het is rock nog geen eens hardrock stel oude mannen wat rock speelt ken een nummer van ze dont stop beleving geloof ikquote:
Juist ze maken poprock. Het heeft niets met hardere muziek te maken. Vreemd genoeg schijnt de drummer eens op auditie bij Machine Head te zijn geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 18:24 schreef theclansman het volgende:
[..]
het is rock nog geen eens hardrock stel oude mannen wat rock speelt ken een nummer van ze dont stop beleving geloof ik
Vond de line up vorig jaar niet overhouden. Met Soulfly had de zaterdag zelfs een zwakke headliner. Muzikaal vind ik ze best aardig, maar qua grote is Soulfly natuurlijk geen headliner. De podium-aankleding was rondweg een drama. Ze hebben ook niets extra's gedaan. Het wordt voor de hardere festivald trouwens sowieso een stuk moeilijker om headliners te contracteren. Priest en Scorpions zijn bezig met hun afscheidstoernee, bands als Maiden en Metallica hebben het eeuwige leven ook niet en nieuwe aanwas is er niet echt, omdat hedendaagse bands geen airplay meer krijgen waar eerder genoemde bands dat wel hebben gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef theclansman het volgende:
aerosmith was nog best vermakelijk maar dan praat ik over 2007 editie vorig jaar niet geweest.
maar het is een beetje de trend aan het worden dat de vrijdag rustig is kwa muziek op de mainstage classic rock
Schrotquote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef AgeEll het volgende:
tis natuurlijk wel metal, wat is het in hemelsnaam dan?,
Jongen... heksen metal is nou eenmaal niet zo populair!quote:
Vandaag op wacken: kreator en as i lay dying. Dat zijn pas bandjes. En dan kom jij eraan en noem je dit heksenmetal. Gast.. Tot nu toe IS er geen metal.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jongen... heksen metal is nou eenmaal niet zo populair!
die bandjes worden later toegevoegd om de gaatjes op te vullen tussen de goede bands!
Snap dat nou!!!!
Hoe kom je erbij dat ik alleen black metal wil? Bekijk anders mijn last.fmquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:39 schreef BzP het volgende:
kreator en as i lay dying is wel goed te pruimen, in tegenstelliing tot black metal...
hahah, zelfs op je eigen website staatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |