Oh das een hele mooiequote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
'Hop hop, poepen in een envelop' durfde je niet aan?
Heb je ze wel eens gegeten dan?quote:
Neeeeeeeeeeeeeee.quote:
Nee ik vind het grappig dat het in de titel van een F&F topic staat. Dat vind ik ironisch.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gegeten dan?
Ze zien er raar uit, ze ruiken goor, maar ze zijn toch lekker
Ja Q, ik heb het nog steeds over gewone mosselen..
Ooh, doe maar een TT changequote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
'Hop hop, poepen in een envelop' durfde je niet aan?
Ja godver, dat wilde ik net vragen aan Greys heel liefquote:
Oh nou dóe!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee.
Ik wil iets anders vragen
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Ze zien er raar uit, ze ruiken goor, maar ze zijn toch lekker
quote:Ja Q, ik heb het nog steeds over gewone mosselen..
Zo he! 2! Vette alcoholist!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dóe!
Ik zit nog in mijn onbeschaamde fase enigszins, ik gooi er vanavond twéé blikjes Passoa tegenaan![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dóe!
Ik zit nog in mijn onbeschaamde fase enigszins, ik gooi er vanavond twéé blikjes Passoa tegenaan![]()
Ik eet ook gewoon biefstukjes enzo hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Nee ik vind het grappig dat het in de titel van een F&F topic staat. Dat vind ik ironisch.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godver, dat wilde ik net vragen aan Greys heel lief![]()
Ja, krent. Jij wel. Je beesten laat je verhongeren!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon biefstukjes enzo hoor
Je kunt best van dieren houden en toch vlees eten
quote:
Het gaat me er meer om, dat mosselen levend worden gekookt.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon biefstukjes enzo hoor
Je kunt best van dieren houden en toch vlees eten
Dat dus domme Qwea, beetje feeling voor die taalquote:
Oeh kreeft ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om, dat mosselen levend worden gekookt.
ik hoor ze anders niet schreeuwenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om, dat mosselen levend worden gekookt.
Ik heb voor hele andere dingen feelingquote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus domme Qwea, beetje feeling voor die taal
Ik kom niet meer bij hierquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Greys we moeten stoppen, we hebben Qwea aan het huilen gemaakt, jij en ik samen
Hardope huilen!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Greys we moeten stoppen, we hebben Qwea aan het huilen gemaakt, jij en ik samen
quote:
Nah, das dr eentje die ongeduldig met zn voet tikt omdat ie ergens op wacht of zo.quote:
Kan 'n mossel schreeuwen danquote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor ze anders niet schreeuwen
*broekje uitdoet*quote:
Whehehehehe.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, da's een gevaarlijke vraag in dit topic![]()
Voorzichtig he?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga jullie ff achterlaten, durp ff inwandelen![]()
En behaaaave he?
Die van Greys kan spuitenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
Mijn mossel kan wel squirte
[..]
Die van Greys kan spuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
Komt niet veel goeds vanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing, zou je ons nu zomaar zo achterlaten onder Greys dr hoede?
Hardope Hoede FTW!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing, zou je ons nu zomaar zo achterlaten onder Greys dr hoede?
Die van Greys is een kleptomaan. Er verdwijnt van alles in maar terug komen ho maarquote:
Nee die mosselen lokken verkeerd volkquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen wil er zeker weer iemand een TT-change
Vraag ff een gastmod danquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen wil er zeker weer iemand een TT-change
Je bent in de war met een zwart gatquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van Greys is een kleptomaan. Er verdwijnt van alles in maar terug komen ho maar![]()
![]()
Jij nuttige zaken ontwijkertquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van Greys is een kleptomaan. Er verdwijnt van alles in maar terug komen ho maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef ikke043 het volgende:
* Drankje aanreikt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, dat helpt tegen het schamen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En bij een levendige mossel prop je hem gewoon in je doosquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je een dooie mossel hebt en hij strak gesloten is dan schreeuwt ie ieg nie meer hardope hoor
ooooooh jij bent schaamteloos echt prima te pruimen met je mosselquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Drankje aanreikt*
Hier, dat helpt tegen het schamen.
Daar zit geen verschil tussen in dit gevalquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent in de war met een zwart gat
Geef hem een orgasme! Komt ie lekker los vanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Drankje aanreikt*
Ja jouw mossel kleppert over de bodem toch?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu een tapdansense mossel voor me.
WHYYYYYYY?
Is ze niet ongesteld?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt bij Greys' mossel is een sausje
Nee die galoppeert!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jouw mossel kleppert over de bodem toch?
Is dat alleen als je loopt?
![]()
Aaaaaaaw heb je een bevroren mossel?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die galoppeert!
Hoewel ik hem nu bijna nooit meer hoor, nu er ijs op ligt
Nee.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw heb je een bevroren mossel?
Hij kan wel tegen een stootje gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw heb je een bevroren mossel?
Dankquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Drankje aanreikt*
Godverdomme. Ik wil ongestelde mossel foto'squote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
En al was het zo, je krijgt geen foto's.
Ik heb wel nog ergens een foto van mijn mossel, moment
Oh, ik wilde je al laten kiezen wie m mocht komen defrostenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan wel tegen een stootje gelukkig
Momentquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik wil ongestelde mossel foto's
Hoeveel stoten?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan wel tegen een stootje gelukkig
Baaaaaaf!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort; [ afbeelding ]
Hij staat er al, schele!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Greys is wel lang met die camera en die mossel in de weer he?
We postten tegelijk mosselwijfquote:
Datgaatnietlukkenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu zonder te lachen, in dit topic 'smaakvol' zeggen
Hey mosseltjequote:
quote:
Jij liever een bekvol dr van dan ik hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh geloof me, dit is nog zeer smaakvol
Ieuw nee dankje. Dit was om Qwea enigszins tevreden te stellenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij liever een bekvol dr van dan ik hoor![]()
![]()
Ik ben niet tevreden. Kom maar met iets betersquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieuw nee dankje. Dit was om Qwea enigszins tevreden te stellen
Ga zelf maar Googlen, ik heb genoeg gezien om m'n eetlust voor de rest vd week te bedervenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden. Kom maar met iets beters
Nee nee, JIJ wilde het weten maar je vroeg het MIJ, ik zei vraag t drquote:
waar google ik dan op?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga zelf maar Googlen, ik heb genoeg gezien om m'n eetlust voor de rest vd week te bederven
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga zelf maar Googlen, ik heb genoeg gezien om m'n eetlust voor de rest vd week te bederven
Die zijn er niet, ik zit thuisquote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je docenten
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie wel eens een cloaca gezien?
MAIL ZEquote:
Hoooooooooo.quote:
"Beste meneer X,quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooooo.
Ik wil echt NIEMAND zn cloaca zien.
Hier niet en nergens niet
Doe ik, ennu?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
Q, adem innnnnnnnnnn, adem uittttttttttttttttt.
Aangezien we kippen hebben, jaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie wel eens een cloaca gezien?
Greys , lama, ik heb dr al geen trek meer inquote:
Nee idd, ik hoef voorlopig ook geen mosselen meerquote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys , lama, ik heb dr al geen trek meer in
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 9 december 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd, ik hoef voorlopig ook geen mosselen meer
Dan ga ik nu de post maar even doen
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd, ik hoef voorlopig ook geen mosselen meer
Dan ga ik nu de post maar even doen
Gatverdamme nee zegquote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
Zullen we een SC vriendinnen clubje oprichten? Met vieze praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |