Oh das een hele mooiequote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
'Hop hop, poepen in een envelop' durfde je niet aan?
Heb je ze wel eens gegeten dan?quote:
Neeeeeeeeeeeeeee.quote:
Nee ik vind het grappig dat het in de titel van een F&F topic staat. Dat vind ik ironisch.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gegeten dan?
Ze zien er raar uit, ze ruiken goor, maar ze zijn toch lekker
Ja Q, ik heb het nog steeds over gewone mosselen..
Ooh, doe maar een TT changequote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
'Hop hop, poepen in een envelop' durfde je niet aan?
Ja godver, dat wilde ik net vragen aan Greys heel liefquote:
Oh nou dóe!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee.
Ik wil iets anders vragen
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Ze zien er raar uit, ze ruiken goor, maar ze zijn toch lekker
quote:Ja Q, ik heb het nog steeds over gewone mosselen..
Zo he! 2! Vette alcoholist!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dóe!
Ik zit nog in mijn onbeschaamde fase enigszins, ik gooi er vanavond twéé blikjes Passoa tegenaan![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dóe!
Ik zit nog in mijn onbeschaamde fase enigszins, ik gooi er vanavond twéé blikjes Passoa tegenaan![]()
Ik eet ook gewoon biefstukjes enzo hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Nee ik vind het grappig dat het in de titel van een F&F topic staat. Dat vind ik ironisch.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godver, dat wilde ik net vragen aan Greys heel lief![]()
Ja, krent. Jij wel. Je beesten laat je verhongeren!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon biefstukjes enzo hoor
Je kunt best van dieren houden en toch vlees eten
quote:
Het gaat me er meer om, dat mosselen levend worden gekookt.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon biefstukjes enzo hoor
Je kunt best van dieren houden en toch vlees eten
Dat dus domme Qwea, beetje feeling voor die taalquote:
Oeh kreeft ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om, dat mosselen levend worden gekookt.
ik hoor ze anders niet schreeuwenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om, dat mosselen levend worden gekookt.
Ik heb voor hele andere dingen feelingquote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus domme Qwea, beetje feeling voor die taal
Ik kom niet meer bij hierquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Greys we moeten stoppen, we hebben Qwea aan het huilen gemaakt, jij en ik samen
Hardope huilen!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Greys we moeten stoppen, we hebben Qwea aan het huilen gemaakt, jij en ik samen
quote:
Nah, das dr eentje die ongeduldig met zn voet tikt omdat ie ergens op wacht of zo.quote:
Kan 'n mossel schreeuwen danquote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor ze anders niet schreeuwen
*broekje uitdoet*quote:
Whehehehehe.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, da's een gevaarlijke vraag in dit topic![]()
Voorzichtig he?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga jullie ff achterlaten, durp ff inwandelen![]()
En behaaaave he?
Die van Greys kan spuitenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
Mijn mossel kan wel squirte
[..]
Die van Greys kan spuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
Komt niet veel goeds vanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing, zou je ons nu zomaar zo achterlaten onder Greys dr hoede?
Hardope Hoede FTW!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing, zou je ons nu zomaar zo achterlaten onder Greys dr hoede?
Die van Greys is een kleptomaan. Er verdwijnt van alles in maar terug komen ho maarquote:
Nee die mosselen lokken verkeerd volkquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen wil er zeker weer iemand een TT-change
Vraag ff een gastmod danquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen wil er zeker weer iemand een TT-change
Je bent in de war met een zwart gatquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van Greys is een kleptomaan. Er verdwijnt van alles in maar terug komen ho maar![]()
![]()
Jij nuttige zaken ontwijkertquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van Greys is een kleptomaan. Er verdwijnt van alles in maar terug komen ho maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef ikke043 het volgende:
* Drankje aanreikt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, dat helpt tegen het schamen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En bij een levendige mossel prop je hem gewoon in je doosquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je een dooie mossel hebt en hij strak gesloten is dan schreeuwt ie ieg nie meer hardope hoor
ooooooh jij bent schaamteloos echt prima te pruimen met je mosselquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Drankje aanreikt*
Hier, dat helpt tegen het schamen.
Daar zit geen verschil tussen in dit gevalquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent in de war met een zwart gat
Geef hem een orgasme! Komt ie lekker los vanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Drankje aanreikt*
Ja jouw mossel kleppert over de bodem toch?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu een tapdansense mossel voor me.
WHYYYYYYY?
Is ze niet ongesteld?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt bij Greys' mossel is een sausje
Nee die galoppeert!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jouw mossel kleppert over de bodem toch?
Is dat alleen als je loopt?
![]()
Aaaaaaaw heb je een bevroren mossel?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die galoppeert!
Hoewel ik hem nu bijna nooit meer hoor, nu er ijs op ligt
Nee.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw heb je een bevroren mossel?
Hij kan wel tegen een stootje gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw heb je een bevroren mossel?
Dankquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Drankje aanreikt*
Godverdomme. Ik wil ongestelde mossel foto'squote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
En al was het zo, je krijgt geen foto's.
Ik heb wel nog ergens een foto van mijn mossel, moment
Oh, ik wilde je al laten kiezen wie m mocht komen defrostenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan wel tegen een stootje gelukkig
Momentquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik wil ongestelde mossel foto's
Hoeveel stoten?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan wel tegen een stootje gelukkig
Baaaaaaf!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort; [ afbeelding ]
Hij staat er al, schele!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Greys is wel lang met die camera en die mossel in de weer he?
We postten tegelijk mosselwijfquote:
Datgaatnietlukkenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu zonder te lachen, in dit topic 'smaakvol' zeggen
Hey mosseltjequote:
quote:
Jij liever een bekvol dr van dan ik hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh geloof me, dit is nog zeer smaakvol
Ieuw nee dankje. Dit was om Qwea enigszins tevreden te stellenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij liever een bekvol dr van dan ik hoor![]()
![]()
Ik ben niet tevreden. Kom maar met iets betersquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieuw nee dankje. Dit was om Qwea enigszins tevreden te stellen
Ga zelf maar Googlen, ik heb genoeg gezien om m'n eetlust voor de rest vd week te bedervenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden. Kom maar met iets beters
Nee nee, JIJ wilde het weten maar je vroeg het MIJ, ik zei vraag t drquote:
waar google ik dan op?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga zelf maar Googlen, ik heb genoeg gezien om m'n eetlust voor de rest vd week te bederven
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga zelf maar Googlen, ik heb genoeg gezien om m'n eetlust voor de rest vd week te bederven
Die zijn er niet, ik zit thuisquote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je docenten
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie wel eens een cloaca gezien?
MAIL ZEquote:
Hoooooooooo.quote:
"Beste meneer X,quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooooo.
Ik wil echt NIEMAND zn cloaca zien.
Hier niet en nergens niet
Doe ik, ennu?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
Q, adem innnnnnnnnnn, adem uittttttttttttttttt.
Aangezien we kippen hebben, jaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie wel eens een cloaca gezien?
Greys , lama, ik heb dr al geen trek meer inquote:
Nee idd, ik hoef voorlopig ook geen mosselen meerquote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys , lama, ik heb dr al geen trek meer in
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 9 december 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd, ik hoef voorlopig ook geen mosselen meer
Dan ga ik nu de post maar even doen
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd, ik hoef voorlopig ook geen mosselen meer
Dan ga ik nu de post maar even doen
Gatverdamme nee zegquote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
Zullen we een SC vriendinnen clubje oprichten? Met vieze praat?
Nee niet eens.quote:
Wat doe je met mijn speelgoed!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Probeer je een paar uur te werken, vliegt eenieder mekaar in de haren
[..]
Lief van je maar ik kan echt wel voor mezelf opkomen![]()
En nu allemaal lief samenspelen anders kom ik langs met handboeien, ballgags en zweepjes
Wie bindt voor die tijd die LAPOhunter uit maastricht vast?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
MooiDat zou wel vet zijn als we om 00:00 het 1000ste topic gingen opnene
Ik maak tenminste gewoon leuke onschuldige TTjesquote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn speelgoed!
[..]
Wie bindt voor die tijd die LAPOhunter uit maastricht vast?
Leen me es wat van je speelgoed dan, dan offer ik me wel op om dr te ketenenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn speelgoed!
[..]
Wie bindt voor die tijd die LAPOhunter uit maastricht vast?
Je kunt ze toch bellen!quote:
Niemand ketent me, echt, ik krijg al mepneigingen bij het idee alleen alquote:Op donderdag 9 december 2010 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leen me es wat van je speelgoed dan, dan offer ik me wel op om dr te ketenen
Spelletjesquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak tenminste gewoon leuke onschuldige TieTjes
95DD?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Spelletjes
[..]
![]()
Zo redden we het nooit natuurlijk, ik denk dat we ruim voor 31 december al er overheen gaan. Of zullen we na 999 doorgaan met 99A, 99B etc tot 99F? (evt. 9FF of zelfs FFF indien nodig?)
Equote:
Echte bazen hebben G.quote:
Wel daarna ff schoonmaken hè!quote:
Laat Q haar BH maat erbuiten.quote:![]()
Zo redden we het nooit natuurlijk, ik denk dat we ruim voor 31 december al er overheen gaan. Of zullen we na 999 doorgaan met 99A, 99B etc tot 99F? (evt. 9FF of zelfs FFF indien nodig?)
15 juni 2011 is Volle Maan, er is dan ook een maansverduistering, helaas is het begin hiervan niet in Nederland te zien.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega hoe is het met je voet.
Ik moet eens gaan opzoeken wanneer het in juni volle maan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik denk dat ze wil gaan werpen danquote:Op donderdag 9 december 2010 16:42 schreef Strega het volgende:
[..]
15 juni 2011 is Volle Maan, er is dan ook een maansverduistering, helaas is het begin hiervan niet in Nederland te zien.
Het is dan de Plant - Maan, mooi begin dus voor een huwelijk
Kom op dat red ik zelfs nog nietquote:
Nou, ook daar is het een uitstekende maan voor. de volgende trouwens ook, de Rozen Maan.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wil gaan werpen dan
Multifunctionele maan FTWquote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ook daar is het een uitstekende maan voor. de volgende trouwens ook, de Rozen Maan.
Ach ja, mei, juni en juli zijn meestal de fijnste Volle Manen.quote:
Dat was ook zo'n dubbelzinnig topic.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Rewimo het volgende:
Pagan, ik zie elke keer mijn verjaardag in jouw sig staan
Dat zijn ze allemaal volgens mijquote:
En dat was topic #528, nog in dit jaar. 2010 moet wel een recordjaar wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n dubbelzinnig topic.
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen toy van je als ik m openbaar moet reviewen
ja ik deel toch alles met je prive?quote:
Doe ze de groetenquote:
En wat gaan ze daaraan doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Oognip het volgende:
ik krijg opeens een eindafrekening van essent alsof ik heb opgezegd
Bel ik naar essent, blijkt het idd op te zijn gezegd, maar niet door mij
wtf
truequote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja ik deel toch alles met je prive?
Neuh, dat gebeurt niet meer tegenwoordig.quote:
Ja zal wel in verwarring zijn gebracht met een andere klant, erg slordigquote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Ze beëindigen je contract maar verlagen wel je voorschotLogisch ja
Ik ben aan het uitvlooien hoe ik .mkv bestanden kan omzetten en branden op DVD. Seizoen 5 is bijna afgelopen maar staan hier alleen op de harde schijf.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Pagan, ik heb seizoen 2 van Dexter gisteren afgekeken, ik ga echt veel te hard, maar tis zo gaaf
Stap je toch gelijk over, naar Greenchoice bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Oognip het volgende:
ik krijg opeens een eindafrekening van essent alsof ik heb opgezegd
Bel ik naar essent, blijkt het idd op te zijn gezegd, maar niet door mij
wtf
Omzetten naar avi?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitvlooien hoe ik .mkv bestanden kan omzetten en branden op DVD. Seizoen 5 is bijna afgelopen maar staan hier alleen op de harde schijf.
Met het gevoel voor humor van de gemiddelde VS- beveiligingsbeambte is dergelijke kleding een uitnodiging voor een full cavity searchquote:
Ik ben avi2dvd aan het downen, daaarmee zou het moeten lukken. Alleen is deze AMD Durex met 1.3 gHz niet echt vlot meer.quote:
Je gaat dansen om het vuur, word je vanzelf warm van!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef Barbaaf het volgende:
Over manen gesproken: 21 december én Volle Maan, én winter solstice, én een maansverduistering. Maar mooi niet dat ik in m'n nakie buiten ga dansen, veel te koud
http://www.download3000.c(...)count-reg-16064.htmlquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ben avi2dvd aan het downen, daaarmee zou het moeten lukken. Alleen is deze AMD Durex met 1.3 gHz niet echt vlot meer.
Die sla ik voor de zekerheid maar even op.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.download3000.c(...)count-reg-16064.html
Da's goed nieuws, toch, dat er iets aan gedaan kan worden. ff Doorbijten dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:09 schreef Bamba het volgende:
. Ik heb net uitslag van de echo gehad. Ik moet geopereerd worden aan de endometriose die ik bij het litteken van de keizersnede heb. Als het goed is ben ik daarna pijnvrij. Ben ergens enorm opgelucht dat er iets aan m'n pijn gedaan kan worden!!
Idd! Ik was heel bang dat ze weer niks zouden vinden en zouden zeggen: je moet er mee leren leven. Maar niet dus gelukkig.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, toch, dat er iets aan gedaan kan worden. ff Doorbijten dus.
Kijk hier eensquote:Op donderdag 9 december 2010 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, dat HDR gebeuren wil maar niet lukken, volgens mij snap ik iets niet
Wanneer moet je heen? En fijn dat er wat aan de pijn word gedaan!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd! Ik was heel bang dat ze weer niks zouden vinden en zouden zeggen: je moet er mee leren leven. Maar niet dus gelukkig..
Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met Strega's suiker?
Ik moet morgen even langs het ziekenhuis om een afspraak te maken met de anesthesist. Daarna wordt de operatie ingepland.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Wanneer moet je heen? En fijn dat er wat aan de pijn word gedaan!![]()
Mijn suikers gaan goed, als ik alles maar regelmatig doe en geen griep heb en zo.
Heb alleen last van een steeds opspelende maag.![]()
Kan staan op 2 benen en wat stappen lopen, dus als geheel wat stijgend lijn
12 wk en 4dagen. Ik moet dus nog heel erg lang.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Bamba het volgende:
F_R, ik heb begrepen dat je erg veel moet overgeven nog steeds? Hopelijk is het snel over en kun je gaan genieten van je zwangerschap! Hoever ben je nu?
Poeh dan duren de 40 weken idd erg langquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
12 wk en 4dagen. Ik moet dus nog heel erg lang.
Oeh, dus ik kan vanavond al met een gerust hart aan seizoen 3 beginnen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitvlooien hoe ik .mkv bestanden kan omzetten en branden op DVD. Seizoen 5 is bijna afgelopen maar staan hier alleen op de harde schijf.
Ik heb een minikerstboom met een treintje eromquote:
Eh, nee dank uquote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Tombo ga je aanbieden bij Vanessa als oppas voor dr kleinkinderen![]()
Betaalt wel goed denk ikquote:
Heb je hem gezegd dat hij geen kaartje hoeft te betalen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een minikerstboom met een treintje erom
Nelis vindt het eng
Hij heeft natuurlijk nog geen OV chipkaartquote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je hem gezegd dat hij geen kaartje hoeft te betalen?
treintjesquote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een minikerstboom met een treintje erom
Nelis vindt het eng
I haz filmpjequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Betaalt wel goed denk ik![]()
Ik ben ooit es bijna aupair geworden bij René Soutendijk, voor die Caro die nu ook acteert.
Ik werd tweede, want het meisje dat ze aannamen deed een fotografie opleiding en dat was leuker omdat haar man ook fotograaf is![]()
Maja, daardoor ging ik wel naar de UK ipv naar Amsterdam, dus achteraf was ik er wel weer blij om, maar damn, want baalde ik toen zeg.
Was wel heel leuk, op gesprek bij haar en dr man en zo
Ik heb dr wel es een paar keer ontmoet toen ze nog de vrouw van mn baas was, en ze was best ok als je over de eerste schrik heen wasquote:Op donderdag 9 december 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik kan vanessa niet zo goed hebben
Dus dat wordt m niet
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooo en om verwarring te voorkomen, dat was een vorige baan, dat was Breukhoven![]()
Alhoewel ze wel bevriend is met mn huidige baas
Chipkaart.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk nog geen OV chipkaart
Tjoektjoek!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Opstelling:
[ afbeelding ]
Trein
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tjoektjoek!![]()
En Nelis gaat vast nooooooooit meer op die kattebak.
heb je m eerst via de website geactiveerd, en daarna je reisproduct opgehaald op t station?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik en de OV chipkaart hebben ook geen goede verstandshouding. Ik kan dat ding gewoon niet eens activeren.
Hee, hier ook!quote:
ZO leuk die kleine huisjes enz!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Opstelling:
[ afbeelding ]
Trein
[ link | afbeelding ]
Die heb ik van mn oma geërfdquote:
Van wie!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een megagrappige kerstkaart gehad van iemand van hier
(de post komt dus wel hier)
eh... Memento-Moriquote:
Ja pfffff, die zou ik als eerste niet raden, vandaarquote:Op donderdag 9 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut die is niet meer van hier
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik weet niet of ik het van diegene wel mag vertellen / foto mag posten. Dus ik zeg niks
Je zei wel wat flauwerdquote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik weet niet of ik het van diegene wel mag vertellen / foto mag posten. Dus ik zeg niks
Dan zijn ze dubbel zo leukquote:Op donderdag 9 december 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik van mn oma geërfd
Als ik groot ben wil ik zo'n heel dorp
(Sjefke heeft een van die mini-boompjes al door het hele huis gespeeld)
Maar nu heb je al teveel gezegdquote:Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das waarIk faal alweer.
Maar ik zeg niet méér dan.
quote:
Oh die wil ik ook wel zien maar dat lijkt me nou echt geen bios filmquote:
Ja, en van Jody Bernal als je het einde van de trailer mag geloven.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zitten de laatste scenes Anthonie Kamerling in toch?
Ah we gaan met 4 vrienden en daarna nog ff de stad in, dan is het wel prima begin van de avond. Anders zou ik er ook niet naar toe gaan denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook wel zien maar dat lijkt me nou echt geen bios film
Ja, dat lijkt me het beste stukquote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en van Jody Bernal als je het einde van de trailer mag geloven.
quote:Ah we gaan met 4 vrienden en daarna nog ff de stad in, dan is het wel prima begin van de avond. Anders zou ik er ook niet naar toe gaan denk ik
Ja nou, tis niet iets om romantisch met je vriendin naar toe te gaan ofzo. Dan had ik 'm ook wel gekeken, maar gewoon thuis. Dus ben het wel met oh-oh eens. Maar met wat vrienden en daarna nog ff de kroeg in is wel lachen lijkt mequote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me het beste stuk
[..]
quote:
Nou ik ook bij lánge na niet hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou, tis niet iets om romantisch met je vriendin naar toe te gaan ofzo. Dan had ik 'm ook wel gekeken, maar gewoon thuis. Dus ben het wel met oh-oh eens. Maar met wat vrienden en daarna nog ff de kroeg in is wel lachen lijkt me![]()
Daarna de hele avond kansloos ook met bier smijten en 'Hey jonguh!' en 'verrekte kut da ge d'r ben' naar elkaar roepen
* camera pakt en Ll gaat zoeken *quote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou, tis niet iets om romantisch met je vriendin naar toe te gaan ofzo. Dan had ik 'm ook wel gekeken, maar gewoon thuis. Dus ben het wel met oh-oh eens. Maar met wat vrienden en daarna nog ff de kroeg in is wel lachen lijkt me![]()
Daarna de hele avond kansloos ook met bier smijten en 'Hey jonguh!' en 'verrekte kut da ge d'r ben' naar elkaar roepen
Als je dat laatste maar laat tijdens het Marketierenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik het ook zaterdag. Zulke taal bezig ik uiteraard niet in jullie nabijheidquote:Op donderdag 9 december 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat laatste maar laat tijdens het Marketieren
Brave jongen. Hier heb je een dubbeltje.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik het ook zaterdag. Zulke taal bezig ik uiteraard niet in jullie nabijheid
Houw de moel dich!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hadde ge wat verrekte mongol?
quote:
Vrijdag?quote:
Whehe dat kan wel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Dich bis unne n00b.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet? Ik zeg zoiets en nu gaan Cat en ik bekken?
Ik ben denk ik rond 1 uur klaar, half uurtje rijden, tel er voor de zekerheid nog een half uurtje bij en rond 2 uur zou ik bij jou moeten kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je al enig zicht op een tijd ergens? moet nl van Hulsberg met de bus Richting Brunssum komen
Wat een kneusquote:Op donderdag 9 december 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier was trouwens flinke trammelant bij de Super net![]()
Een of andere malloot had zn staffort buiten vastgebonden, met een hele lange riem, waarmee hij tot aan de deur van de winkel kon komen, en dat beest was me toch aan het freaken, echt niet normaal meer, dus niemand kon dr meer in of uit, en ze konden die baas nergens vinden.
Ik floepte dr heel dapper langs met mn kar, maar wat een engerd zeg![]()
Ik heb nog nooit een hond zo eng horen blaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |