NIeuwe Coldplay !quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef miieejj het volgende:
weten jullie nog een leuk kerstliedje ??
Nieuwe van Fitz and the Tantrums.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef miieejj het volgende:
weten jullie nog een leuk kerstliedje ??
De term 'hackers' slaat inderdaad als een tang op een varken, want het enige wat ze doen is de website overbelasten. Iets als 'internetcriminelen' zou een betere term zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Waarom valt toch elke keer weer de term hackers? Dat zijn ze in mijn ogen niet. Hackers zal wel een gangbare term zijn.
Digitale Hooligans?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De term 'hackers' slaat inderdaad als een tang op een varken, want het enige wat ze doen is de website overbelasten. Iets als 'internetcriminelen' zou een betere term zijn.
die heb ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nieuwe van Fitz and the Tantrums.
http://www.fitzandthetantrums.com/single/
En héél erg stiekem vind ik die van Maria Mena ook best mooi.
Elke keer valt die term weer. Erger mij er kapot aan!! En inderdaad wat je zegt. Cyber criminelen vind ik wel aardigquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De term 'hackers' slaat inderdaad als een tang op een varken, want het enige wat ze doen is de website overbelasten. Iets als 'internetcriminelen' zou een betere term zijn.
We weten het Roel, we weten het.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
M'n oren bloeden nog steeds elke keer.
Gelijk heeft ie... Wat een kutplaat!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We weten het Roel, we weten het.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie... Wat een kutplaat!
ach..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
Nee als ik die stem van Robbie weer hoor.![]()
hij was solo was ie goed.. vind het gewoon raar dat ie bij take that zit.quote:
hebben jullie de uitzending gezien van the voice,..quote:
Nopequote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie de uitzending gezien van the voice,..
'Do You Mind' volgens mij van 1 jaar terug vind ik zijn best single de rest doet me niets.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij was solo was ie goed.. vind het gewoon raar dat ie bij take that zit.
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie de uitzending gezien van the voice,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |