Jaja, wrijf het er maar in. Ambtenaar zekerquote:
ik durf hier tegenwoordig niet meer te typen dat ik op woensdag al weekend hebquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in. Ambtenaar zeker
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik durf hier tegenwoordig niet meer te typen dat ik op woensdag al weekend heb. Sowieso is het flauw om dat elke week te doen , al heb ik het een tijdlang volgehouden tegen R_B elke woensdag
.
Koffie!quote:
Oh denk even aan me ok? Dan draai ik me nog even omquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
*Zwaait vanuit den helder*
morgen achterljk vroeg uit bed..om 6uur inchecken...
Zo laat nog? Daar zou ik echt pislink van kunnen worden. Vandaag maar even een babbeltje maken met de beste man?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik lig in bed en de buurman is nog volop aan het boren, zagen en timmeren.....best asociaal.
Daar was toendertijd een mailtje over! Volgens mij kun je je toevoegen via Barretje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
HOI!!!
Klopt het dat ik niets meer over de kerstmeet heb gehoord?
Dat heb ik gedaan en wel PM gehad dat ik mail zou krijgen maar geen mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Daar was toendertijd een mailtje over! Volgens mij kun je je toevoegen via Barretje!
Ik ben nu fijn aan het wachten op de verwarmingsmonteur... mijn cv gaat niet hoger als 16 graden en das best koud
dan is er vast wat fout gegaan , ik kan mij herinneren dat enkele anderen dat ook hadden , ze zit nu offshore geloof ik! het is 2 januari iig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en wel PM gehad dat ik mail zou krijgen maar geen mail
heheh.. offshore heb ik ook internet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan is er vast wat fout gegaan , ik kan mij herinneren dat enkele anderen dat ook hadden , ze zit nu offshore geloof ik! het is 2 januari iig!
Helaas, 2 januari kom in net terug van een minivakantie, ben as laat thuis en de volgende dag school.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. offshore heb ik ook internet hoor
en inderdaad.. de kerst/nieuwjaars meet is zondag 2 januari..
Hopelijk kan je dan MtM.. de rest ( behalve GotC en Flap die overal nee in hadden gevuld) kunnen die dag en die kwam mij (ondemocratisch) het beste uit
dus.. hopelijk ben je er ook bij..
het hoe,wat en waar verder dat hoor je dan nog wel
we beginnen om 16.00 uur.. even indrinken voor het werken??quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb niet de datumprikker gebruikt maar 2 januari ben ik er niet, moet vanaf 1 januari avonddiensten draaien dus helaas....ik wacht wel op de volgende bowlingmeet
Ik heb nog geen dienst erin staan, enkel dat ik avonddienst heb en die kunnen beginnen tussen 1400 en 1900 dus als ik de precieze dienst weet kan ik meer toezeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we beginnen om 16.00 uur.. even indrinken voor het werken??
Ik heb net een heerlijke capuccino opquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:55 schreef CaLeX het volgende:
Is het dan geen nieuwjaarsmeet??![]()
OT: KOFFIE STERK EN VEEL AUB![]()
![]()
Doe maar een uitsmijter , ik ben onderwegquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....uitsmijter, pantosti of gewoon brood?
Die doet nog steeds pijn en ik heb ook nog geen fysio gebeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Atreidez het volgende:
MoggeBijna weekend
Geen plannen
Geen geld ook
Hoe is t met de rug TT? Met 16 graden wordt t er niet beter op nl
Het zijn zelfs 2 ringen , geweldig he !!! Heeft mini samen met mijn broer uitgezocht!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:31 schreef Atreidez het volgende:
Misschien vrouwelijke fysio zoeken.. Grote kans dat je boven bloot moet hoor, anders kan hij niet goed kijken waar t probleem zit (hij kan t bij mij met blote oog zien als ik een buiging maak, welke wervel er iets wijkt). Maar je voelt je zoveel beter erna, je weet niet wat je mist![]()
Mooie ring trouwens
Je mag anders hier wel oefenen om je verlegenheid uit de wereld te helpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die doet nog steeds pijn en ik heb ook nog geen fysio gebeld. En inderdaad met die kou is het niet fijn ... misschien moet ik ook gewoon zoals de huisarts zegt even rust houden en de medicijnen hun werk laten doen?
Ik ben eigenwijs ... maar ben te verlegen om mij uit te kleden bij een fysioof mag je er gewoon je trui aanhouden en omhoog schuiven?
Ohja, die film wil ik nog zien!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef tuintegel het volgende:
Oh ik lach me echt een breuk om die new kids! soms is het te grof maar sommige stukjes zijn zo komisch!
ik heb die marathon van vannacht opgenomen , maar ik ga inderdaad wel naar die film , wat een kneuzen zeg lol!quote:
Voor mij is het 1 groot feest der herkenningquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb die marathon van vannacht opgenomen , maar ik ga inderdaad wel naar die film , wat een kneuzen zeg lol!
Voor mij alleen 1 naam helaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor mij is het 1 groot feest der herkenning
Die film laat precies zien hoe ik eigenlijk benquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Voor mij alleen 1 naam helaasgelukkig ben ik niet meer blond
Bierquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef tuintegel het volgende:
Shame on you!!! Alhoewel het bierverhaal komt mij bekend voor
Nee, Marv vindt bier ook viesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef tuintegel het volgende:
Oh dan is je broer de bierdrinker!!!!
De verwarmingsmonteur is er
Ben ik dan de enige die op bier leeft ? en broodjes bakpoa (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) natuurlijkquote:
Bapao (of bakpao)quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die op bier leeft ? en broodjes bakpoa (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) natuurlijk
Tja nu nog HTM/RET/GVB erbij en weg is concurrentiequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef CaLeX het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)connexxion-goed.html
echt wtf
precies, die kleine doodconcureren en we hebben een frans staatsbedrijf dat al onze OV bewegingen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tja nu nog HTM/RET/GVB erbij en weg is concurrentie
Ik heb geen tieten om mee te smijtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogggguh! Buurman nog steeds aan het klussen.......
TT get over it..hup naar de fysio en smijt die tieten in zijn gezicht...of wil je altijd rugpijn houden?
Dat woord heb ik lang niet gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
precies, die kleine doodconcureren en we hebben een frans staatsbedrijf dat al onze OV bewegingen doen![]()
Kwaliteit verzekerdwat een koekwousen (om maar ff in de newkids termen te blijven)
Je weet hoe handig ik ben he..... dus laat ik maar uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef tuintegel het volgende:
Ga je buurman helpen , dan is ie sneller klaar!
Is de haagse variant daarvan niet wauskadet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat woord heb ik lang niet gehoord
ringen?!?!?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het zijn zelfs 2 ringen , geweldig he !!! Heeft mini samen met mijn broer uitgezocht!
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is de haagse variant daarvan niet wauskadet?
Ik heb daarnet voor het eerst de kerstmuziek aangezet hier op kantoor. om een beetje in de stemming te komen zegmaar.
nee hoor.. gewoon koekwaus...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is de haagse variant daarvan niet wauskadet?
Ik heb daarnet voor het eerst de kerstmuziek aangezet hier op kantoor. om een beetje in de stemming te komen zegmaar.
www.spinningjewelry.be maar op de Willem de Zwijgerlaan zit een winkel die die ringen ook verkoopt . Niet duur hoor , gewoon leuke dingetjes.quote:
zei mijn moeder altijd tegen mequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Maar Koekwaus klinkt sowieso leuker
sukkolquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Flappekz het volgende:
Moest net ff wat afgooien in de stad....sta ik ineens in de H&M! Geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen.
Maar gelukkig is de schade redelijk beperkt gebleven..
Ah, eens kijken of ik er eentje weetquote:
Nog tietenfoto's van leuke users in de aanbieding in ruil voor een stem?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet vergeten: 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
En wat is die uitleg? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah, eens kijken of ik er eentje weet.
Oh, en ik ben ben Livenation in conclaaf of de het verplicht telefonisch bestellen van rolstoeltickets. Ze hebben mijn eerste mail beantwoord met uitleg over hoe en waarom het zo gaat zoals het gaat. Het is nog niet waterdicht en naar mijn tevredenheid, dus ik heb net een tweede antwoord gedicht
. Wordt vervolgd...
Wietplantage, vuurwerk of beiden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
Weet niet wat er op t voormalig kamp op de escamplaan is, maar er waren daar een paar honderd man en politie en brandweer...
Mijn originele mail:quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat is die uitleg? Ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn reactie die ik net heb verzonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn originele mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn reactie die ik net heb verzonden:Hihi, nu weten we je echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees![]()
Heb je nog nooit in mijn profiel gekeken dan?quote:
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Nee, daar heb ik eigenlijk nooit reden toe gehad....je bent nu eenmaal geen vrouwtjesmensquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heb je nog nooit in mijn profiel gekeken dan?
Goed punt. Maar daar staat mijn naam ook gewoon in dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik eigenlijk nooit reden toe gehad....je bent nu eenmaal geen vrouwtjesmens"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn originele mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn reactie die ik net heb verzonden:1 euro per minuut soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
45 cent per minuut, met een maximum van 22 euro per gesprek. En daar komen dan nog de "kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" bij.quote:"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Mozes kriebelquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
45 cent per minuut, met een maximum van 22 euro per gesprek. En daar komen dan nog de "kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" bij.
50.000 O+![]()
:0quote:
Snap je nu waarom ik het de moeite waard vind om erover in discussie te gaan met LN?"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Ja, absoluut. dat is wel echt belachelijk zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]
:0
Snap je nu waarom ik het de moeite waard vind om erover in discussie te gaan met LN?
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Wie oh wie gaat er binnenkort naar de IKEA en wil wat voor me meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Wie oh wie gaat er binnenkort naar de IKEA en wil wat voor me meenemen?Wasda??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga vast wel weer een keer naar de Ikea![]()
![]()
Stof per meterquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Wasda??
En ik ga vast wel weer een keer naar de Ikea
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00196653Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
It's alive! Alive!
Jesus Christus wat heb ik een ontiegelijke hekel aan mijn nek/rug/schouder etc.
Dinsdag de boel weer lekker overbelast op mn werk (drukste weken van het jaar natuurlijk), woensdag barstende koppijn, last van mn nek - fysiotherapeute over de zeik (WAT heb jij nou weer gedaan?!?!?!?!?) - adviseerde me om meer te bewegen en echt meer rust te nemen op mn werk (makkelijk gezegd dan gedaan). Hele woensdag en donderdag dood op bed gelegen. Heb een nieuw trucje geleerd: spugen op comando. Als ik me nek op een bepaalde manier draaide dan was het meteen raak. Maandag maar even een afspraak gemaakt met mn dokter en ik ga niet weg zonder een doorverwijs iets voor een scan en serieuze spierverslappers....want d'r zit iets echt niet tof in mn nek/schouders/rug![]()
![]()
Tietenfoto's genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog tietenfoto's van leuke users in de aanbieding in ruil voor een stem?maar er moet iets wonderbaarlijks gebeuren wil ik genoeg stemmen hebben om ergens te winnen dus daar begin ik niet aan, is ook niet nodig want kheb jullie hulp al nodig bij de kerst avatar verkiezing
om te stemmen (en nee niet perse de mijne
)
![]()
Voor de kerstavatarverkiezing geldt hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tietenfoto's genoegmaar er moet iets wonderbaarlijks gebeuren wil ik genoeg stemmen hebben om ergens te winnen dus daar begin ik niet aan, is ook niet nodig want kheb jullie hulp al nodig bij de kerst avatar verkiezing
om te stemmen (en nee niet perse de mijne
)
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
al een flink tijdje wakker!
jullie nog leuke plannen voor het weekend???
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Jazeker! Ik ga 2 dagen fulltime aan een paper werken. Enig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
al een flink tijdje wakker!
jullie nog leuke plannen voor het weekend???
Al vroeg in de ochtend wakker ondanks dat ik vannacht om 0200 pas thuis kwam van werk, nu even douchen en klaar maken om zodadelijk weer te werken van 13.30 tot 18.00en dan begint mijn weekend
![]()
![]()
Jij slaapt echt heel veel he? Heb je altijd al zoveel slaap nodig gehad?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier ook uit bed....nog niet wakkerLachen is de kortste afstand tussen mensen.![]()
http://www.regio15.nl/act(...)sonenauto-brandt-uit
wel heftig dit, agent heeft gelukkig niks en die loser die de politieauto ramde was net zo goed helemaal verkoold, ik loop daar ook altijd langs die muur
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
hdfr, het lukt niet
Moet dinsdag een paper van 15 pagina's inleveren....maar ik krijg echt nix op papier dat goed genoeg is.
Gelukkig hoef ik niet zoveel meer te doen, slechts nog een pagina of 15...Ik ben van pindavlees![]()
Kom op Flap, je kan t! Als je niet genoeg je best doet gooien we je op het vuur, als een echte Flappie.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Hehe, ik ben niet te vreten manquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef WheeleE het volgende:
Kom op Flap, je kan t! Als je niet genoeg je best doet gooien we je op het vuur, als een echte Flappie.
nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, ik ben niet te vreten man
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.![]()
Jammer , ik heb namelijk nog geen idee wat ik moet eten vanavond
Ik eigenlijk ook niet....ff wachten tot GotC thuis is denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:46 schreef tuintegel het volgende:
Jammer , ik heb namelijk nog geen idee wat ik moet eten vanavondIk ben van pindavlees![]()
ik ook niet.. maar heb de luxe dat ik er niet over na hoef te denkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet....ff wachten tot GotC thuis is denk ik
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Nee dat is pas sinds de laatste zeven jaar hahahaha ik weet ook niet hoe het komtquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij slaapt echt heel veel he? Heb je altijd al zoveel slaap nodig gehad?
Zo,...nu thuis van feestje nummer 1... even douchen , omkleden , opfrissen en hop..op naar feestje nummer 2.![]()
Zo, ik ben er ook weer![]()
We hebben een paar heerlijke dagen gehadKerst hoeft voor mij niet meer dit jaar, kerstiger dan wat we nu hadden kan het niet meer worden. We parkeerden woensdag rond 12:30 uur bij het park en toen we vier uur later weer vertrokken moesten we de auto's zo ongeveer uitgraven; er was minstens 30 cm sneeuw gevallen toen.
Voor een beetje beeld erbij: http://twitpic.com/3edv2d en http://twitpic.com/3e5kmx. De laatste is door mijn schoonzusje gemaakt.Don't you love her madly?![]()
Welkom thuisVakantie en sneeuw is altijd mooi idd. Ziet er goed uit.. En nu lekker nog ff uitrusten een dagje
Had vandaag verjaardag van me achterneefje en achternichtje, werden 15.. Hoop jong en oud grut door elkaar dus, altijd wel grappige verjaardagen daar waar er totaal bijna geen doorsnee mens te vinden is. Van hooligan tot zakenman zat erNu thuis om 21:00 op zaterdagavond, das dan weer een nadeel van die soep met broodjes verjaardagen
Where facts are few, experts are many.![]()
Daarom stoken we je ook alleen maar op.quote:
En dat terwijl ik mezelf al uitrook...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom stoken we je ook alleen maar op.Ik ben van pindavlees![]()
Soms moet je gewoon geen enkel risico tot mislukking nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
En dat terwijl ik mezelf al uitrook...
Daar heb je wel een punt. Nu nog je doelstelling juist definierenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon geen enkel risico tot mislukking nemen.
Ik heb maar één doelstelling in het leven; zoveel mogelijk tieten zien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef Flappekz het volgende:
Daar heb je wel een punt. Nu nog je doelstelling juist definierenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
verschillende?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb maar één doelstelling in het leven; zoveel mogelijk tieten zien.Ik ben van pindavlees![]()
Overbodige vraag.quote:
Ik hoef geen rapport te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
Je doelstelling juist definieren was t he?
Zoveel mogelijk is dan ook heel iets anders dan zo vaak mogelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je doelstelling juist definieren was t he?
50.000 O+![]()
Jij houdt het vast bij in een dagboekquote:quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk is dan ook heel iets anders dan zo vaak mogelijk
Zoiets. W:\Mijn documenten\Tieten om precies te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Jij houdt het vast bij in een dagboekI will work to elevate you. Just enough to bring you down
documentgrootte 2kb?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets. W:\Mijn documenten\Tieten om precies te zijn.Ik ben van pindavlees![]()
Mijn tieten zijn echt wel groter dan 2kbquote:
50.000 O+![]()
Zijn doelstelling was toch alleen het zien van tieten? Niet het maken van foto's?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn echt wel groter dan 2kbIk ben van pindavlees![]()
Ik hoef de foto's toch niet zelf te maken om ze te kunnen zien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Zijn doelstelling was toch alleen het zien van tieten? Niet het maken van foto's?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dan begrijp ik de opmerking van Miss ff nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoef de foto's toch niet zelf te maken om ze te kunnen zien?
Anyways...ik ga afsluiten
Juist! Ik maak mijn eigen tietenfoto's welquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoef de foto's toch niet zelf te maken om ze te kunnen zien?
50.000 O+![]()
Oeh 15 heerlijke leeftijd voor verjaardagen. De jarige is meestal in geen velden of wegen te bekennen na het handje "gefeliciteerd" en cadeauquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Atreidez het volgende:
Welkom thuisVakantie en sneeuw is altijd mooi idd. Ziet er goed uit.. En nu lekker nog ff uitrusten een dagje
Had vandaag verjaardag van me achterneefje en achternichtje, werden 15.. Hoop jong en oud grut door elkaar dus, altijd wel grappige verjaardagen daar waar er totaal bijna geen doorsnee mens te vinden is. Van hooligan tot zakenman zat erNu thuis om 21:00 op zaterdagavond, das dan weer een nadeel van die soep met broodjes verjaardagen
![]()
![]()
Morguh!
ik ga allang niet meer naar verjaardagen van nichtjes en neefjes..
dat verplicht leuk en gezellig doen en kids die idd na 5 minuten al weer weg zijn.. tsjaa...
niet mijn ding zeg maar
Goedemorgen. Ik ga een heerlijk minidagje ervan maken , wat dus zoveel inhoud dat ik naar het zwembad vertrek!
Hallow
Vandaag rolgordijnen op maat zagen en ophangen. Wish me luck.
Aai wisj joe lukquote:Op zondag 12 december 2010 10:37 schreef WheeleE het volgende:
Hallow
Vandaag rolgordijnen op maat zagen en ophangen. Wish me luck.
Ouwe zakquote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben aan het bijkomen van gisterenavond..... en dat valt niet mee
.
Ik haat rolgordijnen. En ik haat de architect. Onmogelijke afmetingen en onmogelijke indelingen.
*geeft nog wat luck aan Wheelee*quote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef WheeleE het volgende:
Ik haat rolgordijnen. En ik haat de architect. Onmogelijke afmetingen en onmogelijke indelingen.
Even spam om jullie ook aan te zetten tot meedoen: [NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Vandaag de stad in geweest en met een nieuwe macbook pro thuis gekomen![]()
![]()
liep ie gewoon achter je aan toen je naar huis liep??quote:Op zondag 12 december 2010 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even spam om jullie ook aan te zetten tot meedoen: [NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Vandaag de stad in geweest en met een nieuwe macbook pro thuis gekomen
Ja was een zwervertje denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
liep ie gewoon achter je aan toen je naar huis liep??en vond het zo zieluuuuuug dat ik hem maar in de familie heb opgenomen
![]()
![]()
Zodat je weer kan winnen?quote:Op zondag 12 december 2010 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag de stad in geweest en met een nieuwe macbook pro thuis gekomen![]()
![]()
Nee ik vraag om deelnemers, niet om stemmersquote:tis leuk als ik win maar tis leuker als er meer users meedoen
Kheb al 2 x gewonnen
![]()
![]()
Zo eindelijk eens de tijd om eens op te ruimen in t nieuwe huisje. Zag dat er in de keuken een stel pannen stonden die bijna uit zichzelf naar buiten konden lopen.....denk toch dat ik ze even een handje ga helpen strax![]()
![]()
Het heeft geholpen! Met uiterste precisie, maar een zeer bevrdigend resultaat een rolgordijn opgehangen met mijn handige vader:quote:Op zondag 12 december 2010 15:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*geeft nog wat luck aan Wheelee*
De andere drie komen later deze week aan de beurt
[ Bericht 14% gewijzigd door WheeleE op 12-12-2010 19:35:05 (Fotootje blijkbaar stuk) ]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Was jij maar net zo precies met linkjes posten.quote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef WheeleE het volgende:
Het heeft geholpen! Met uiterste precisie, maar een zeer bevrdigend resultaat een rolgordijn opgehangen met mijn handige vader:
[ afbeelding ]
Hey admiraal. Bedank je vriendelijke collega van ons dat hij ons nog de tram in wilde laten
Net over tweeen op het De savornin Lohmanplein
50.000 O+![]()
Jullie zien m niet? Ik wel. Heb m omgezet naar tinypic. Ik was mijn handen in onschuld!quote:Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij maar net zo precies met linkjes posten.
Mooiquote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het heeft geholpen! Met uiterste precisie, maar een zeer bevrdigend resultaat een rolgordijn opgehangen met mijn handige vader:
[ afbeelding ]
50.000 O+![]()
Ziet er goed uit W.
Ik heb daarnet een poging gewaagd t toilet in mn nieuwe huis enigszins schoon te makenEr komt gewoon een hele nieuwe in op den duur, maar had zoiets van voor het zover is en je bent hier bezig en je moet even is het mss wel handig. Nou, we houden het dus duidelijk gewoon maar op - want ik kom niet meer in de beurt van dat smerige ding tot er iets nieuws in zit
Sommige delen waren gewoonweg zwart en zelfs een uurtje chloor kon er weinig aan veranderen
Ugh dat sommige mensen zo kunnen leven en het uberhaupt zover laten komen![]()
![]()
Ik word al misselijk bij het idee alleenquote:Op zondag 12 december 2010 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Ziet er goed uit W.
Ik heb daarnet een poging gewaagd t toilet in mn nieuwe huis enigszins schoon te makenEr komt gewoon een hele nieuwe in op den duur, maar had zoiets van voor het zover is en je bent hier bezig en je moet even is het mss wel handig. Nou, we houden het dus duidelijk gewoon maar op - want ik kom niet meer in de beurt van dat smerige ding tot er iets nieuws in zit
Sommige delen waren gewoonweg zwart en zelfs een uurtje chloor kon er weinig aan veranderen
Ugh dat sommige mensen zo kunnen leven en het uberhaupt zover laten komen
50.000 O+![]()
GotC heeft zich daar al voor ingeschrevenquote:Op zondag 12 december 2010 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben weer begonnen met Evy. Zijn er nog gekken die mee willen doen met de cpc 5km?
Ik las het net jaquote:Op zondag 12 december 2010 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC heeft zich daar al voor ingeschreven
Ik denk er wel nog even over na of ik ga
50.000 O+![]()
Wat is hardlooptempo? Ik doe cruisetempo 6 a 7 km per uur. Misschien ben ik wel zo gek. En mag het van de regelementen.
Ik vind mezelf vanavond ineens als boerzoektvrouw-kijker.nooit gedacht. Misschien moet ik een carriereswitch overwegen...
Had ik al eens gezegd dat vlak voor kerst hier in de familie elk jaar de hel losbreekt ,en we proberen het toch elk jaar opnieuw.
Ik ben in ieder geval eerste kerstdag vrij
Tis toch jammer dat we hier geen doodstraf meer hebben:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_creche_A_dam__.html![]()
Voorafgegaan door flinke lijfstraffenquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_creche_A_dam__.htmlIk ben van pindavlees![]()
Bel ze anders evenquote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef WheeleE het volgende:
Wat is hardlooptempo? Ik doe cruisetempo 6 a 7 km per uur. Misschien ben ik wel zo gek. En mag het van de regelementen.
Ik vind mezelf vanavond ineens als boerzoektvrouw-kijker.nooit gedacht. Misschien moet ik een carriereswitch overwegen...
![]()
Ik ben gisteren weer begonnen met hardlopen, dus mijn tempo is hoe dan ook laag
50.000 O+![]()
Ik ben tegen geweld , maar ik word onpasselijk van mensen die zulke dingen met kinderen doen . Ik begrijp niet waarom je een kind zou misbruiken/mishandelen of vermoorden . Evengoed begrijp ik niet dat volwassenen dat elkaar aandoen...quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voorafgegaan door flinke lijfstraffen
Misschien is het ook maar goed om dat niet te begrijpen...Lachen is de kortste afstand tussen mensen.![]()
Lust is toch wel een van de moeilijkst onderdrukware gevoelens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld , maar ik word onpasselijk van mensen die zulke dingen met kinderen doen . Ik begrijp niet waarom je een kind zou misbruiken/mishandelen of vermoorden . Evengoed begrijp ik niet dat volwassenen dat elkaar aandoen...
Misschien is het ook maar goed om dat niet te begrijpen...Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Dat is wel zo denk ik .. maar ik heb ook weleens lust maar dan niet tegen kinderen of in combinatie met geweldquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lust is toch wel een van de moeilijkst onderdrukware gevoelens.. En een man de bosjes in sleuren zie ik mijzelf ook niet snel doen.
Ik begrijp het gewoon niet , dat men een ander pijn doet om aan hun gerief te komen. Of het is gewoon zo onacceptabel in mijn ogen dat ik het niet wil begrijpen.Lachen is de kortste afstand tussen mensen.![]()
Daar ben ik het ook absoluut mee eens. Het mag geen excuus zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is wel zo denk ik .. maar ik heb ook weleens lust maar dan niet tegen kinderen of in combinatie met geweld. En een man de bosjes in sleuren zie ik mijzelf ook niet snel doen.
Ik begrijp het gewoon niet , dat men een ander pijn doet om aan hun gerief te komen. Of het is gewoon zo onacceptabel in mijn ogen dat ik het niet wil begrijpen.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
leuker onderwerp nu ! Tuintegel is verbannen uit het huis van haar zus voor eerste kerstdag , lach me maar uit
Wat heb je (niet) gedaan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef tuintegel het volgende:
leuker onderwerp nu ! Tuintegel is verbannen uit het huis van haar zus voor eerste kerstdag , lach me maar uit
50.000 O+![]()
Nou , wij hebben altijd ruzie ... dan noemt ze me uit de hoogte en ik haar een van de trap gevallen klapkut (sorrie voor het taalgebruik) . Ze is een echte uitnemer... leent bij iedereen geld , maar niemand krijgt het ooit terug . en zo nog meer.
Oh ja en haar vriend is kok , maar echt niet zo een goede en dat heb ik gezegd ... dat was het begin voor de woorden : uit de hoogte en klapkut![]()
![]()
![]()
Kortom , mijn zusje is mijn zusje maar het gaat nooit lang goed .. zelfs niet als we met een grapje beginnen.
edit misschien is tien jaar leeftijdsverschil toch ook wel een kwestie in deze. Mijn broertje is dan wel weer mijn maatje..
Gezellie.
Doet me een beetje denken aan de sfeervolle familiediners die wij altijd hadden bij mn vaders familie. Was ook altijd ruzie, was het niet ervoor, dan was het tijdens of erna. Maakte ook niet uit of het kerst, oud&nieuw, een verjaardag, vakantie, bruiloft of wat dan ook was, iedere keer als het hele grut samen moest komen voor iets was het bonje. Ging ook meestal nergens over en je moest dan via via horen dat er iemand boos op je was. Jarenlang ook nog met alles op dezelfde camping gestaan....ging ook altijd erg goed![]()
Ben blij dat ik dat allemaal niet meer heb. Kerst is gewoon, 1 dag wokken met familie die het wel leuk kan houden en als er iets is zeggen ze het ook meteen. En de andere dag lekker rust.![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom we met de feestdagen "gezellig" met de familie moeten doorbrengen, als ik de meeste mensen zo hoor is het altijd moord en doodslag en is het een verplichting![]()
![]()
Hier 1e kerstdag bij schoonmoeder op bezoek (eerst werken in de ochtend) en 2e kerstdag komen paar vrienden naar ons. Heb geen contact meer met mijn moeder/broer en zus dus dat dilemma heb ik niet meer![]()
![]()
Ik haat dat via via ook altijd zo erg... dat is dus typisch mijn zus. komt ook wel weer goed , maar die is al kwaad als ik zeg dat ik haar kleur trui niet mooi vind
, dat is al genoeg om mij uit de hoogte te noemen
.
Terwijl ik tegen mijn broer echt alles kan zeggen en die gaat gewoon niet van mijn bank af. Wij kunnen het gewoon niet met elkaar eens zijn en toch tot een compromis komen of gewoon ieder zijn eigen keuze. Totaal verschillend dus
.
oh ik zoek asiel voor 1e kerstdag. Nee hoor , ipv dat ik smerige kip in oestersaus (who the fuck heeft dat gerecht verzonnen ? ) ga eten , ga ik nog verzinnen wat ik ga eten
Wij hebben een traditionele kerst...kerstavond bij mijn ouders, eerste kerstdag bij GotC d'r ouders. Gelukkig in beide gevallen totaal geen probleem.
Tweede kerstdag lekker samen
Ok voorbeeldje het was dan niet haar trui , maar een aantal jaar geleden bijvoorbeeld ... toen waren die megalange leren laarzen zo hipquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar dat kan ook niet hoor TT, beetje comentaar geven op de kleur van d'r trui. Maar mijn zusje is niet zo groot
. Dus ik had tegen haar gezegd: schuren je lellen nu niet , waarop mijn broer zijn plas bekant liet lopen en nog harder ging lachen omdat zij volledig uit haar panty ging
.
Heerlijk, zulke opmerkingenquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ok voorbeeldje het was dan niet haar trui , maar een aantal jaar geleden bijvoorbeeld ... toen waren die megalange leren laarzen zo hip. Maar mijn zusje is niet zo groot
. Dus ik had tegen haar gezegd: schuren je lellen nu niet , waarop mijn broer zijn plas bekant liet lopen en nog harder ging lachen omdat zij volledig uit haar panty ging
.
Wij iets soortgelijks (niet jouw en haar ouders dusquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Flappekz het volgende:
Wij hebben een traditionele kerst...kerstavond bij mijn ouders, eerste kerstdag bij GotC d'r ouders. Gelukkig in beide gevallen totaal geen probleem.
Tweede kerstdag lekker samen)
50.000 O+![]()
Was wel gezellig geweestquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij iets soortgelijks (niet jouw en haar ouders dus)
Weet je zeker dat je daar vanuit durft te gaan?quote:
50.000 O+![]()
Jazeker!quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je daar vanuit durft te gaan?Ik ben van pindavlees![]()
Je bent de spelletjesoorlog op 1e kerstdag vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Flappekz het volgende:
Tweede kerstdag lekker samen![]()
![]()
Risk?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent de spelletjesoorlog op 1e kerstdag vergeten
50.000 O+![]()
Laat je dit jaar je stoel heel?quote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owja....lekker proberen je vader en je broer te zieken![]()
![]()
Welnee, de doodstraf is toch veel te gemakkelijk? Het vooruitzicht dat je dood moet is misschien een straf maar dat is maar van korte duur. Daarna ben je overal vanaf; lekker makkelijk hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_creche_A_dam__.htmlDon't you love her madly?![]()
Hier staat ook een vrij traditionele kerst op de planning: eerste kerstdag naar mijn moeder, tweede kerstdag naar m'n schoonzusje waar schoonouders ook komen. Maar niks verplichting, we zijn uitgenodigd en hebben de uitnodigingen aangenomen omdat we het leuk/gezellig vinden.Don't you love her madly?![]()
Oftewel, kanaal 986quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Marvelous het volgende:
http://www.at5.nl/live
persconf. begint zo![]()
![]()
Blegh, ben wel erg benieuwd wat er nou allemaal aan de hand is..
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 12-12-2010 22:53:37 ]![]()
idd, Word zo opgeblazen door de media.... nu al!quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef GotC het volgende:
Blegh, ben wel erg benieuwd wat er nou allemaal aan de hand is..Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
we krijgen een foto te zien van de dader!! YEAH!Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
hij lijkt wel op een noord afrikaan!Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Maar wel NL nationaliteitquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Marvelous het volgende:
hij lijkt wel op een noord afrikaan!![]()
![]()
riga? dat is toch letland?
daar is hij geborenMijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Niet alleen homoquote:
niet alle slachtoffertjes waren jongens
[ Bericht 5% gewijzigd door Marvelous op 12-12-2010 23:03:34 ]Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Waarom komt zijn hoofd zo pontificaal in beeld? In dit land ben je nog steeds onschuldig tot je schuldig bent bewezen met de daarbij behorende rechten. Die hier met voeten getreden worden. Ik vind zelfbenoemde rechters ook echt niet door de beugel kunnen
50.000 O+![]()
Omdat Henk en Ingrid dat zo willen!quote:Op maandag 13 december 2010 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Waarom komt zijn hoofd zo pontificaal in beeld? In dit land ben je nog steeds onschuldig tot je schuldig bent bewezen met de daarbij behorende rechten. Die hier met voeten getreden worden. Ik vind zelfbenoemde rechters ook echt niet door de beugel kunnenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
keelpijn
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..![]()
Omdat ie veel gevallen al had bekendquote:Op maandag 13 december 2010 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Waarom komt zijn hoofd zo pontificaal in beeld? In dit land ben je nog steeds onschuldig tot je schuldig bent bewezen met de daarbij behorende rechten. Die hier met voeten getreden worden. Ik vind zelfbenoemde rechters ook echt niet door de beugel kunnenIk ben van pindavlees![]()
Moggeh allen. Vandaag met anderhalve man op kantoor, overgrote deel van het team is op cursus. Wordt lekker aanpoten...
Dat dus en ik denk omdat ie zich ook via marktplaats aanbod als "oppas" en ze hopen dat er nog meer mensen zich melden mochten ze denken dat hun kind slachtoffer is geworden.quote:Op maandag 13 december 2010 08:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ie veel gevallen al had bekend
En doodstraf pas na minstens een maandenlange marteling voor dat soort figuren. Vind dat de families m ook allemaal een keer mogen bezoeken en een fieldtrip naar een Amerikaanse gevangenis met 'child molester' op zn voorhoofd geschreven, misschien ook nog een leuke schandpaal rondrit door de straten van Amsterdam. En daarna mag ie dood - zou niet willen dat mn belastingcenten worden gebruikt om hem nog 50 jaar te onderhouden in een cel waar ie het nog beter heeft dan menig oudje in een bejaardentehuis.![]()
Damn...de klimaatbeheersing op kantoor is weer eens aan het kloten. Wordt niet warmer dan 17 graden hier. Altijd wat hier in dat klotepand...
Ik hoorde vannacht pas voor het eerst van deze mafkees.... lekker is dat dan.
Nu kan ik een hoop dingen roepen maar dat doen we in het kader van 'hou het gezellig' maar even niet. De korte versie: ballen eraf en opknopen.![]()
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik hoorde vannacht pas voor het eerst van deze mafkees.... lekker is dat dan.
Nu kan ik een hoop dingen roepen maar dat doen we in het kader van 'hou het gezellig' maar even niet. De korte versie: ballen eraf en opknopen.
En het doet mij goed om te weten hoe ze achter tralies over dit soort figuren denken dus dat wordt een hele eenzame opsluiting![]()
![]()
Je bent bekend met de Puttense moordzaak?quote:Op maandag 13 december 2010 08:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ie veel gevallen al had bekendHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dus
En het doet mij goed om te weten hoe ze achter tralies over dit soort figuren denken dus dat wordt een hele eenzame opsluiting![]()
![]()
Ik ben blij om te lezen dat er nog waarde gehecht wordt aan onze rechtstaat
That's all folks
50.000 O+![]()
Hoeveel 'ongelukjes' in douches, onbewaakte gangetjes en cellen zal deze man gaan krijgen?"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Als ik ergens GEEN waarde aan hecht is het wel de Nederlandse rechtstaat. Onschuldigen sluiten ze op en duidelijke daders worden vrijgesproken.... maar in dit geval is het wel duidelijk ..dit is geen 'gevalletje Puttense moordzaak'. Deze gast is echt wel schuldig.quote:Op maandag 13 december 2010 10:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat er nog waarde gehecht wordt aan onze rechtstaat
That's all folks![]()
Zullen we een inzamelingsactie houden en allemaal zeepjes opsturenquote:Op maandag 13 december 2010 10:19 schreef WheeleE het volgende:
Hoeveel 'ongelukjes' in douches, onbewaakte gangetjes en cellen zal deze man gaan krijgen?![]()
![]()
Iets in de trant van : Fokkers helpen Fuckers?quote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we een inzamelingsactie houden en allemaal zeepjes opsturen![]()
Preciesquote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets in de trant van : Fokkers helpen Fuckers?![]()
![]()
![]()
Er is een foto vrijgegeven voor alle ouders in Amsterdam die ooit een mannelijke oppas hebben ingehuurd.quote:Op maandag 13 december 2010 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Waarom komt zijn hoofd zo pontificaal in beeld? In dit land ben je nog steeds onschuldig tot je schuldig bent bewezen met de daarbij behorende rechten. Die hier met voeten getreden worden. Ik vind zelfbenoemde rechters ook echt niet door de beugel kunnenDon't you love her madly?![]()
Godsamme, ik word helemaal gesjeesd van die DM op het moment dat ik een PM heb.. Geloof me, ik zie zelf ook wel dat gele vlopje in beeld. Iemand enig idee hoe ik dat uit kan zetten? Zag het niet staan bij mn PM-instellingen.Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Moet je maar niet zo populair zijnquote:Op maandag 13 december 2010 12:38 schreef nectarientje het volgende:
Godsamme, ik word helemaal gesjeesd van die DM op het moment dat ik een PM heb.. Geloof me, ik zie zelf ook wel dat gele vlopje in beeld. Iemand enig idee hoe ik dat uit kan zetten? Zag het niet staan bij mn PM-instellingen.
Ik ga niets doen aan mijn populariteit, ik geniet er wel van. Juich nog steeds inwendig bij iedere PM die ik krijg!Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Ah, daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen. Soort "Wanted" dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er is een foto vrijgegeven voor alle ouders in Amsterdam die ooit een mannelijke oppas hebben ingehuurd.
Misschien moet ik minder de Telegraaf lezen
50.000 O+![]()
Hah, Mojo/Livenation heeft weer gereageerd op mijn mail over het verplicht telefonisch bestellen van rolstoeltickets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....samengevat: deal with it. Ga ik ze nog de tijd geven, of speel ik het hogerop?"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef WheeleE het volgende:
Hah, Mojo/Livenation heeft weer gereageerd op mijn mail over het verplicht telefonisch bestellen van rolstoeltickets:Stuur het naar YoupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....samengevat: deal with it. Ga ik ze nog de tijd geven, of speel ik het hogerop?
50.000 O+![]()
Good luck!quote:
Waarvoor?
50.000 O+![]()
Ja? Gelijk zo hoog? Of anders naar de Commissie Ge Behandeling ofzo?quote:
Ik ga ze nog wel 1 mail terugsturen met de mededeling dat ik hun antwoord begrijp maar het er niet mee eens ben, maar dat ik snap dat ik geen keus heb."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat die doen en of die zich met zulke dingen bezighoudenquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja? Gelijk zo hoog? Of anders naar de Commissie Ge Behandeling ofzo?
Ik ga ze nog wel 1 mail terugsturen met de mededeling dat ik hun antwoord begrijp maar het er niet mee eens ben, maar dat ik snap dat ik geen keus heb.
50.000 O+![]()
Eigenlijk vind ik dat ze gelijk hebben.... blijkbaar maken mensen er nogal misbruik van en is dat met het bellen een stuk minder. Jammer voor de 'goede' maar de 'kwade' hebben het gewoon verneukt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja? Gelijk zo hoog? Of anders naar de Commissie Ge Behandeling ofzo?
Ik ga ze nog wel 1 mail terugsturen met de mededeling dat ik hun antwoord begrijp maar het er niet mee eens ben, maar dat ik snap dat ik geen keus heb.![]()
iemand is hier toch tram bestuurder bij de HTM? een collega van mij overweegt om te solliciteren voor de functie, wat zijn zoal de plus als minpunten van de functie?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
waarbij het wel verneukt is dat de "kwade" de valide mensen zijn die gewoon wel "goedkoop" een kaartje kunnen kopen..quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze gelijk hebben.... blijkbaar maken mensen er nogal misbruik van en is dat met het bellen een stuk minder. Jammer voor de 'goede' maar de 'kwade' hebben het gewoon verneukt.
Ja,...ook wel bekend als profiterende teringlijers....maar ja..je doet er niets aan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarbij het wel verneukt is dat de "kwade" de valide mensen zijn die gewoon wel "goedkoop" een kaartje kunnen kopen..![]()
Hoorde daarnet op de radio dat ze in 2008 (!!!!!!) al klachten hadden gekregen over die griezel en dat die dus werden afgedaan als 'fabeltje'. Een moeder heeft toen zelfs d'r kind van die creche afgehaald omdat ze het echt niet vertrouwde.quote:Op maandag 13 december 2010 10:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik ergens GEEN waarde aan hecht is het wel de Nederlandse rechtstaat. Onschuldigen sluiten ze op en duidelijke daders worden vrijgesproken.... maar in dit geval is het wel duidelijk ..dit is geen 'gevalletje Puttense moordzaak'. Deze gast is echt wel schuldig.![]()
Tja, ik snap hun redenatie ook wel, en ik vind het prettig dat ze door hun regels de rosltoeltickets beter kunnen verdelen, maar laat ze dan wel iets doen aan de kosten. Geef me een deel van de belkosten terug ofzo, of stel een apart nummer in. Ik vind het niet erg om een euro extra te betalen voor het bellen, maar als je een beetje pech hebbt ben je nu zo 4 of 5 euro extra kwijt. Het zijn niet alleen de belminuten, maar ook nog eens de kosten voor je mobiele telefoon. En ja, dan moet ik met een vaste lijn bellen, mmaar tegenwoordig hebben steeds meer mensen geen vaste telefoon meer.quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja,...ook wel bekend als profiterende teringlijers....maar ja..je doet er niets aan."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Ik begrijp dat het voor jou echt kut is... ik zou het ook kut vinden als je een duur nummer moet bellen en idd,..ik heb ook geen vast toestelquote:Op maandag 13 december 2010 17:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tja, ik snap hun redenatie ook wel, en ik vind het prettig dat ze door hun regels de rosltoeltickets beter kunnen verdelen, maar laat ze dan wel iets doen aan de kosten. Geef me een deel van de belkosten terug ofzo, of stel een apart nummer in. Ik vind het niet erg om een euro extra te betalen voor het bellen, maar als je een beetje pech hebbt ben je nu zo 4 of 5 euro extra kwijt. Het zijn niet alleen de belminuten, maar ook nog eens de kosten voor je mobiele telefoon. En ja, dan moet ik met een vaste lijn bellen, mmaar tegenwoordig hebben steeds meer mensen geen vaste telefoon meer..
Wellicht dat je in goed overleg de volgende keer per mail een aanvraag mag doen? Of is dat voor hun ook teveel moeite?Erg he...'nee mevrouwtje...kinderen verzinnen dat soort dingen'.....quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoorde daarnet op de radio dat ze in 2008 (!!!!!!) al klachten hadden gekregen over die griezel en dat die dus werden afgedaan als 'fabeltje'. Een moeder heeft toen zelfs d'r kind van die creche afgehaald omdat ze het echt niet vertrouwde.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Protest verhindert lessen Hogeschool Rotterdam
Hihihihihi, dit was ik![]()
![]()
Als ik zo'n ouder was zou ik die creche zo aanklagen. Je neemt de dingen die je kind zijn aangedaan niet terug, maar echt ik zou die creche met de grond gelijk maken als ze dit gewoon twee jaar hebben "gedoogd".quote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Erg he...'nee mevrouwtje...kinderen verzinnen dat soort dingen'.....![]()
Het is lichtelijk overdone. *understatement van de eeuw* Zeker aangezien je ook al 1) een geel envelopje in de bovenste balk krijgt 2) een grote gele banner onder het FOK! logo en 3) er een geel envelopje in je postbalk komt te staan.quote:Op maandag 13 december 2010 12:38 schreef nectarientje het volgende:
Godsamme, ik word helemaal gesjeesd van die DM op het moment dat ik een PM heb.. Geloof me, ik zie zelf ook wel dat gele vlopje in beeld. Iemand enig idee hoe ik dat uit kan zetten? Zag het niet staan bij mn PM-instellingen.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Hier nog een...branden zouden ze!quote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als ik zo'n ouder was zou ik die creche zo aanklagen. Je neemt de dingen die je kind zijn aangedaan niet terug, maar echt ik zou die creche met de grond gelijk maken als ze dit gewoon twee jaar hebben "gedoogd".![]()
Ik snap wel waarom Danny dat doet. Hij past zich een beetje aan aan het niveau van de gemiddelde FOK!kerquote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is lichtelijk overdone. *understatement van de eeuw* Zeker aangezien je ook al 1) een geel envelopje in de bovenste balk krijgt 2) een grote gele banner onder het FOK! logo en 3) er een geel envelopje in je postbalk komt te staan.Ik ben van pindavlees![]()
Ze staat nu zingend onder de douche . Ze zei : Mam, ze zijn echt lief , gaan we de volgende keer wel even kijken hoe hoog het hoogste hier is ? Lekker van de hak op de tak
Jullie zijn leuke mensen![]()
Is de gemiddelde FOK!ker stekeblind dan?quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap wel waarom Danny dat doet. Hij past zich een beetje aan aan het niveau van de gemiddelde FOK!ker
quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef tuintegel het volgende:
Ze staat nu zingend onder de douche . Ze zei : Mam, ze zijn echt lief , gaan we de volgende keer wel even kijken hoe hoog het hoogste hier is ? Lekker van de hak op de tak
Jullie zijn leuke mensen![]()
Jullie ook
Dat weet ik niet. Wellicht wel hardleersquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de gemiddelde FOK!ker stekeblind dan?Ik ben van pindavlees![]()
Even snel, want ik moet nog eten maken: ondanks Disney toch 2 ons afgevallen. Ik ben aardig trots op mezelf
Don't you love her madly?![]()
Je zult ook wel wat kilometers versleten hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Lovechild het volgende:
Even snel, want ik moet nog eten maken: ondanks Disney toch 2 ons afgevallen. Ik ben aardig trots op mezelf
Goed bezig iig
50.000 O+![]()
![]()
LC
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Pijnstillers![]()
Ik heb zoooooooo lekker geslapen vannacht! Mn arm/nek is ook blij met de rust van vannacht, een stuk minder last meteen.
Gisteren maar weer even naar de dokter geweest en hij denkt aan een nekhernia, die op zich niet zo ernstig is....maar omdat ik het dus continue overbelast (vooral op dinsdag) vervelend gaat doen.
Dus meer fysio en pijnstillers. Leuke is ook dat ik dus dit ws al een jaar of twee heb en ik dus continue dacht 'oh das migraine', ws dus gewoon al een hele tijd geen migraine gehad...dus das wel weer een pluspunt.![]()
Jezus wat een stille dag hier
Anyway, ik ga zo maar eens in een veels te opvallend (reflecterend) hesje hardlopen. Nu kan ik nog genieten van m'n altijd verstopte neus, wellicht vanaf morgen niet meer
![]()
![]()
Oh ja, dit keer zonder Evy (werd bepaalde nummers toch wel zat) maar nu effe proberen met http://www.djsteveboy.com/mixes.html Ben benieuwd..
![]()
Oef jill dat klinkt echt niet leuk. Mijn vader is twee keer aan een nekhernia geopereerd . Rustig aan!
En Gotc loop ze!Lachen is de kortste afstand tussen mensen.![]()
Ohhh Jill ik vergeet te reageren! Meid vreselijk, een nekhernia.. wat kunnen ze eraan doen, behalve fysio+medicatie? Mja, stiekem wel beter dit dan migraine? Denk ik? (Weet het niet goed, beiden nooit gehad)
![]()
Een kerstborrel annex kwartaalmeeting hier. Godzijdank net en plas/caffeinepauze gehad, ik viel zowat in slaap...
Het is best lekker buiten! Iets te koude lucht voor m'n tere rokerslongetjes, maargoedLuxe probleem, noem ik t maar.
3,5 km in 25 min, vond t wel best. Werd ook te donker.![]()
Netjes GotC!
Wat zal ik zo eens gaan eten? Of beter, wat eten jullie en krijg ik daar inspiratie uit?Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
uhh..... aardappels....met ??? en een dikke steak... wegspoelen met een glas melk.
Daarna lekker naar huis () dan lekker douchen en op de bank ploffen. Deze laatste regel had overigens niets met je vraag te maken hahahhaa
![]()
Ik heb net macaroni met ham+kaas opquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef nectarientje het volgende:
Netjes GotC!
Wat zal ik zo eens gaan eten? Of beter, wat eten jullie en krijg ik daar inspiratie uit?Lekker gezond, I know.
![]()
Pasta is wel weer eens een keer lekker op zich![]()
Gisteren gebakken aardappeltjes en spruitjes met boursinsausje gegeten
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
mmz, pizza halen blijft ook een fijn idee
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Vloekerdevloek!!!
Echt, ik mopper niet heel gauw op m'n vent, en zeker niet publiekelijk, maar soms...
Stuurt me een smsje dat het druk is op de weg. En ik denk: "Huh, hoezo? Hij moet om 17:50 Oudste Dochter uit balletles halen in Rijswijk. Wat nou, druk op de weg?!" En ja, precies wat ik toen vermoedde: hij is haar vergeten te halen! Het was gewoon al een half uur na de les!
Snel opa/oma ingeschakeld, want eer ik er met het hele spul op de fiets ben, zijn we ook wel weer een half uur verder.
M'n arme kindIk hoop maar dat ze daar voor de tv was gedoken en niet heel erg doorhad dat het wel lang duurde allemaal.
Nouja het kan betekenen dat ik mss eindelijk over de ergste migraine heen ben gegroeid...das wel lekker....en werd ook tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef GotC het volgende:
Ohhh Jill ik vergeet te reageren! Meid vreselijk, een nekhernia.. wat kunnen ze eraan doen, behalve fysio+medicatie? Mja, stiekem wel beter dit dan migraine? Denk ik? (Weet het niet goed, beiden nooit gehad)
Het is nog niet zo erg dat ik geopereerd moet worden, hij wil het voorlopig aankijken met Fysio en medicatie. Ook omdat het niet continue pijn doet, maar alleen bij overbelasting hoopt ie dat ie het hierbij kan laten. Mocht het na verloop van tijd erger worden/gelijk blijven, dan gaan we naar andere opties kijken.
@ LC, wat een sukkel. Maarja het gebeurd wel eens, geloof dat ik als kind ook wel eens ergens beteuterd heb staan wachtenMaarre bellen ze van de balletles dan niet van, uhm d'r staat hier nog wat van u?
![]()
Het mag natuurlijk niet maar toch vind ik het wel grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef Lovechild het volgende:
Vloekerdevloek!!!
Echt, ik mopper niet heel gauw op m'n vent, en zeker niet publiekelijk, maar soms...
Stuurt me een smsje dat het druk is op de weg. En ik denk: "Huh, hoezo? Hij moet om 17:50 Oudste Dochter uit balletles halen in Rijswijk. Wat nou, druk op de weg?!" En ja, precies wat ik toen vermoedde: hij is haar vergeten te halen! Het was gewoon al een half uur na de les!
Snel opa/oma ingeschakeld, want eer ik er met het hele spul op de fiets ben, zijn we ook wel weer een half uur verder.
M'n arme kindIk hoop maar dat ze daar voor de tv was gedoken en niet heel erg doorhad dat het wel lang duurde allemaal.
![]()
![]()
Nee, ze was naar buiten gegaan. Stond ze daar huilendquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
@ LC, wat een sukkel. Maarja het gebeurd wel eens, geloof dat ik als kind ook wel eens ergens beteuterd heb staan wachtenMaarre bellen ze van de balletles dan niet van, uhm d'r staat hier nog wat van u?
![]()
Maar gelukkig is ze weer thuis en eten we patatjes, dus ze is weer een happy camper.
Fijn trouwens als je over je migraine heengegroeid bent zeg, dat is mij nooit gebeurd helaas.Don't you love her madly?![]()
Nou help me ff dan, m'n waarde echtgenoot heeft vast liever ook dat ik er de humor van inzie als hij zo thuiskomtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het mag natuurlijk niet maar toch vind ik het wel grappig
Dit zijn toch dingen die je alleen in een slechte serie ziet... een soort Gooische Vrouwen...waarbij Linda de Mol juist zonder kind (maar blij dat ze op tijd is) op het dagverblijf aankomtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou help me ff dan, m'n waarde echtgenoot heeft vast liever ook dat ik er de humor van inzie als hij zo thuiskomt![]()
![]()
Jij kijkt Gooische Vrouwen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit zijn toch dingen die je alleen in een slechte serie ziet... een soort Gooische Vrouwen...waarbij Linda de Mol juist zonder kind (maar blij dat ze op tijd is) op het dagverblijf aankomt![]()
Ik betrapte mij er een paar maanden geleden op dat ik het wel lekker vond wegkijken doordeweeks. Alleen was dat al serie vier dus het was snel klaarquote:![]()
![]()
We zijn de oudste ooit weleens vergeten af te zetten bij de peuterspeelzaal. Of nou ja, wij...eigenlijk ook hij. Ik zat er alleen wel bij en vroeg me af waarom hij zo'n rare weg er naartoe nam. Was hij vergeten dat dat kind achterin zatquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit zijn toch dingen die je alleen in een slechte serie ziet... een soort Gooische Vrouwen...waarbij Linda de Mol juist zonder kind (maar blij dat ze op tijd is) op het dagverblijf aankomt![]()
Maar goed, hij is inmiddels ook thuis en om het goed te maken met haar had hij een hele grote bak ijs meegenomen
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 14-12-2010 19:03:54 (verkeerde smiley) ]Don't you love her madly?![]()
Hier is het ook eens gebeurt... vader brengt zijn dochter ( mijn mini) naar school en een schoolgenootje zegt: Mini mag vanmiddag bij mij eten "hyper hyper". Vader denkt : oh ok helemaal goed en belt oma dat mini ergens blijft eten...
Vervolgens zie ik rond twaalf uur twee gemiste oproepen zonder nummer herkenning, moeilijk terugbellen dus... dat was de school .. mini kon helemaal niet bij het vriendinnetje eten , want vriendinnetje bleef over... mini dus ook toen gelukkig.
Nu heb ik wel de meest grote kneus op aarde als vader uitgekozen maar dat terzijde
Dat zou nou echt een MissMSX-actie zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef Lovechild het volgende:
Vloekerdevloek!!!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nouja het kan betekenen dat ik mss eindelijk over de ergste migraine heen ben gegroeid...das wel lekker....en werd ook tijd.
Het is nog niet zo erg dat ik geopereerd moet worden, hij wil het voorlopig aankijken met Fysio en medicatie. Ook omdat het niet continue pijn doet, maar alleen bij overbelasting hoopt ie dat ie het hierbij kan laten. Mocht het na verloop van tijd erger worden/gelijk blijven, dan gaan we naar andere opties kijken.
op je nek/rug
50.000 O+![]()
Zo, even heerlijk gedouched![]()
Verders een heeeeeeeel rustig avondje gepland...hopen dat mijn verkoudheid niet gaat doorzetten.![]()
Beetje verkouden zijn kan je toch wel aan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, even heerlijk gedouched![]()
Verders een heeeeeeeel rustig avondje gepland...hopen dat mijn verkoudheid niet gaat doorzetten.![]()
Idd rb, je wordt steeds meer een mietje! Beetje verkouden, en dan gaan zeuren.....gooische vrouwen kijken....quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje verkouden zijn kan je toch wel aan?
Zo verlies je wel je zelfverworven recht om vrouwen vrouwtjes te noemen hoor!
Een echte man heeft een overdosis aan zelfmedelijden bij een eenvoudig verkoudheidje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Flappekz het volgende:
Idd rb, je wordt steeds meer een mietje! Beetje verkouden, en dan gaan zeuren.....gooische vrouwen kijken....
Zo verlies je wel je zelfverworven recht om vrouwen vrouwtjes te noemen hoor!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte man heeft een overdosis aan zelfmedelijden bij een eenvoudig verkoudheidje.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte man heeft een overdosis aan zelfmedelijden bij een eenvoudig verkoudheidje.![]()
![]()
Slap excuusquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte man heeft een overdosis aan zelfmedelijden bij een eenvoudig verkoudheidje.![]()
![]()
Het is geen excuus maar een feit.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Het maakt overigens niet uit of ik hier zielig loopt te doen in huis.... er is uberhaubt niemand om zielig tegen te doen...of vrolijk![]()
![]()
It's beyond my control.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef GotC het volgende:
Helaas wel. Nog steeds geen reden om zo te zijn
Als dat een excuus is wil ik wel even een knuppel in het hoenderhok gooien hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Idd dat is gewoon genetisch bepaald.....
50.000 O+![]()
Je bedoelt de emancipatie? Of eigenlijk: Vrouwen zijn geemancipeerd, maar alleen als het ze uitkomt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat een excuus is wil ik wel even een knuppel in het hoenderhok gooien hoorIk ben van pindavlees
Forum Opties Forumhop: Hop naar: