Wat voor stijl moet die band dan produceren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Tokus het volgende:
Times Of Grace is ook gevestigd. Nieuw projectje van die rare gitarist van Killswitch Engage, samen met de ex-zanger van KSE.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
Die brazilianen zijn altijd wel goed, maakt niet uit in welke formatie!
Metalcorequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat voor stijl moet die band dan produceren?
Je weet dat Immortal zichzelf niet serieus nemen en het één groot parodie is?quote:
Cavalera Conspriacy is toch geen emoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je weet dat Immortal zichzelf niet serieus nemen en het één groot parodie is?
Jouw muziekstijl neemt zichzelf wél serieus emoboy.
[ afbeelding ]
Nu snel een mesje pakken
Dit jaar wordt het meer GrapPop Faggot meeting
Is er wat naars gebeurt in Dessel ofzo? Wat heb je er tegen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je weet dat Immortal zichzelf niet serieus nemen en het één groot parodie is?
Jouw muziekstijl neemt zichzelf wél serieus emoboy.
[ afbeelding ]
Nu snel een mesje pakken
Dit jaar wordt het meer GrapPop Faggot meeting
Wacken al bijna uitverkocht trouwens! Hoe zit het met grappop?
Dat zeg ik ook niet, maar "Het komt uit Brazilie dus het MOET wel goed zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Cavalera Conspriacy is toch geen emo
Hij bedoelt toch gewoon de cavalera bros. Die vind ie sowieso goed - niet alle brazilialen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar "Het komt uit Brazilie dus het MOET wel goed zijn" mmmaa. oke. En dan pakt 'ie een plaatje van immortal opeens.
En dan gaat hij dat bashen
Kerel is keigrappig.
Dat ja, er moet echt meer old school (harde) metal komen wil ik kaarten gaan halen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
Dit jaar sla ik over waarschijnlijk, of er moet nog opeens een zooi gave thrash en death metal bands worden gevestigd.
Ik zag er toch wel een paar gave dingen tussen staan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat ja, er moet echt meer old school (harde) metal komen wil ik kaarten gaan halen.
Ik kom ook nog wel aan 10 namen die ik de moeite waard of interessant vindt, maar als straks de line up compleet is mag ik hopen dat de teller daar niet is blijven steken. Het scheelt dat er nu al zoveel moderne metalcore zooi staat dat er onmogelijk nog meer bij kan komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zag er toch wel een paar gave dingen tussen staan.
Triptykon bijvoorbeeld.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Coiler het volgende:
DisturbedKorn
Cradle of Filth
Wat een enorme faal-lineup zeg... Ik ga wel naar Hellfest
Inderdaad, ik ben nu ook hellfest aan het overwegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Coiler het volgende:
DisturbedKorn
Cradle of Filth
Wat een enorme faal-lineup zeg... Ik ga wel naar Hellfest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |