het is rock nog geen eens hardrock stel oude mannen wat rock speelt ken een nummer van ze dont stop beleving geloof ikquote:
Juist ze maken poprock. Het heeft niets met hardere muziek te maken. Vreemd genoeg schijnt de drummer eens op auditie bij Machine Head te zijn geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 18:24 schreef theclansman het volgende:
[..]
het is rock nog geen eens hardrock stel oude mannen wat rock speelt ken een nummer van ze dont stop beleving geloof ik
Vond de line up vorig jaar niet overhouden. Met Soulfly had de zaterdag zelfs een zwakke headliner. Muzikaal vind ik ze best aardig, maar qua grote is Soulfly natuurlijk geen headliner. De podium-aankleding was rondweg een drama. Ze hebben ook niets extra's gedaan. Het wordt voor de hardere festivald trouwens sowieso een stuk moeilijker om headliners te contracteren. Priest en Scorpions zijn bezig met hun afscheidstoernee, bands als Maiden en Metallica hebben het eeuwige leven ook niet en nieuwe aanwas is er niet echt, omdat hedendaagse bands geen airplay meer krijgen waar eerder genoemde bands dat wel hebben gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef theclansman het volgende:
aerosmith was nog best vermakelijk maar dan praat ik over 2007 editie vorig jaar niet geweest.
maar het is een beetje de trend aan het worden dat de vrijdag rustig is kwa muziek op de mainstage classic rock
Schrotquote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef AgeEll het volgende:
tis natuurlijk wel metal, wat is het in hemelsnaam dan?,
Jongen... heksen metal is nou eenmaal niet zo populair!quote:
Vandaag op wacken: kreator en as i lay dying. Dat zijn pas bandjes. En dan kom jij eraan en noem je dit heksenmetal. Gast.. Tot nu toe IS er geen metal.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jongen... heksen metal is nou eenmaal niet zo populair!
die bandjes worden later toegevoegd om de gaatjes op te vullen tussen de goede bands!
Snap dat nou!!!!
Hoe kom je erbij dat ik alleen black metal wil? Bekijk anders mijn last.fmquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:39 schreef BzP het volgende:
kreator en as i lay dying is wel goed te pruimen, in tegenstelliing tot black metal...
hahah, zelfs op je eigen website staatquote:
ten eerste onderhoud ik die niet alleen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik alleen black metal wil? Bekijk anders mijn last.fm
[..]
hahah, zelfs op je eigen website staat
"Nieuwe (softe) namen voor Graspop 2011"hypocriet.
Jij begrijpt mij nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
ten eerste onderhoud ik die niet alleen.
en ten tweede zeg jij dat er helemaal geen metal is op Graspop. In dat artikel waar je naar refereert staat dat de nieuwe namen soft zijn. Wat ook zo is. Er wordt niet gezegd dat er geen metal staat. Dus er is niks hypocriets aan.
Maar goed, ga lekker naar Wacken, wat nog massaler geworden is dan Graspop. En ook Ozzy en Judas Priest als headliners heeft.
Ik houd zelf wel van wat softere rockmuziek, maar ik denk dat de organisatie er beter aan zou hebben gedaan om iets steviger alto bands te boeken dan sky radio rock. Een Journey is wel erg zoetsappig. Bv een Therapy of een Placebo hadden wellicht op minder weestand hoeven te rekenen. Zijn metalheads wel veelzijdig? Hebben ze een brede smaak?quote:
Draai het om, er zijn genoeg mensen die van pop houden en ook naar metal luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Big-Ern het volgende:
. Zijn metalheads wel veelzijdig? Hebben ze een brede smaak?
Sonisphere een ideetje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij nietIk vind Ozzy en Judas hartstikke vet! Maar als ik ze al zie op wacken, waarom op graspop? Snap je? Ik zou best naar graspop gaan als kreator, in flames en dying fetus komen. Maar tot nu toe vind ik het gewoon niks aan en zonde van mijn geld. Ik bash graspop niet. Alhoewel ik het vind lijken op een Graspop classic/emo meeting ipv metal. Tot nu toe vind ik het gewoon.. minder.
/edit; nog ff alle bandjes gecheckt, het is nog erger dan ik dacht
Nee idd. Kheb wel is op een festival een hele dag vette bands gehad, dan sta je dus d hele dag naar muziek te kijken en maak je niks op het festivalterrein mee. Maar dat is natuurlijk niet super erg. De muziek is wel nummer 1 om ergens heen te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef BzP het volgende:
Wat een gedoe zeg,
typ maar in youtube heaven shall burn in en beslis maar of dit, emo of classic klinkt..
same goes for parkway drive, all that remains etc.
Voor mij hoeft niet 100% knalmuziek te zijn op GMM...
ik moet ook periodes hebben om te eten, chillen etc..
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
Dit jaar sla ik over waarschijnlijk, of er moet nog opeens een zooi gave thrash en death metal bands worden gevestigd.
Volbeat is wel top,quote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef BzP het volgende:
Wow wtf...
Vrijdag is tot nu toe de beste dag qua mijn smaak..
Parkway Drive
The black dahlia murder
Heaven shall burn
Volbeat (wil ik een x live zien)
Die andere crapbands zie ik nieteens staan..
kzou zegge check wat op de tube van hun..
zijn echt stevige bands..
Past inderdaad niet op een metalmeeting. Pure popmuziek. Kan je zien hoe lastig het programmeren is als je je als festival zo vast legt op 1 genre.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:12 schreef BzP het volgende:
Wow, nu weet ik ook wat voor platen ze spelen..
I wanna know what love is?
WTF gaat echt te ver
+1quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Coiler het volgende:
Wat een kut lineupHet gerucht gaat wel dat Opeth komt. Als dit waar is, en Morbid Angel komt ook, dan is het nog te overwegen.
Mordbin angel zie ik op wackenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Coiler het volgende:
Wat een kut lineupHet gerucht gaat wel dat Opeth komt. Als dit waar is, en Morbid Angel komt ook, dan is het nog te overwegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |