Je hebt echt niks beters te doen hequote:
Jij hebt je wel in iedergeval vermaakt bij bullet for my valentine héquote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Je hebt echt niks beters te doen he![]()
Faalhaas
Nee, bfmv is stom, dus flikker opquote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij hebt je wel in iedergeval vermaakt bij bullet for my valentine héDat is belangrijk..
Hoe zit het met je autisme trouwens?
Weetje, op de manier hoe jij het zegt klinkt het heel logisch en makes me the bad guy. Maar eigenlijk heb ik alleen maar enkele maanden geleden gemeld dat ik de line up zo kut vond, en ik werd hier nogal hard gebashed. En dan kan je ook wel een grapje van mijn kant verwachtenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:49 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Nee, bfmv is stom, dus flikker opJe kent me niet, en mijn muzieksmaak ook niet.
![]()
Ga maar weer lekker satanistje spelen en schmink opdoen, en laat achterlijke aannames maar lekker achterwegen.
En ook al had ik me vermaakt bij bfmv, wat maakt het uit? Ik ga naar een festival voor mijn plezier. Ik kom ook niet haten in topics over hellfest of wat dan ook, omdat dat mijn smaak niet isAls je Graspop kut vind, ga dan lekker niet, en blijf ook gewoon uit dit topic weg.
Ja maar na een aantal keren dat grapje herhaald te hebben wordt het een beetje sneu.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Weetje, op de manier hoe jij het zegt klinkt het heel logisch en makes me the bad guy. Maar eigenlijk heb ik alleen maar enkele maanden geleden gemeld dat ik de line up zo kut vond, en ik werd hier nogal hard gebashed. En dan kan je ook wel een grapje van mijn kant verwachten
Ach..stiekum vond ik het helemaal niet zo erg dat Ozzy er niet was..want Judas Priest.quote:
Heel lafjes een poncho mee, maar uiteindelijk is het toch: yeah, whatever, droog, nat, het zal wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nog een beetje droog gehouden? Zondag maakte veel goed iig
Ozzy 'knetter gaaf' ? Kan me er weinig van voorstellen, die vent was op Fields of Rock al meer dood dan levend. Kon er niet mee zitten dat Priest alsnog headliner werdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe was Ozzy jongens? Bij Hellfest was het in iedergeval knetter gaaf!
Inderdaad, op Ozzfest 2002 was het al niks meer, 9 jaar later is het vast niet beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef DerMeister het volgende:
[..]
Ozzy 'knetter gaaf' ? Kan me er weinig van voorstellen, die vent was op Fields of Rock al meer dood dan levend. Kon er niet mee zitten dat Priest alsnog headliner werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |