Ik hoop het! Des te sneller zit ik weer in het zonnetje op m'n balkonquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef Xebber het volgende:
Als December lijkt alsof het hartje Januari is, zal Maart dan lijken op hartje April met 20 graden, lekker zonnetje en een zacht briesje?
Er is hier in Nijmegen wel iets bijgekomen, de weg is weer wegquote:
De huidige weermodellen van o.a. het Belgische KMI en onze andere Europese partners spreken deze modellen ernstig tegen; zij gaan uit van een hardnekkige winterperiode met gemiddeld -9 als minimumtemperatuur. In het oosten van Nederland wordt zelfs tussen kerst en oudjaar een gemiddelde van -7 verwacht(!). Ook Duitse weerdiensten spreken van een periode die continueert tot minimaal halverwege januari.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:11 schreef ThaNetRunner het volgende:
nou de nieuwe pluim is niet zo
[ afbeelding ]
Dat zijn dan weer de goede berichten!quote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef Sjabbes het volgende:
[..]
De huidige weermodellen van o.a. het Belgische KMI en onze andere Europese partners spreken deze modellen ernstig tegen; zij gaan uit van een hardnekkige winterperiode met gemiddeld -9 als minimumtemperatuur. In het oosten van Nederland wordt zelfs tussen kerst en oudjaar een gemiddelde van -7 verwacht(!). Ook Duitse weerdiensten spreken van een periode die continueert tot minimaal halverwege januari.
Hangt er vanaf in welk perspectief je dat plaatstquote:Op zondag 19 december 2010 01:52 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer de goede berichten!
Vanuit het perspectief van de winterliefhebberquote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je dat plaatst
Inderdaad!quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je dat plaatst
Welke periode? Of 2 maanden lang? Dan boek ik even een vakantie.quote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef Sjabbes het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar het perspectief mijnerzijds moge duidelijk zijn; winterliefhebber, in hart-en-nieren!
Sterker nog: de voorspellingen wijzen ons in januari en februari van 2011 richting een record-winter van minimumtemperaturen van rondom de -25 graden Celsius...
Bron?quote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef Sjabbes het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar het perspectief mijnerzijds moge duidelijk zijn; winterliefhebber, in hart-en-nieren!
Sterker nog: de voorspellingen wijzen ons in januari en februari van 2011 richting een record-winter van minimumtemperaturen van rondom de -25 graden Celsius...
Ik vind sneeuw ook wel mooi, maar niet als ik er met de auto doorheen moet. Dat is gewoon bijna niet te doenquote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van de winterliefhebber.
Voor de mensen die er veel last van hebben, of een hekel aan kou is het wat minder goed inderdaad.
Ow jawel. Vorig jaar lag er ook 20-25 cm. Iedereen proberen vooruit te komen door vol gas te geven, ja dat gaat fout.quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw ook wel mooi, maar niet als ik er met de auto doorheen moet. Dat is gewoon bijna niet te doen
Ben ik ook benieuwd naar! Ik las juist ergens dat januari redelijk gemiddeld zou verlopen en februari vrij zacht. Bron weet ik even niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |