wooooo-hooooo! Terug gemaild door dit theater: Ik kan 2 kaarten reserveren!! Ik had die dag om half vier gemaild of ik 2 kaarten kon bestellen omdat de site plat lag. Op volgorde van binnenkomst van Email ben ik dus 'geselecteerd' om erheen te mogenquote:sjongejonge zeg... de hele dag heeft de site van het Betty Asfalt Theater plat gelegen, komt hij weer online staat er in 1 keer dat ALLE shows uitverkocht zijn. Terwijl alleen mogelijk is om via de site kaarten te bestellen, en dat was dus niet mogelijk de hele dag...
Heb jij je kaartjes al?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef jpjedi het volgende:
ik heb van de HMH alles ontvangen inclusief bevestiging dat alles betaald is. Echter de e-tickets moeten nog komen via de organisator staat er in de mail. Zou dat lang gaan duren? Ik kan me voorstellen dat er door de heisa wel eens wat mis gaat dus wil niet achteraf ondervinden dat het mis is gelopen met mijn kaartjes.
Kan je neem ik aan op de site kijken? Gewoon doen alsof je kaarten voor een anders show wil en dan kijken op de plattegrond.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef FlipKapot het volgende:
Ik heb ook kaarten voor de HMH 2e rang 30 sept. Wie weet hoe de zaal is ingedeeld daar? Zit je goed op 2e rang qua afstand etc.? Is nog lang maargoed...
ik heb nog niets gekregen. maar goed te weten dat het in de molen zit klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef nelisb het volgende:
Kreeg net deze mail van See tickets, waar ik kaarten voor de HMH heb gekocht.
Uw reservering is succesvol verlopen. De kaarten zult u uiterlijk een week voor het
betreffende evenement ontvangen.
De vertraging is te wijten aan een probleem met de lay-out van de tickets. Een en
ander zal uiteraard zo snel mogelijk worden opgelost.
Helaas zijn dergelijke technische problemen soms niet te voorkomen. See Tickets kan
dan ook niets anders doen dan u haar welgemeende excuses aan te bieden voor de
opgelopen vertraging in de verzending van uw kaarten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice See Tickets Nederland B.V.
Afwachten dusquote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef nelisb het volgende:
Kreeg net deze mail van See tickets, waar ik kaarten voor de HMH heb gekocht.
Uw reservering is succesvol verlopen. De kaarten zult u uiterlijk een week voor het
betreffende evenement ontvangen.
De vertraging is te wijten aan een probleem met de lay-out van de tickets. Een en
ander zal uiteraard zo snel mogelijk worden opgelost.
Helaas zijn dergelijke technische problemen soms niet te voorkomen. See Tickets kan
dan ook niets anders doen dan u haar welgemeende excuses aan te bieden voor de
opgelopen vertraging in de verzending van uw kaarten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice See Tickets Nederland B.V.
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 06:01 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb bij See helemaal geen papieren tickets besteld maar heb ook nog niets ontvangen. Moeten de e-mails ook nog worden ontworpen?
Ja, tenzij je veel te veel geld voor een kaartje wilt uitgeven via ticketburo's/marktplaatsquote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had hem altijd al een keer willen zien maar ik begrijp dat alles is uitverkocht
ik haal de DVD wel... maar dat zal ook nog wel ff duren :pquote:Op maandag 17 januari 2011 10:20 schreef themole het volgende:
[..]
Ja, tenzij je veel te veel geld voor een kaartje wilt uitgeven via ticketburo's/marktplaats
Goed dat ik het lees, ik begon me stiekem al een beetje zorgen te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef TweakersOnly het volgende:
Voor degene die kaarten hebben besteld bij See Tickets:
het duurt zeker nog een paar maanden voordat de kaarten per post zullen worden verstuurd.![]()
Het management van Hans Teeuwen wil in eigen beheer de layout en vormgeving van de kaarten bepalen en vervolgens pas de kaarten gaan versturen.
Bron: klantenservice See Tickets,
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef nelisb het volgende:
Kaarten ontvangen van Seetickets.
Geachte meneer Nelisb,
U heeft 2 eTicket(s) voor Hans Teeuwen gekocht. Dit evenement vindt plaats op Fri 30 Sep 2011 20:00.
Uw eTicket zit in het meegestuurde PDF document. Eén bijlage is één ticket.
Als u meerdere tickets besteld heeft ontvangt u dus meerdere bijlagen. Eén eTicket geeft toegang voor één persoon. Alle eTickets moeten geprint worden meegenomen. Verdeel de eTickets van te voren onder de mensen voor wie u ze gekocht heeft als u afzonderlijk naar binnen wilt.
LET OP!
Het uitwisselen of publiceren van informatie uit het eTicket kan leiden tot ongeldigheid.
Volgens mij is ook alles in september uitverkocht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef pugehenis het volgende:
er zijn toch nog genoeg kaartjes voor september?
Wow, echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Pitom het volgende:
Heb vorige week nog een kaartje kunnen krijgen voor de 1e rij bij Stadsschouwburg Utrecht. Gewoon voor 32,50. Ik kan niet wachten tot 5 juli!
Huh, alle theater websites gaan plat, rijen voor deuren, uitverkocht in een dag en jij koopt gewoon kaartjes ? Wtf, thats magic manquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Pitom het volgende:
Heb vorige week nog een kaartje kunnen krijgen voor de 1e rij bij Stadsschouwburg Utrecht. Gewoon voor 32,50. Ik kan niet wachten tot 5 juli!
Het betrof de naverkoop van de Stadsschouwburg Utrecht zelf. Zeg maar de overgebleven kaartjes van bijvoorbeeld niet opgehaalde reserveringen. Er waren helaas geen stoelen meer naast elkaar beschikbaar, maar ik was allang blij dat ze nog wat hadden. De show is overigens nu voor beide dagen toch echt volledig uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh, alle theater websites gaan plat, rijen voor deuren, uitverkocht in een dag en jij koopt gewoon kaartjes ? Wtf, thats magic man
"Een paar maanden" is dus blijkbaar nu al. Ik heb ze netjes ontvangen van SeeTickets, verder geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef TweakersOnly het volgende:
Voor degene die kaarten hebben besteld bij See Tickets:
het duurt zeker nog een paar maanden voordat de kaarten per post zullen worden verstuurd.![]()
Het management van Hans Teeuwen wil in eigen beheer de layout en vormgeving van de kaarten bepalen en vervolgens pas de kaarten gaan versturen.
Bron: klantenservice See Tickets,
Klopt het dat je dat mailtje moet uitprinten en moet meenemen naar het theater? Ik kreeg dat mailtje ook, maar het komt niet zo vertrouwelijk over :p beetje amateuristisch kwam het overquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef Symn het volgende:
[..]
wooooo-hooooo! Terug gemaild door dit theater: Ik kan 2 kaarten reserveren!! Ik had die dag om half vier gemaild of ik 2 kaarten kon bestellen omdat de site plat lag. Op volgorde van binnenkomst van Email ben ik dus 'geselecteerd' om erheen te mogenNooit verwacht dat ik daar ooit iets terug van zou horen omdat de site, de telefoon en de mail die dag er allemaal uit lagen!
En nu kan ik in maart naar de try-out in het Betty-Asfalt Theater...
bliss!
Jaaaa, ik moest dat ook doen!! Was wel tof in zo'n klein theatertje! (alleen zat er een nogal groot wijf voor me) ik ben de 17e geweest. Wat vond jij ervan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat dat plagiaat was oid :p
En later zat Hans aan een tafeltje waar Tofik Dibi van Groenlinks ook zat als ik het goed hebHoop BN'ers die avond
[ Bericht 14% gewijzigd door Dark0z op 22-03-2011 19:56:45 ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Dark0z het volgende:
Niet de ballen voor, maar de mogelijkheid was er zeker.
Hansie zat in gesprek met Michiel Romeyn over het stukjeIk had zelf alleen Storm gezien... Krijg wel zin om weer te gaan eigenlijk. Trouwens, jij was toch niet die gast die zich..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat dat plagiaat was oid :p
En later zat Hans aan een tafeltje waar Tofik Dibi van Groenlinks ook zat als ik het goed hebHoop BN'ers die avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ??
[ Bericht 94% gewijzigd door Symn op 22-03-2011 20:44:57 ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Symn het volgende:
[..]
Ik had zelf alleen Storm gezien... Krijg wel zin om weer te gaan eigenlijk. Trouwens, jij was toch niet die gast die zich..haha nee. Ik zat achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ??lekker veilig, of de dame met de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misleidende kop. Maar ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef eight het volgende:
recensie:
http://www.dejaap.nl/2011(...)eeuwen-kankerslecht/
krijgt idd erg goede recensies. begin nu toch te balen dat ik geen kaartjes hebquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef themole het volgende:
Nog een recensie:
http://digi.spitsnet.nl/2011-04-06/download/magazine.pdf
pagina 13.Zijn erg positief.
..dan heeft kaartjes van iemand op marktplaats kopen dus geen zin eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef matthijst het volgende:
Ja, kreeg afgelopen week een brief dat je een id-kaart moet meenemen.
Ik ga volgende week, dus weet nog niet zeker of ze ook daadwerkelijk om een ID gaan vragen, of dat het alleen bang maken is met die brief.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef Symn het volgende:
[..]
..dan heeft kaartjes van iemand op marktplaats kopen dus geen zin eigenlijk?
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Symn het volgende:
Ik vond het zelf gewoon 'ongecompliceerde blijheid'!
Hij begon meteen goed met 'oma tonnie'quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Gisteren in het circustheater geweest
[..]
Ja dit dus.
Hij gaat vrolijk op dezelfde voet verder waar hij zeven jaar geleden is gestopt, het hoeft niet altijd dieper of anders (zoals de meneer van de Volkskrant graag zou zien), meer van hetzelfde is soms ook gewoon goed.
De liedjes waren echt weer om te smullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er nog in? Dat was mijn favo..
[ Bericht 26% gewijzigd door Symn op 14-04-2011 00:35:16 ]
En de grap over Mary Poppinsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij begon meteen goed met 'oma tonnie'
Volgens mij ongeveer een uur en 3 kwartierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef jreimerink het volgende:
Wie o Wie kan me vertellen hoe lang deze show duurt incl pauze.
dit ivm het ov die ik nog moet kunnen halen.
Ik ga volgende week naar Groningen
Whoooo nog 2,5 weekquote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over precies een maand ga ik naar z'n show in Nijmegenecht zoooo veel zin in!!
Dus niet drinken van tevoren. 2 uur is lang om je plas in te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:37 schreef Jhonny44 het volgende:
Heb hem gisteren gezien in Antwerpen, hij is weer geniaal!
De show duurt 2 uur en is zonder pauze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Ik had hem binnen een maand nadat ik besteld had en ik ging pas in juni. Persoonlijk zou ik even gaan bellen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef firecow het volgende:
Hoelang van te voren krijg je je kaartjes thuis ?? ik ga de 17e september, maar heb nog geen kaartje gezien...
Ik ook, heb er zin inquote:Op donderdag 8 september 2011 00:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Op 12 en 13 oktober wordt de dvd opgenomen in het World Forum in Den Haag (2 extra shows dus), net kaarten besteld
Ah, moet nog opgenomen worden dus.. en daarna zal het nog wel weer 2 maanden duren voordat de dvd gemonteerd en geperst isquote:Op donderdag 8 september 2011 00:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Op 12 en 13 oktober wordt de dvd opgenomen in het World Forum in Den Haag (2 extra shows dus), net kaarten besteld
Ah daar heb ik hem gezien.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is een conferentiecentrum dat ook als theater wordt gebruikt. Nogal sfeerloos, weinig capaciteit binnen de foyer. Verder zijn de zichtlijnen niet altijd even goed.quote:
Op die manier.quote:Op maandag 12 september 2011 23:58 schreef themole het volgende:
[..]
Het is een conferentiecentrum dat ook als theater wordt gebruikt. Nogal sfeerloos, weinig capaciteit binnen de foyer. Verder zijn de zichtlijnen niet altijd even goed.
Nu weer, en vastgelegd op cameraquote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef themole het volgende:
[..]
Ah daar heb ik hem gezien.Bij ons glee hij het balkon af.
Overigens is het 'theater' nogal kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nu weer, en vastgelegd op camera
Vond het theater heel erg meevallen, wel een grote bak ja maar aan de zijkant beetje voorin was het best knusGeweldige show, heb me kapot gelachen. Kan niet wachten tot de DVD!
Ik vond hem ook tof, al was het in het begin nog wat traag en niet bijster briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna werd het echt een stuk beter en ik hoop eigenlijk dat Leo een carnavalskraker wordt![]()
Mwoah. Ik vond het zo zonder noemenwaardige inbreng van 't subject zelf een beetje vrijblijvend en nietszeggend.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef Telecaster het volgende:
en wat interviews met z'n neven van 30 jaar terug..?
Ik vond het bar weinig toevoegen.quote:
Verhalen van vroeger vond je weinig toevoegen? Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik vond het bar weinig toevoegen.
Meer dan "Hans deed vroeger al rare stemmetjes" in elk geval.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhalen van vroeger vond je weinig toevoegen? Wat had je dan verwacht?
quote:Hans Teeuwen gaat naar RTL 4
De laatste cabaretshow van Hans Teeuwen zal niet bij de Vara te zien zijn zoals zijn vorige shows maar bij RTL 4. Dat meldt Boulevard.
De show genaamd Spiksplinter was de comebackshow van Teeuwen. Na een lange onderbreking, Teeuwen was wel te zien in Londen met oud vertaald materiaal en met een liedjsprogramma, trok Teeuwen weer volle zalen. De registratie zal nu bij RTL 4 te zien zijn. Opmerkelijk omdat de VARA bijna alle registraties van Nederlands cabaret uitzendt. Spiksplinter zal binnenkort op tv te zien zijn.
Hans Teeuwen is commerciele kudthoer!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Symn het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 'ie een kunstenaar was
Die staat bij de extra's.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Symn het volgende:
Het stukje van de gestoorde quizfan staat niet eens op de DVD! Of heb ik nu iets gemist...!?
Nee man, hij was veel minder als bijv: Dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:01 schreef themole het volgende:
Heb hem, had hem al in het World Forum gezien in juni, maar het blijft een geniale show.
Had ik ook wel een beetje inderdaad. Zaten wel een paar leuke stukjes tussen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef IceBeach het volgende:
'Alles wat ik doe is toch wel leuk.'
Dat was een beetje het gevoel wat ik bij de DVD had... Zaten een paar liedjes bij die wel okee waren, maar het kon me voor de rest echt niet boeien.
Het is één stukje.quote:Op maandag 28 november 2011 09:58 schreef Symn het volgende:
Hij is zelfs te lui om extra's voor de DVD te maken, dus knipt hij maar een paar stukjes uit de voorstelling en gebruikt die als extra's...
Oh.. zonde, ik had m in de tryout gezien en vond dat mijn favoriete stukje. Rare keus want er zitten toch wel zwakkere stukjes in vond ik zelf...maarja, zijn keus héquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Veadige het volgende:
[..]
Het is één stukje.
En het is niet uit de show, maar uit de try-out en heeft de uiteindelijke show dus niet gehaald.
En het nummer met de Painkillers noemen we maar even niet.
Heb een klein stukje van de dvd gezien, maar ik vrees dat ik het met je eens ga zijn. Een hoop makkelijke grove schreeuwgrappen, die bij het 'simpele' publiek wel aanslaan, terwijl hij zoveel beter en origineler kan. (Circus Baf inderdaad, hele stukken uit Met een Breierdeck, mooie verhalende stukjes zoals met de Vos en de Raaf) Net alsof hij niet zoveel zin had om iets echt goeds te bedenken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bij Hans Teeuwen weet je gewoon wat je moet verwachten.
Wat ik o.a. jammer vind is dat er iets van een rode draad ontbreekt. Het springt allemaal van de hak op de tak en af en toe lijkt 'ie ook zelf maar wat te doen. Het publiek lacht toch wel. Over zijn publiek gesproken: veel grappen, vooral de wat absurdere, lijken te hoog gegrepen voor het Teeuwenpubliek. En dat terwijl Teeuwen het best tot zijn recht komt met zijn absurde Jiskefet-achtige humor.
Ook mis ik geniale en memorabele stukjes zoals Circus Baf, Kuthoeren, Nostradamus en Bijbelverhaal. Er zitten zeker leuke stukjes in, zoals het moment dat ie het publiek in duikt om een assistente te zoeken (Marleen), Haai/Jaws (het leven is één grote dikke NIKS! Welterusten!!), Aarslikker Danny, Islam en Broodje Worst.
Sprookjesbos vind ik niet echt leuk. noch Aarswormen, Astrid Joosten en André Hitler. Erg flauw allemaal. Volgens mij had ie het ook al in Trui over een sprookjesbos (Kabouters heet die sketch toch?). Dit is volgens mij ook de eerste keer dat hij zich verlaagt tot het persifleren van bestaande showbizmensen.
Het leukste aan Hans Teeuwen vind ik nog zijn absurdistische sketches zoals JFK (SS), Meubels imiteren (DDWW) en dat maffe introdansje bij Trui. Ik ben Teeuwenfan maar ik vind deze comeback een gemiste kans. Ik denk dat ik één van de weinigen ben die Industry of Love één van zijn beste shows vind (het stukje met de koningin niet meetellend).
Hopelijk weet hij zichzelf te herpakken met zijn volgende show. Ik hoop dat hij voor een Poelmo, Slaaf van het Zuiden benadering kiest. Die serie was de perfecte combinatie van humor en absurdisme, zonder te vervallen in slechte grappen over kanker en bekende Nederlanders. (Een pluspunt vind ik wel dat ie in Spiksplinter erg vaak het publiek betrekt bij zijn sketches.)
Ik moet die show nog kijken, maar als het zo staat op dvd kun je ervanuitgaan dat dat precies de bedoeling was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is het woord kanker gecensored? En 10 minuten later hoor je het wel 2x.
Ik heb zelf het idee dat hij het niet kan laten om tussendoor makkelijk te scoren, veelal door kleine grapjes (maniertjes eigenlijk) die niet echt bij de stukjes zelf horen. Als hij dat kan laten, zit er al veel meer een flow in zijn voorstelling volgens mij... Verder graag veel meer fantastisch absurdisme de volgende keer idd. En kanker krijgen mag hij ook weglaten in z'n volgende voorstelling over 7 jaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Op een gegeven moment wanneer hij door het publiek loopt richt hij zich tot een camera en beledigt dan de niet direct aanwezige kijkers. Dat stukje wordt idd weggebliept. Ik vond het ook al vreemd, vooral omdat het vaker ongecensureerd wordt gebezigd.
Het probleem met de Hans Teeuwen van nu is dat hij duidelijk een verkeerd publiek heeft. Publiek die het hardste lacht bij groffe, onsmakelijke grappen over aarswormen en de kut van zijn moeder. Het zijn toch vooral jongeren/studenten die in de zaal zitten. Wanneer je de dvd kijkt merk je gewoon dat veel grappen niet aankomen en het publiek slechts als ordinair klapvee dient.
Er is, net zoals in Hard & Zielig (de asielzoekerscentrum sketch), een sketch waar Hans een grap maakt en het daarna angstvallig stil blijft, waarna er toch aarzelend geklapt wordt. Hans zegt dan ook zoiets van: "Ho ho, als het zo moet dan hoeft het voor mij niet."
Ik denk dat Hans Teeuwen dondersgoed weet wat voor een publiek hij trekt en dat hij met Spiksplinter vooral datzelfde publiek tegemoet komt. De rest die van de 'absurdere grappen' houden hebben deze keer het nakijken. Spiksplinter is dan ook een show waarin oud succesmateriaal in een nieuw, groffer jasje is gestoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:45 schreef Guanabana het volgende:
Ja, waar ik al bang voor was. Het grootste deel van de show was gemakzuchtig te noemen. Zijn vorm (uitdrukkingen, timing, stemgebruik, bewegingen) was zoals altijd top, maar de inhoud was vaak zwak.
Dat publiek ook, verschrikkelijk, lachen om alles. Valt ook wel weer te begrijpen, die mensen zijn enthousiast dat ze daar zitten, maar toch. Jammer dat Hans een pleaser geworden is van weinig kritisch publiek.
Hij is en blijft erg sterk achter de piano, dat had hij van mij langer en vaker mogen doen.
Leuke stukjes zaten erin hoor, maar erg creatief was het niet altijd. Ik kon bij bijna elk stukje de link leggen naar een eerdere sketch uit een andere show.
Je beleeft het ook op een andere manier wanneer je er middenin zit. Ik ben ook naar Spiksplinter geweest in de Heineken Music Hall en ik had ook het gevoel dat het beter was dan wat ik later op de dvd zag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef Paul het volgende:
Wel grappig het commentaar nu en het commentaar toen de show in de theaters was. Vond iedereen al zo overdreven positief doen over deze show. Maar dat komt denk ik omdat niemand wil toegeven dat ze naar een wat mindere show zijn geweest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |