Jaja, wrijf het er maar in. Ambtenaar zekerquote:
ik durf hier tegenwoordig niet meer te typen dat ik op woensdag al weekend hebquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in. Ambtenaar zeker
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik durf hier tegenwoordig niet meer te typen dat ik op woensdag al weekend heb. Sowieso is het flauw om dat elke week te doen , al heb ik het een tijdlang volgehouden tegen R_B elke woensdag
.
Koffie!quote:
Oh denk even aan me ok? Dan draai ik me nog even omquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
*Zwaait vanuit den helder*
morgen achterljk vroeg uit bed..om 6uur inchecken...
Zo laat nog? Daar zou ik echt pislink van kunnen worden. Vandaag maar even een babbeltje maken met de beste man?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik lig in bed en de buurman is nog volop aan het boren, zagen en timmeren.....best asociaal.
Daar was toendertijd een mailtje over! Volgens mij kun je je toevoegen via Barretje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
HOI!!!
Klopt het dat ik niets meer over de kerstmeet heb gehoord?
Dat heb ik gedaan en wel PM gehad dat ik mail zou krijgen maar geen mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Daar was toendertijd een mailtje over! Volgens mij kun je je toevoegen via Barretje!
Ik ben nu fijn aan het wachten op de verwarmingsmonteur... mijn cv gaat niet hoger als 16 graden en das best koud
dan is er vast wat fout gegaan , ik kan mij herinneren dat enkele anderen dat ook hadden , ze zit nu offshore geloof ik! het is 2 januari iig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en wel PM gehad dat ik mail zou krijgen maar geen mail
heheh.. offshore heb ik ook internet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan is er vast wat fout gegaan , ik kan mij herinneren dat enkele anderen dat ook hadden , ze zit nu offshore geloof ik! het is 2 januari iig!
Helaas, 2 januari kom in net terug van een minivakantie, ben as laat thuis en de volgende dag school.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. offshore heb ik ook internet hoor
en inderdaad.. de kerst/nieuwjaars meet is zondag 2 januari..
Hopelijk kan je dan MtM.. de rest ( behalve GotC en Flap die overal nee in hadden gevuld) kunnen die dag en die kwam mij (ondemocratisch) het beste uit
dus.. hopelijk ben je er ook bij..
het hoe,wat en waar verder dat hoor je dan nog wel
we beginnen om 16.00 uur.. even indrinken voor het werken??quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb niet de datumprikker gebruikt maar 2 januari ben ik er niet, moet vanaf 1 januari avonddiensten draaien dus helaas....ik wacht wel op de volgende bowlingmeet
Ik heb nog geen dienst erin staan, enkel dat ik avonddienst heb en die kunnen beginnen tussen 1400 en 1900 dus als ik de precieze dienst weet kan ik meer toezeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we beginnen om 16.00 uur.. even indrinken voor het werken??
Ik heb net een heerlijke capuccino opquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:55 schreef CaLeX het volgende:
Is het dan geen nieuwjaarsmeet??![]()
OT: KOFFIE STERK EN VEEL AUB![]()
![]()
Doe maar een uitsmijter , ik ben onderwegquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....uitsmijter, pantosti of gewoon brood?
Die doet nog steeds pijn en ik heb ook nog geen fysio gebeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Atreidez het volgende:
MoggeBijna weekend
Geen plannen
Geen geld ook
Hoe is t met de rug TT? Met 16 graden wordt t er niet beter op nl
Het zijn zelfs 2 ringen , geweldig he !!! Heeft mini samen met mijn broer uitgezocht!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:31 schreef Atreidez het volgende:
Misschien vrouwelijke fysio zoeken.. Grote kans dat je boven bloot moet hoor, anders kan hij niet goed kijken waar t probleem zit (hij kan t bij mij met blote oog zien als ik een buiging maak, welke wervel er iets wijkt). Maar je voelt je zoveel beter erna, je weet niet wat je mist![]()
Mooie ring trouwens
Je mag anders hier wel oefenen om je verlegenheid uit de wereld te helpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die doet nog steeds pijn en ik heb ook nog geen fysio gebeld. En inderdaad met die kou is het niet fijn ... misschien moet ik ook gewoon zoals de huisarts zegt even rust houden en de medicijnen hun werk laten doen?
Ik ben eigenwijs ... maar ben te verlegen om mij uit te kleden bij een fysioof mag je er gewoon je trui aanhouden en omhoog schuiven?
Ohja, die film wil ik nog zien!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef tuintegel het volgende:
Oh ik lach me echt een breuk om die new kids! soms is het te grof maar sommige stukjes zijn zo komisch!
ik heb die marathon van vannacht opgenomen , maar ik ga inderdaad wel naar die film , wat een kneuzen zeg lol!quote:
Voor mij is het 1 groot feest der herkenningquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb die marathon van vannacht opgenomen , maar ik ga inderdaad wel naar die film , wat een kneuzen zeg lol!
Voor mij alleen 1 naam helaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor mij is het 1 groot feest der herkenning
Die film laat precies zien hoe ik eigenlijk benquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Voor mij alleen 1 naam helaasgelukkig ben ik niet meer blond
Bierquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef tuintegel het volgende:
Shame on you!!! Alhoewel het bierverhaal komt mij bekend voor
Nee, Marv vindt bier ook viesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef tuintegel het volgende:
Oh dan is je broer de bierdrinker!!!!
De verwarmingsmonteur is er
Ben ik dan de enige die op bier leeft ? en broodjes bakpoa (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) natuurlijkquote:
Bapao (of bakpao)quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die op bier leeft ? en broodjes bakpoa (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) natuurlijk
Tja nu nog HTM/RET/GVB erbij en weg is concurrentiequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef CaLeX het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)connexxion-goed.html
echt wtf
precies, die kleine doodconcureren en we hebben een frans staatsbedrijf dat al onze OV bewegingen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tja nu nog HTM/RET/GVB erbij en weg is concurrentie
Ik heb geen tieten om mee te smijtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogggguh! Buurman nog steeds aan het klussen.......
TT get over it..hup naar de fysio en smijt die tieten in zijn gezicht...of wil je altijd rugpijn houden?
Dat woord heb ik lang niet gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
precies, die kleine doodconcureren en we hebben een frans staatsbedrijf dat al onze OV bewegingen doen![]()
Kwaliteit verzekerdwat een koekwousen (om maar ff in de newkids termen te blijven)
Je weet hoe handig ik ben he..... dus laat ik maar uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef tuintegel het volgende:
Ga je buurman helpen , dan is ie sneller klaar!
Is de haagse variant daarvan niet wauskadet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat woord heb ik lang niet gehoord
ringen?!?!?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het zijn zelfs 2 ringen , geweldig he !!! Heeft mini samen met mijn broer uitgezocht!
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is de haagse variant daarvan niet wauskadet?
Ik heb daarnet voor het eerst de kerstmuziek aangezet hier op kantoor. om een beetje in de stemming te komen zegmaar.
nee hoor.. gewoon koekwaus...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is de haagse variant daarvan niet wauskadet?
Ik heb daarnet voor het eerst de kerstmuziek aangezet hier op kantoor. om een beetje in de stemming te komen zegmaar.
www.spinningjewelry.be maar op de Willem de Zwijgerlaan zit een winkel die die ringen ook verkoopt . Niet duur hoor , gewoon leuke dingetjes.quote:
zei mijn moeder altijd tegen mequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Maar Koekwaus klinkt sowieso leuker
sukkolquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Flappekz het volgende:
Moest net ff wat afgooien in de stad....sta ik ineens in de H&M! Geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen.
Maar gelukkig is de schade redelijk beperkt gebleven..
Ah, eens kijken of ik er eentje weetquote:
Nog tietenfoto's van leuke users in de aanbieding in ruil voor een stem?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet vergeten: 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
En wat is die uitleg? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah, eens kijken of ik er eentje weet.
Oh, en ik ben ben Livenation in conclaaf of de het verplicht telefonisch bestellen van rolstoeltickets. Ze hebben mijn eerste mail beantwoord met uitleg over hoe en waarom het zo gaat zoals het gaat. Het is nog niet waterdicht en naar mijn tevredenheid, dus ik heb net een tweede antwoord gedicht
. Wordt vervolgd...
Wietplantage, vuurwerk of beiden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
Weet niet wat er op t voormalig kamp op de escamplaan is, maar er waren daar een paar honderd man en politie en brandweer...
Mijn originele mail:quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat is die uitleg? Ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn reactie die ik net heb verzonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn originele mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn reactie die ik net heb verzonden:Hihi, nu weten we je echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees![]()
Heb je nog nooit in mijn profiel gekeken dan?quote:
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Nee, daar heb ik eigenlijk nooit reden toe gehad....je bent nu eenmaal geen vrouwtjesmensquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heb je nog nooit in mijn profiel gekeken dan?
Ik ben van pindavlees![]()
Goed punt. Maar daar staat mijn naam ook gewoon in dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik eigenlijk nooit reden toe gehad....je bent nu eenmaal geen vrouwtjesmens"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn originele mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn reactie die ik net heb verzonden:1 euro per minuut soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
45 cent per minuut, met een maximum van 22 euro per gesprek. En daar komen dan nog de "kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" bij.quote:"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Mozes kriebelquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
45 cent per minuut, met een maximum van 22 euro per gesprek. En daar komen dan nog de "kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" bij.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
:0quote:
Snap je nu waarom ik het de moeite waard vind om erover in discussie te gaan met LN?"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Ja, absoluut. dat is wel echt belachelijk zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]
:0
Snap je nu waarom ik het de moeite waard vind om erover in discussie te gaan met LN?
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Wie oh wie gaat er binnenkort naar de IKEA en wil wat voor me meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Wie oh wie gaat er binnenkort naar de IKEA en wil wat voor me meenemen?Wasda??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga vast wel weer een keer naar de Ikea![]()
![]()
Stof per meterquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Wasda??
En ik ga vast wel weer een keer naar de Ikea
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00196653Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
It's alive! Alive!
Jesus Christus wat heb ik een ontiegelijke hekel aan mijn nek/rug/schouder etc.
Dinsdag de boel weer lekker overbelast op mn werk (drukste weken van het jaar natuurlijk), woensdag barstende koppijn, last van mn nek - fysiotherapeute over de zeik (WAT heb jij nou weer gedaan?!?!?!?!?) - adviseerde me om meer te bewegen en echt meer rust te nemen op mn werk (makkelijk gezegd dan gedaan). Hele woensdag en donderdag dood op bed gelegen. Heb een nieuw trucje geleerd: spugen op comando. Als ik me nek op een bepaalde manier draaide dan was het meteen raak. Maandag maar even een afspraak gemaakt met mn dokter en ik ga niet weg zonder een doorverwijs iets voor een scan en serieuze spierverslappers....want d'r zit iets echt niet tof in mn nek/schouders/rug![]()
![]()
Tietenfoto's genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog tietenfoto's van leuke users in de aanbieding in ruil voor een stem?maar er moet iets wonderbaarlijks gebeuren wil ik genoeg stemmen hebben om ergens te winnen dus daar begin ik niet aan, is ook niet nodig want kheb jullie hulp al nodig bij de kerst avatar verkiezing
om te stemmen (en nee niet perse de mijne
)
![]()
Voor de kerstavatarverkiezing geldt hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tietenfoto's genoegmaar er moet iets wonderbaarlijks gebeuren wil ik genoeg stemmen hebben om ergens te winnen dus daar begin ik niet aan, is ook niet nodig want kheb jullie hulp al nodig bij de kerst avatar verkiezing
om te stemmen (en nee niet perse de mijne
)
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
al een flink tijdje wakker!
jullie nog leuke plannen voor het weekend???
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Jazeker! Ik ga 2 dagen fulltime aan een paper werken. Enig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
al een flink tijdje wakker!
jullie nog leuke plannen voor het weekend???
Ik ben van pindavlees
Forum Opties Forumhop: Hop naar: