quote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef Hydrogeny het volgende:
Ik zoek een knappe vrouw, jij krijgt: mijn vrouw
Ghehehe.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef Hydrogeny het volgende:
Ik zoek een knappe vrouw, jij krijgt: mijn vrouw
Edit: Ik zoek: pogo stick
Ik wou 'm ruilen tegen die loljurkquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Lolbroeken mogen verder achterwege blijven.
hoi hoi in dit topic gaat het juist om ruilen, niet weggeven, als iemand belangstelling voor je spulletjes heeft hoort daar bv een boekenbon, een bloemetje of wat dan tegenover te staan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef brunette82 het volgende:
ik heb wel in de aanbieding: (gratis hoor)
- een pak van die groene platen (er is alleen 1 eruit, had namelijk nog net eentje nodig, en moest
daarvoor die hele klote verpakking van open maken) wat je onder de vloerbedekking of laminaat legt.
- een camping wasmachine (gloednieuw)!!!!! deze is het hem:
http://www.kampeerdump.nl/wassen/basecamp-mini-wasmachine.html
-kettingen voor vrouwen/meisjes die ik toch niet draag.
(foto komt nog)
Mocht er iemand belangstelling hebben bij de 1e 2 dingen, aub komen ophalen![]()
Omgeving utrechtse heuvelrug.
Zonder flauw te willen zijn: is dat wel echt Lego ?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef missyB het volgende:
Aangeboden :Halve vuilniszak Hello Kitty Lego waaronder de ijssalon.
Nog eisen aan de wijn? Droog, zoet, mousserend?quote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik bied aan:
Een fietsdragertje voor achter op de auto:
Ik zoek:
Een lekker flesje rode wijn
Mocht je er met Hydrogeny niet uitkomen, dan heb ik evt. wel interesse, mits het zó'n opvouwbare fietsdrager is. En even afhankelijk van je woonplaats.quote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik bied aan:
Een fietsdragertje voor achter op de auto:
Ik zoek:
Een lekker flesje rode wijn
Denk dat Stefan daar misschien nog wel belang bij heeft, maar heeft denk ik geen laptop daar tegenover staanquote:mobiele telefoons 3 x Motorola (2 x V300 en 1 x W220), waarvan 1 met werkend SIM kaartje. 1 x Samsung en 2 x Nokia (1x 6020 met cam en 1 x 6021)
die had er genoeg (kreeg er 2 aangeboden)quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef honne het volgende:
[..]
Denk dat Stefan daar misschien nog wel belang bij heeft, maar heeft denk ik geen laptop daar tegenover staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |