Mijn vergelijking was beter, omdat de specificaties meer bij elkaar lagen. Leuk dat jij de Dell een betere keuze vindt. Maar als prijszeiken je ding is, kun je toch echt het best voor Acer of Medion gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind zo'n Dell een betere keuze dan een Macbook. Dat jij het vergelijk maakt met een Sony nogwat moet je zelf weten maar heb ik niet bedacht.
Niet nodig, bij de Mac kun je altijd de staat van je accu in de gaten houden.quote:Als je onderweg bent? Zonder dat de garantie vervalt?
Is een MacBook dus wel, gezien wat je voor je geld krijgt. En ga nu niet weer roepen dat die Dell hetzelfde biedt voor een lagere prijs, want dat is gewoonweg niet zo.quote:Is een Macbook ook niet waard gezien de kostprijs. Het is een hype en dus wat de gek ervoor geeft. Marketing he...
Fijn voor jou, maar ik gebruik hem ook echt.quote:Heb er waarschijnlijk meer in mijn handen gehad dan jij.
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het punt gewoon totaal aan jou voorbij gaat. Ben je echt zo dom, of doe je graag alsof?quote:Aanzetten en opstarten. Ping, staat ie klaar! Mooi he
Daar ga je weer. Dat je voor jou niet interessant is, betekent niet dat die zaken geen geld kosten!! En er zit een verschil tussen "prima bouwkwaliteit" en de kwaliteit van een aluminium unibody. Je kunt nog zo op en neer blijven springen, maar die laptops blijven van plastic.quote:Die andere zaken (buiten bouwkwaliteit) vind ik bijzaken. Verlicht toetsenbordZorg maar voor een paar USB 3.0 poorten bijvoorbeeld, dát zou nuttig zijn! Of een HDMI poort zonder verloopkabel. Bouwkwaliteit van bijvoorbeeld Lenovo, Asus en tegenwoordig Dell XPS is ook prima hoor. Zeker gezien het gigantische prijsverschil.
Ik ben ook niet zo mobiel met mijn laptop. Gebruik hem prive en op het kantoor. En soms op zakenreis maar dat is niet zo heel erg vaak en nog met de auto ook. Dus geen vliegreizen van 10 uurquote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want alles zit ten alle tijden ingeplugd..? Lekker mobiel zal jij zijn met je laptop waar constant een printer aan hangt. En een telefoon hang je er ook alleen aan als je wilt synchroniseren, net als een camera, navigatiesysteem en mp3-speler. Geldt ook voor USB-sticks trouwens, en eigenlijk zelfs voor een externe hdd.
Het enige wat je er het grootste deel van de tijd aan zou hebben hangen, is dus je muis. Dan heb je nog steeds een vrije USB-poort waarin je de rest kunt steken op de momenten dat je het ook daadwerkelijk gebruikt.
Je snapt echt niet waarom ik over Acer begin, terwijl jij de hele tijd clocksnelheid, werkgeheugen, het aantal USB-poorten en de grootte van de harde schijf als belangrijkste specificaties aanhaalt..? Jij wilt toch niet extra betalen voor een betere afwerking, betere onderdelen en een toegevoegde gebruikservaring? Dan kun je net zo goed een Acer kopen, dan heb je 4 of 5 USB-Poorten, 500GB harde schijf, 4GB werkgeheugen en een i5 voor pakweg 500 a 600 euro. Toppie toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb het nooit over Acer gehad. Zou ik nooit overwegen om te kopen, dan eerder een Macbook. Hoe je hier dan ook bij komtApple probeert producten aan iedereen te verkopen. Bepaalde mensen trappen er echter niet in of hebben de prioriteiten elders liggen.
Zoals ik eerder al zei, nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn vergelijking was beter, omdat de specificaties meer bij elkaar lagen. Leuk dat jij de Dell een betere keuze vindt. Maar als prijszeiken je ding is, kun je toch echt het best voor Acer of Medion gaan.
Maar er niks meer aan doen als je geen stopcontact in de buurt hebt.quote:Niet nodig, bij de Mac kun je altijd de staat van je accu in de gaten houden.
Wel als je de rest van de mogelijkheden niet gebruikt / onzin vindt.quote:Is een MacBook dus wel, gezien wat je voor je geld krijgt. En ga nu niet weer roepen dat die Dell hetzelfde biedt voor een lagere prijs, want dat is gewoonweg niet zo.
Leuk voor je, zou niet willen ruilen.quote:Fijn voor jou, maar ik gebruik hem ook echt.
We kunnen elkaar dom noemen maar dat schiet niet op. We kunnen ook zeggen dat jij graag meer betaald voor mindere specs en een minder scherm etc. Dus dat je netto gezien liever 2x meer betaald voor aluminium laptop met wat extra fratsen dan een qua specs gelijke andere laptop. Dat mag natuurlijk hoor, maar ik verklaar je voor gek.quote:Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het punt gewoon totaal aan jou voorbij gaat. Ben je echt zo dom, of doe je graag alsof?
Kost allemaal geen drol, massaproductie. Laat je niks wijsmaken..quote:Daar ga je weer. Dat je voor jou niet interessant is, betekent niet dat die zaken geen geld kosten!! En er zit een verschil tussen "prima bouwkwaliteit" en de kwaliteit van een aluminium unibody. Je kunt nog zo op en neer blijven springen, maar die laptops blijven van plastic.
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef retorbrapi het volgende:
Sinds wanneer gaan systeembeheerders op zakenreis.
Zeg het nog een paar keer, misschien ga je het dan geloven.quote:
Stopcontacten zijn overal in de buurt.quote:Maar er niks meer aan doen als je geen stopcontact in de buurt hebt.
Dan moet je ook niet kijken naar een laptop die die mogelijkheden heeft, en zeker geen appels en peren vergelijken.quote:Wel als je de rest van de mogelijkheden niet gebruikt / onzin vindt.
Ik heb 700 euro betaald voor mijn MacBook pro. En ik betaal niet voor mindere specs, ik betaal voor meer specs. Jij snapt gewoon niet wat allemaal onder specificaties valt.quote:We kunnen elkaar dom noemen maar dat schiet niet op. We kunnen ook zeggen dat jij graag meer betaald voor mindere specs en een minder scherm etc. Dus dat je netto gezien liever 2x meer betaald voor aluminium laptop met wat extra fratsen dan een qua specs gelijke andere laptop. Dat mag natuurlijk hoor, maar ik verklaar je voor gek.
Acer heeft ruk bouwkwaleit, daarom. Die heb echt veel moeten repareren...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je snapt echt niet waarom ik over Acer begin, terwijl jij de hele tijd clocksnelheid, werkgeheugen, het aantal USB-poorten en de grootte van de harde schijf als belangrijkste specificaties aanhaalt..? Jij wilt toch niet extra betalen voor een betere afwerking, betere onderdelen en een toegevoegde gebruikservaring? Dan kun je net zo goed een Acer kopen, dan heb je 4 of 5 USB-Poorten, 500GB harde schijf, 4GB werkgeheugen en een i5 voor pakweg 500 a 600 euro. Toppie toch?
Ik weet niet wat bouwkwaleit is. Maar je bent dus WEL in staat te begrijpen dat kwaliteit extra kost?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Acer heeft ruk bouwkwaleit, daarom. Die heb echt veel moeten repareren...
Een spellingsfout maken is menselijk. Als ik al jouw posts door ga lezen (wat ik niet ga doen) kom er vast ook wel een tegen.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
En dat je een spellingsregel uit groep 3 niet eens kunt toepassen, ontneemt je een beetje het recht mijn keuze te bekritiseren.
Wel fijn dat je hebt laten weten gewoon niet zo slim te zijn. Dan weet ik dat verder reageren geen zin heeft.
Uiteraard. Maar niet zo veel.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat bouwkwaleit is. Maar je bent dus WEL in staat te begrijpen dat kwaliteit extra kost?
Nee, ik heb een laptop.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef retorbrapi het volgende:
leolinedance heeft dus de rechter
[ afbeelding ]
Een spellingsfout maken, is inderdaad menselijk. Zo'n basale grammaticale fout TWEE KEER ACHTER ELKAAR maken, is gewoon dom.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een spellingsfout maken is menselijk. Als ik al jouw posts door ga lezen (wat ik niet ga doen) kom er vast ook wel een tegen.
Ach, het is laat en die dingen kunnen gebeuren als je snel aan het typen bent. Dat je nou juist daarover moet vallen geeft wel aan dat je échte argumenten zo'n beetje op zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een spellingsfout maken, is inderdaad menselijk. Zo'n basale grammaticale fout TWEE KEER ACHTER ELKAAR maken, is gewoon dom.
Een oplader en invoer/randapparatuur ja. Wel zo ergonomisch.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Met allemaal teringzooi eraan ja.
Het is niet zozeer dat ik geen argumenten kan bedenken, het is meer dat jij toch in je eigen wereldje leeft, waar dingen alleen waar zijn als jij ze gelooft. Jij hebt voor jezelf besloten dat een MacBook te duur is, omdat JIJ al die extra functionaliteit niet nodig hebt. Dus omdat JIJ er niet voor wilt betalen, is iedereen die er wel voor betaalt - en vervolgens zo tevreden is dat ze nooit meer iets anders willen dan een Mac - gek in zijn hoofd.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, het is laat en die dingen kunnen gebeuren als je snel aan het typen bent. Dat je nou juist daarover moet vallen geeft wel aan dat je échte argumenten zo'n beetje op zijn.
Op een Mac doe je dat allemaal draadloos. Invoer? Je hebt al een trackpad + toetsenbord op je laptop. Anders, draadloos. Printen ook draadloos. Muziek, draadloos. Alleen een kabeltje om ff iPhone te syncen (over een tijdje ook draadloos natuurlijk), en een kabeltje om camera te syncen. That's it.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een oplader en invoer/randapparatuur ja. Wel zo ergonomisch.
Wifisync bestaat al, hoor. Nog een reden om wel te jailbreaken.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Op een Mac doe je dat allemaal draadloos. Invoer? Je hebt al een trackpad + toetsenbord op je laptop. Anders, draadloos. Printen ook draadloos. Muziek, draadloos. Alleen een kabeltje om ff iPhone te syncen (over een tijdje ook draadloos natuurlijk), en een kabeltje om camera te syncen. That's it.
We gaan het nu niet daar over hebben hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 00:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wifisync bestaat al, hoor. Nog een reden om wel te jailbreaken.
Nee hoor, mensen die een Mac prefereren moeten dat lekker doen. Ik heb je al gezegd dat ik me best voor kan stellen dat er een markt voor is. Maar jij stelt (min of meer) dat Apple computers de markt aan het veroveren zijn. Dáár ben ik het niet mee eens, de redenen heb ik wel genoemd dacht ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik geen argumenten kan bedenken, het is meer dat jij toch in je eigen wereldje leeft, waar dingen alleen waar zijn als jij ze gelooft. Jij hebt voor jezelf besloten dat een MacBook te duur is, omdat JIJ al die extra functionaliteit niet nodig hebt. Dus omdat JIJ er niet voor wilt betalen, is iedereen die er wel voor betaalt - en vervolgens zo tevreden is dat ze nooit meer iets anders willen dan een Mac - gek in zijn hoofd.
Met mensen zoals jij is geen discussie mogelijk.
Ik wil dus niet allemaal nieuwe randapparatuur kopen natuurlijk. De Macbook is al duur zat.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Op een Mac doe je dat allemaal draadloos. Invoer? Je hebt al een trackpad + toetsenbord op je laptop. Anders, draadloos. Printen ook draadloos. Muziek, draadloos. Alleen een kabeltje om ff iPhone te syncen (over een tijdje ook draadloos natuurlijk), en een kabeltje om camera te syncen. That's it.
Dat heb ik helemaal nergens gezegd. Ik zou het op prijs stellen als mensen zoals jij mij geen woorden in de mond willen leggen. Gewoon niet doen. Als je al niet kunt begrijpen wat ik daadwerkelijk zeg, moet je helemaal niet denken dat je weet wat ik probeer te implicerenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die een Mac prefereren moeten dat lekker doen. Ik heb je al gezegd dat ik me best voor kan stellen dat er een markt voor is. Maar jij stelt (min of meer) dat Apple computers de markt aan het veroveren zijn. Dáár ben ik het niet mee eens, de redenen heb ik wel genoemd dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |