De Wildfire ziet er ook prima uit, en doet qua functionaliteit niet heel veel onder voor de duurdere smartphones. En prima dat jij aan 4 euro per maand genoeg hebt. Sommige mensen zijn nu eenmaal wat populairder dan anderen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef leolinedance het volgende:Helemaal geen non-argument. Ik zie mijn ouders, ooms/tantes etc. van 60+ nog geen smartphone gebruiken. Voor het systeem is het wel makkelijk dat je vrienden/kennissen het allemaal hebben, anders gaat het niet gewoon werken.
Het gaat hier vooral over de iPhone van 700 euro. 185 euro is inderdaad nog wel te doen (maar van het uiterlijk moet je houden, zeg maar...). Maar dan moet je dus ook zo'n internet abonnement van een tientje in de maand erbij nemen. Voor 10 euro kan ik onbeperkt smsen, naar iedereen die ik wil. Dat doe ik persoonlijk niet, ik heb aan 50 berichten voor 4 euro wel genoeg.
Want whatsapp installeren kost ook echt zoveel moeite..quote:Daarbij, als je een smartphone + internet abo hebt moet je toevallig ook nog dat programma installeren. Als iemand dat niet heeft gaat het dus ook al niet werken.
Valt mee. Ik betaal dat ook elke maand, ongeveer 600 minuten per maand, 1000sms bundel en onbeperkt internet.quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef leolinedance het volgende:
Overigens is 90 euro per maand voor je telefoontje (+ aanschafkosten waarschijnlijk) echt bizar voor privegebruikHoeveel bel/sms jij dan?
Niks, zijn we klaar denk ik hequote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, ik vind het geen onzin. Wat valt er verder nog over te zeggen?
iPad kan prima stand alone gebruikt worden.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Miriampje het volgende:
Je hebt een computer nodig naast je iPad. Dus als je desktop prima functioneert kun je de iPad als extra nemen. Naast een laptop heb je geen desktop meer nodig, bijna alles kun je op beide apparaten doen. Hierdoor wordt één van beide daardoor minder/nauwelijks gebruikt.
Ik zou je keuze maken aan de hand van kwaliteit van je desktop. Als die nog eventjes mee kan dan zou ik voor de iPad gaan. Als je desktop eigenlijk aan vervanging toe is zou ik een laptop kiezen.
MacBooks zijn ook gewoon te duur. Vooral als je kijkt naar de hardware die je krijgt. Tuurlijk, je betaalt vooral voor het design en de software maar je maakt mij niet wijs dat Apple verlies zal draaien als ze MacBooks vanaf, bijvoorbeeld, 500 euro gaan verkopen en ipads vanaf 400 euro.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zwart mag jij lelijk vinden, ik vind dat niet.
De iPad is al duur voor een gadget. Maar voor de extra functionaliteit van een laptop zou ik dan wel 200 euro extra betalen inderdaad. Maar ik wil geen Macbook Air, ik koop een Dell XPS
Mijn vrienden zijn wat ouder en vinden andere dingen belangrijk,quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Wildfire ziet er ook prima uit, en doet qua functionaliteit niet heel veel onder voor de duurdere smartphones. En prima dat jij aan 4 euro per maand genoeg hebt. Sommige mensen zijn nu eenmaal wat populairder dan anderen.
[..]
Want whatsapp installeren kost ook echt zoveel moeite..
Toch wel zakelijk mag ik hopen? Echt veel geld voor een beetje bellen...ik ben in totaal zo'n 30 max 40 euro kwijt voor mijn vriendin en mij. 2x simonly met sms bundeltje en een thuistelefoon waar 's avonds en in het weekend gratis naar vaste nummers gebeld mag worden.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt mee. Ik betaal dat ook elke maand, ongeveer 600 minuten per maand, 1000sms bundel en onbeperkt internet.
Dat je nog vrienden hebt met die negatieve instelling..quote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn wat ouder en vinden andere dingen belangrijk,
Je kunt niet van iedereen verwachten dat zij het programma installeren omdat jij dat graag wil.
Wij dringen elkaar niks op in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat je nog vrienden hebt met die negatieve instelling..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij dringen elkaar niks op in ieder geval.
Wij ook niet, maar dat is dus de instelling die ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij dringen elkaar niks op in ieder geval.
Dat vinden wij juist positief.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Wij ook niet, maar dat is dus de instelling die ik bedoel.
Je snapt het niet. Maakt niet uit, niet iedereen is even intelligent.quote:
"Desnoods een MacBook". Dat zijn alleen maar de meest gebruiksvriendelijke laptops ter wereld.quote:TS, ik zou overigens een laptop nemen als ik jou was. Desnoods een Macbook.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Maakt niet uit, niet iedereen is even intelligent.
Desnoods een Macbook ja, dat zeg ik vooral vanwege de prijs. Ik zou persoonlijk een 15" nemen en dan is een Macbook toch een duur grapje. En het is natuurlijk afhankelijk van welke programma's je wilt gaan draaien. En ik zou graag een donkere kleur willen.quote:"Desnoods een MacBook". Dat zijn alleen maar de meest gebruiksvriendelijke laptops ter wereld.
Ik weet dat je een specs fetisj hebt, maar wanneer besef je eens dat het NIET alleen om specs gaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:37 schreef leolinedance het volgende:
De enige 15" Macbook is een Macbook Pro.
# 2.4GHz Intel Core i5
# 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
# 320GB Serial ATA Drive @ 5400 rpm
¤1750,-
Een Dell XPS 15 met:
Intel® Core™ i5-560M (2.66 GHz,3M) bewerken
LCD-scherm 40 cm (15.6") Full HD (1920x1080)1080p B+RGLED-
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048] bewerken
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
8x DVD+/-RW, & Blu-ray Disc™ combo drive
¤ 1080,- (zonder korting, incl. verzendkosten etc.)
Lijkt me duidelijk dat een Macbook (en zeker de 15") geen alternatief kan zijn voor een iPad van 500 euro ofzo.
En wanneer besef jij je dat hij bedoelt dat een product onmogelijk vergeleken kan worden met een ander product wat 2 tot ruim 3x zo duur is? Ongeacht de specs?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik weet dat je een specs fetisj hebt, maar wanneer besef je eens dat het NIET alleen om specs gaat?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wanneer besef jij je dat hij bedoelt dat een product onmogelijk vergeleken kan worden met een ander product wat 2 tot ruim 3x zo duur is? Ongeacht de specs?
Kan je een HTC Wildfire niet met een iPhone 4 vergelijken? Of een BMW met een Toyota?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weleens van het spreekwoord met de appels en de peren gehoord?
Nee, het gaat om de prijs. Of bedoel je om dure accessoires om andere video verlengstukjes te krijgen dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik weet dat je een specs fetisj hebt, maar wanneer besef je eens dat het NIET alleen om specs gaat?
En daar ging het uiteraard eigenlijk om ja. Al laat ik me weer verleiden door op raptorbrabi te reagerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wanneer besef jij je dat hij bedoelt dat een product onmogelijk vergeleken kan worden met een ander product wat 2 tot ruim 3x zo duur is? Ongeacht de specs?
Mensen die een Toyota van 20.000 euro overwegen twijfelen inderdaad niet tussen deze Toyota en een BMW van 60.000 euro nee, duhquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan je een HTC Wildfire niet met een iPhone 4 vergelijken? Of een BMW met een Toyota?
Die MacBook biedt een veel betere gebruikservaring dan die Dell.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de prijs. Of bedoel je om dure accessoires om andere video verlengstukjes te krijgen dan?
Sorry hoor maar zo'n prijs (en specs) verschil kun zelfs jij niet goedpraten denk ikAnders, doe je best maar eens.
Misschien voor beginners.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Die MacBook biedt een veel betere gebruikservaring dan die Dell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |