Je hebt echt niks beters te doen hequote:
Jij hebt je wel in iedergeval vermaakt bij bullet for my valentine héquote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Je hebt echt niks beters te doen he![]()
Faalhaas
Nee, bfmv is stom, dus flikker opquote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij hebt je wel in iedergeval vermaakt bij bullet for my valentine héDat is belangrijk..
Hoe zit het met je autisme trouwens?
Weetje, op de manier hoe jij het zegt klinkt het heel logisch en makes me the bad guy. Maar eigenlijk heb ik alleen maar enkele maanden geleden gemeld dat ik de line up zo kut vond, en ik werd hier nogal hard gebashed. En dan kan je ook wel een grapje van mijn kant verwachtenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:49 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Nee, bfmv is stom, dus flikker opJe kent me niet, en mijn muzieksmaak ook niet.
![]()
Ga maar weer lekker satanistje spelen en schmink opdoen, en laat achterlijke aannames maar lekker achterwegen.
En ook al had ik me vermaakt bij bfmv, wat maakt het uit? Ik ga naar een festival voor mijn plezier. Ik kom ook niet haten in topics over hellfest of wat dan ook, omdat dat mijn smaak niet isAls je Graspop kut vind, ga dan lekker niet, en blijf ook gewoon uit dit topic weg.
Ja maar na een aantal keren dat grapje herhaald te hebben wordt het een beetje sneu.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Weetje, op de manier hoe jij het zegt klinkt het heel logisch en makes me the bad guy. Maar eigenlijk heb ik alleen maar enkele maanden geleden gemeld dat ik de line up zo kut vond, en ik werd hier nogal hard gebashed. En dan kan je ook wel een grapje van mijn kant verwachten
Ach..stiekum vond ik het helemaal niet zo erg dat Ozzy er niet was..want Judas Priest.quote:
Heel lafjes een poncho mee, maar uiteindelijk is het toch: yeah, whatever, droog, nat, het zal wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nog een beetje droog gehouden? Zondag maakte veel goed iig
Ozzy 'knetter gaaf' ? Kan me er weinig van voorstellen, die vent was op Fields of Rock al meer dood dan levend. Kon er niet mee zitten dat Priest alsnog headliner werdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe was Ozzy jongens? Bij Hellfest was het in iedergeval knetter gaaf!
Inderdaad, op Ozzfest 2002 was het al niks meer, 9 jaar later is het vast niet beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef DerMeister het volgende:
[..]
Ozzy 'knetter gaaf' ? Kan me er weinig van voorstellen, die vent was op Fields of Rock al meer dood dan levend. Kon er niet mee zitten dat Priest alsnog headliner werd
Ik heb mijn regenjas volgens mij ook meer gedragen tegen de kou dan tegen de regen. Maar was toch wel blij dat ik 'm mee had.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heel lafjes een poncho mee, maar uiteindelijk is het toch: yeah, whatever, droog, nat, het zal wel.
Ik zoek altijd de haantjes op in de pit...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef Romanov het volgende:
Lieve Suicide Silence pitter,
Ik weet dat iedereen compleet los gaat op zijn eigen manier op Graspop. Ook ga ik er al jaren met plezier naartoe en vindt het tof weer nieuwe jonge mensen te zien die van dezelfde muziek houden.
Dat je jezelf helemaal sloopt in de pit, is supervet. Raak je je energie van kwijt.
Wat je alleen dus nooit meer moet doen als 16-17 jarig pikkie, is je army boots via een handstand tegen het hoofd van mij en mn maat planten. Dat heeft niets met een pit te maken, en het feit dat ik je al 4 keer eerder had geduwd omdat je aan het "maaien" was (wat ook weer weinig met een pit te maken heeft, was voor mij genoeg reden om je zo een harde trap te geven dat je strompelend moest afdruipen.
Ik hoop niet dat je er blijvend last van zal hebben, maar laat het een les zijn dat je iedereen voortaan zijn eigen graspop beleving laat hebben, net zoals de metalheads om jou heen je dat ook gunnen en dat toen ook tot zekere hoogte deden.
( verkapte klacht: veel jonge metal/screamcore fans die op "zwart" gaan als de muziek begint en jou daarin willen meeslepen.)
Verder was het weer een ouderwets hoogtepunt van 4 dagen
Hey ik zat ook in vak G, geen Zeeuwse vlag gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef DerMeister het volgende:
Het was eigenlijk alleen donderdag op vrijdagnacht wat koud. Verder was de temperatuur erg prima. M'n Zeeuwse vlag is trouwens gejat, ik zat op G. Iemand wat gezien toevallig?
Whehehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zoek altijd de haantjes op in de pit...
Maakt t wat spannender
Wel af en toe een zeeuwse vlag voorbij zien komen, maar of dat steeds dezelfde persoon was (jij dus) heb ik niet eens opgemerkt. Ik zag op een gegeven moment dacht ik wel een blonde dude met krullen met zo'n vlag op het terrein, dat was de eerste ook dat ik doorhad dat het de zeeuwse was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef DerMeister het volgende:
Het was eigenlijk alleen donderdag op vrijdagnacht wat koud. Verder was de temperatuur erg prima. M'n Zeeuwse vlag is trouwens gejat, ik zat op G. Iemand wat gezien toevallig?
Die jongen kwam nog even naar onze tent toe inderdaad. Die liep in zo'n clownspak ofzo haha. Maar onze vlag stond bij onze tent opgesteld, totdat de zaterdag de gehele vlaggenstok en houder + vlag weg waren....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef Romanov het volgende:
[..]
Wel af en toe een zeeuwse vlag voorbij zien komen, maar of dat steeds dezelfde persoon was (jij dus) heb ik niet eens opgemerkt. Ik zag op een gegeven moment dacht ik wel een blonde dude met krullen met zo'n vlag op het terrein, dat was de eerste ook dat ik doorhad dat het de zeeuwse was.
En toilettassen met camera en geld erin is ook vragen om problemen. Neem niet meer mee dan je nodig hebt, halverwege het fest ben je meestal al dusdanig naar de pleuris dat je half niet meer weet wat je doet of heb gedaan. En een graspopper gaat liever met zo'n tas voetballen of frisbeeen dan dat ie naar de eigenaar/esse gaat zoeken. Wel klote, maar zo zie je dat ook een Graspopper maar een mens is.
Barely...
Festihuttenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Whehehe
Een pit is prima, ik sta er vaak ook aan de rand van, en vind het dus niet erg de occasional beuk in mn rug te krijgen. Massage
Dit was trouwens niet eens een haantje, meer een kuiken. Of eigeel.
Owja, met die kutregen van vrijdagavond, was mn tent dus mooi zeik. Beetje eigen schuld wel, gegokt dat het niet zou regenen en voor ventilatie maar mn tent halfopen gelaten. Ik had het de volgende ochtend best koud. Volgend jaar maar eens naar een 2 persoons Quecha kijken.
En mijn 1e (van de 2e) Campinggaz tent van 25 euro is na 6 jaar eindelijk rustig ingeslapen.
Stelletje moraalriddersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:39 schreef Graseter het volgende:
Wij wouden maandagochtend doormiddel van vuur een tentje opruimen maar de camping security kwam het blussen. Al het rook naar ons toe.
Die was misschien van onze nieuwe vriend, de cowboy.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef moonmovies het volgende:
Ik heb wel een vlag uit Friesland zien hangen in vak G. Vlak bij het hek
Ja hij had geen koeien, gewoon een boy dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja jij zat lekker een bierblikjes gevecht te doen.
Ja maar dit is de verkeerde post.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ja hij had geen koeien, gewoon een boy dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |