Projecteren noemen ze datquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond het gewoon ,leuk om te zeggen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb het eerste onderdeel van mijn opleiding (Organisatie van de Gezondheidszorg) afgesloten met een 9,2 gemiddeld
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb het eerste onderdeel van mijn opleiding (Organisatie van de Gezondheidszorg) afgesloten met een 9,2 gemiddeld
Hoi. Neukenquote:
Goed bezig Muckie. Trakteer je nu op koffie en taart?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
Dat heb je somsquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond het gewoon ,leuk om te zeggen
quote:
Goed Gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig Muckie. Trakteer je nu op koffie en taart?
Dank julliequote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb je soms
[..]
jij
[..]
Goed Gedaan
ja ik.. neuken?quote:
Oeh Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie![]()
En ja, ik breng wel taart mee naar de meet
de lunch meet of een anderequote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
Dank jullie![]()
En ja, ik breng wel taart mee naar de meet
feli muckquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
laters MPGquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
smakelijk Lovelyquote:
Smakelijkquote:
dat heb je goed in de gatenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Goed bezig Muck!
Kan ik nog een voorbeeld aan nemen
ben bezigquote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb je goed in de gaten![]()
dus hup leren jij
goeie combo, migraine+ruziequote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Moeder heeft migraine en vind daardoor dat ze ruzie met mij moet maken.
Om in te lijsten en boven je bed te hangen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
printerversie van deze pagina tonen
waarom zou je een pagina ooit uit willen printen?
Om boven je bed te hangen natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
printerversie van deze pagina tonen
waarom zou je een pagina ooit uit willen printen?
Hard schreeuwen en felle lampen aan doen, dan houdt ze wel op.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Moeder heeft migraine en vind daardoor dat ze ruzie met mij moet maken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om boven je bed te hangen natuurlijk
Edit: 5 Seconden te laat
natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Om in te lijsten en boven je bed te hangen.
Zie er best wat Fok!kers voor aan om dat te doen...quote:
wheheehe of ze pakt een deegroller en mept je ermeequote:Op donderdag 9 december 2010 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hard schreeuwen en felle lampen aan doen, dan houdt ze wel op.
En wat kan MSN er aan doen dat jij achterlijke glasmongolen in je vriendenlijst hebt staan die te loemp zijn om zelf te poepen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
MSN-taal faalt soms best hard; nu heeft iemand achter zijn naam staan '= ernie'Zal hij 'er niet' zijn of speelt hij graag voor 'Ernie' in z'n vrije tijd?
Ik zei niks over MSN zelf hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat kan MSN er aan doen dat jij achterlijke glasmongolen in je vriendenlijst hebt staan die te loemp zijn om zelf te poepen?
Nee, want migrainequote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheehe of ze pakt een deegroller en mept je ermee
zet maar eens een stroboscoop aan bij iemand met epilepsie is net zoiets lijkt mequote:
Oh nee inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei niks over MSN zelf hoor
Geniet er nou maar van. Langzaam kan ook wel eens lekker zijn hoor.quote:
Sinds ik een Fok!account heb, typ ik ook veel netter op MSNquote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee inderdaad![]()
Maar inderdaad, droevig gesteld met de jeugd tegenwoordig. En als je er wat van zegt is het "houw ju smoel taalnazi ju begreipd tog wad ur staad"
Fhaquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef MPG het volgende:
Fha.
Wacht nog even, dan kom ik ook mee-eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |