Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:47 schreef Stuart het volgende:
Ik ben in een vervelende bui geloof ik, sorry
Ik ga hem voor kerst vragenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Even opgezocht:
[..]
Tsk, beetje een spuit11 van mij maken
je bent niet meer blauw!quote:
Was GF ooit blauw danquote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent niet meer blauw!
(of zie ik nou ook al dingen die er niet waren?? )
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
Die TT
Ik weet het wel
maar ik moet nu gaan![]()
Nooit geweest ookquote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent niet meer blauw!
je zegt het zelf..quote:
Drank doet gekke dingen met mensenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooit geweest ook![]()
Dus ja, je ziet dingen die er niet waren
Misschien ben ik het wel dan. Ik weet het nietquote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je zegt het zelf..
*wat je zegt ben je zelf*
(ok straks maken jullie mijn wedergeboorte nog mee!)
juistem ...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooit geweest ook![]()
Dus ja, je ziet dingen die er niet waren
quote:De televisieregistratie van Jochem zijn laatste voorstelling De Rust Zelve wordt op zaterdag 18 december aanstaande om 20.30 op Ned 1 door de VARA uitgezonden op Televisie. De voorstelling is in Juni opgenomen in Het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam. Jochem is 3 jaar met deze voorstelling op tournee geweest. Veel kijkplezier!
ik zie alleen maar af en toe blauw van de kouquote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent niet meer blauw!
voor jou: rebirthquote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel dan. Ik weet het niet
Wedergeboorte
En de drank. Obviouslyquote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie alleen maar af en toe blauw van de kou
Ik snap je niet. Ben jij een katquote:
Never mind..quote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Ben jij een kat
Shit, dan ben ik niet thusquote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Hij wordt overigens ook op tv uitgezonden
[..]
neuh.. is helemaal niet leuk! ...quote:
Nee, ik vind het ook niet leukquote:Op donderdag 9 december 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. is helemaal niet leuk! ...
biedt zich aanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
hier is het eindelijk weer stil..
collega's die een half uur lang een oeverloze discussie hebben..
*heeft zin om iemand iets aan te doen..*
JBquote:
er staat " aan te doen" niet "te doen" ....quote:
Daar raak ik door in de war (Dacht t nl ook een tijdje terugquote:
ow... vandaar dat je niet meer tegenover me zit...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
[..]
er staat " aan te doen" niet "te doen" ....![]()
werk ze stuart W:quote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef Stuart het volgende:
Sorry lieve mensen, ik moet weer aan het werk. Tot vanavond![]()
Nee, dingen die op DVD verschenen zijn, zijn niet terug te kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Uitzending gemist kennende, zullen ze dat er net niet op zetten
quote:
ik ben een imitatie modquote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar raak ik door in de war (Dacht t nl ook een tijdje terug)
Nu zo weer weg btw
autootjequote:
Op de 20ste komt ie uit op DVDquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dingen die op DVD verschenen zijn, zijn niet terug te kijken
Hier smelt het ook aardig jaquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef DaMart het volgende:
De sneeuw smelt wel lekker snel weg met die zon!
Ik heb zelfs de airco maar aangezet.
Ga er maar niet van uitquote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Op de 20ste komt ie uit op DVD
Zou dus fijn als ik hem voor die tijd nog ff op Uitzending gemist kan bekijken, zodat ik op basis daarvan kan besluiten om de DVD wel of niet te kopen
Rail Away anders wel hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dingen die op DVD verschenen zijn, zijn niet terug te kijken
ik hoop hetquote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je zegt het zelf..
*wat je zegt ben je zelf*
(ok straks maken jullie mijn wedergeboorte nog mee!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |