Jaaaaa, kinderen hebben is de enige manier om niet eenzaam te sterven! Wooohoooquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Weer zo'n achterlijk iemand die niet begrijpend kan lezen...
Waar zie jij staan dat ik dat wil?
Ik zei toch "Dat jij nou zo'n mafkikker bent die geen kinderen wilt en liever sterft als eenzaam mannetje zonder familie " en niet "Dat jij nou zo'n mafkikker bent die geen kinderen wilt en dus liever sterft als eenzaam mannetje zonder familie ", of niet?
Ik sterf het liefst vredig in mijn slaap zoals mijn opa en niet gillend van angst zoals zijn passagiers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
UIteindelijk sterven we allemaal alleen.
Kinderen willen is per definitie egoïstischquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klacht: HappyGirl91 is een egoist
Oh ja, helemaal mee eens, maar dat is een andere kwestiequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kinderen willen is per definitie egoïstisch
Toen ik die mop voor het eerst hoorde lachte ik me kapot.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik sterf het liefst vredig in mijn slaap zoals mijn opa en niet gillend van angst zoals zijn passagiers.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef Pien85 het volgende:
"Hey, hoe is het?"
"Ja, prima, de kinderen doen het goed op school!"
"Nee, hoe is het met JOU?"
Idem.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik die mop voor het eerst hoorde lachte ik me kapot.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kinderen willen is per definitie egoïstisch
Ik ken hem van FoK! in ieder geval. Iemand had hem ooit in het Engels als sig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Idem.
Ik denk dat half Nederland hem nu wel kent maar goed.
Argumentatie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die geen kinderen willennekschot
Hoeveel mensen die graag kinderen zouden krijgen doen het uit pure onbaatzuchtigheid?quote:
Gezond verstand.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef Vengerr het volgende:
'Ik wil kinderen omdat mijn ei- of zaadcellen recht hebben op een volwaardig leven.'
Productieve mensen afschieten omdat ze niet de wereld willen uitmoorden door bij te dragen aan overbevolking. Hmm misschien heb je een punt.quote:
Hadden jouw ouders maar dezelfde mening als jij nu hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Thory het volgende:
[..]
Productieve mensen afschieten omdat ze niet de wereld willen uitmoorden door bij te dragen aan overbevolking. Hmm misschien heb je een punt.
Ja ik ben het er wel mee eens dat veel goede daden eigenlijk egoïstisch zijn. Maar dat kinderen willen per definitie egoïstisch is kan ik me niet voorstellen. Volgens mij willen veel mensen gewoon kinderen omdat het nou eenmaal zo hoort.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Hoeveel mensen die graag kinderen zouden krijgen doen het uit pure onbaatzuchtigheid?
Mensen willen het omdat ze er zelf gelukkiger van hopen te worden of omdat ze hun naam voort willen zetten.
Die egoïstische motivaties komen denk ik altijd op de eerste plek.
Egoïsme heeft een negatieve connotatie maar er is in deze niets mis mee.
We doen vrijwel alles uit egoisme waaronder de dingen die op het eerste gezicht puur sociaal lijken (oud vrouwtje helpen met oversteken = goed gevoel over jezelf krijgen) en dat is juist hoe we samen overleven.
Punt is dat mensen het voortplanten soms afschilderen als een soort altruïstische daad.
'Ik wil kinderen om de vergrijzing tegen te gaan.'
'Ik wil kinderen omdat mijn ei- of zaadcellen recht hebben op een volwaardig leven.'
Nou dat gaat er bij mij dus echt niet in.
Tja het was niet zo letterlijk misschien maar ik heb het toch echt vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef najazeg het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er bij elke ejaculatie miljoenen zaadcellen de pijp uit gaan. Wat een drogreden
En precies als ik het tiep kom jij om de bocht zetten met de klassieker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders maar dezelfde mening als jij nu hebt.
Heel sterk. Ik ben om.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders maar dezelfde mening als jij nu hebt.
idd. Het is nog niet eens een kind zolang er geen bevruchting is, dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:21 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Tja het was niet zo letterlijk misschien maar ik heb het toch echt vaker voorbij zien komen.
Het was dan meer in de trant van 'Je moet zoveel mogelijk kinderen krijgen want ieder kind dat je bewust niet krijgt heb je het recht op leven ontnomen.'
Wat dus eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Even absurd.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hebben mensen die geen kinderen willen eigenlijk last van een negatief zelfbeeld?
Ik vind mezelf namelijk zo geweldig, dat ik de wereld zoveel mogelijk van mijn nakomelingen wil schenken.
Ben ik de enige?
Ik heb geen negatief zelfbeeld maar ik ben absoluut niet onder de illusie dat ik gods gift to mankind ben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hebben mensen die geen kinderen willen eigenlijk last van een negatief zelfbeeld?
Ik vind mezelf namelijk zo geweldig, dat ik de wereld zoveel mogelijk van mijn nakomelingen wil schenken.
Ben ik de enige?
IK wil dolgraag kinderen. Alleen doe ik dat die potentieele kinderen niet aan. Lichamelijk sta ik te springen om kids te maken, dat kan en wil ik niet ontkennen. Maar mijn verstand zegt dat dat niet handig is. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ben ik de enige?
Nou niet eens per se gods gift to mankind, maar ik denk dat als je je best doet, kinderen een betere versie van jezelf zullen zijn (dan bedoel ik niet dat je ze jouw niet-vervulde dromen moet laten waarmaken, maar dat ze een beetje jouw karakter hebben, maar dan beter versie 2.0 zeg maar). Aangezien ik mezelf al best een goeie jongen vind denk ik, hoe geweldig zullen de kids dan wel niet zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:30 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik heb geen negatief zelfbeeld maar ik ben absoluut niet onder de illusie dat ik gods gift to mankind ben.
Nee, je bent niet de enige.
Hoezo wil je ze dat niet aandoen? Bedoel je je huidige situatie of jou als vader? Als het het 2e is: ben je zo geschift dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
IK wil dolgraag kinderen. Alleen doe ik dat die potentieele kinderen niet aan. Lichamelijk sta ik te springen om kids te maken, dat kan en wil ik niet ontkennen. Maar mijn verstand zegt dat dat niet handig is. Zouden meer mensen moeten doen
(ja, voor de 4de keer zwanger, want we kunnen de pil niet betalen. Dat soort mensen)
huidige situatie. Ik zelf zou een supervader zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou niet eens per se gods gift to mankind, maar ik denk dat als je je best doet, kinderen een betere versie van jezelf zullen zijn (dan bedoel ik niet dat je ze jouw niet-vervulde dromen moet laten waarmaken, maar dat ze een beetje jouw karakter hebben, maar dan beter versie 2.0 zeg maar). Aangezien ik mezelf al best een goeie jongen vind denk ik, hoe geweldig zullen de kids dan wel niet zijn?
[..]
Hoezo wil je ze dat niet aandoen? Bedoel je je huidige situatie of jou als vader? Als het het 2e is: ben je zo geschift dan?
Mijn dochter kan toch beter een vader hebben die gek op haar is dan een vader die haar slaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:29 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Deze post in combinatie met je avatar kan ZO fout zijn.
En dan hebben we het nog niet eens over BW's Laura-Dekker adoratie..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:29 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Deze post in combinatie met je avatar kan ZO fout zijn.
Ah, een pedo met incest-ambities in dopquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over BW's Laura-Dekker adoratie..
Als mijn dochter geboren is plaats ik hier geen foto van haar. Ik laat jullie niet op mijn dochter fappen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over BW's Laura-Dekker adoratie..
En wat in je huidige situatie weerhoud je ervan om vader te worden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huidige situatie. Ik zelf zou een supervader zijn.
Jij wil dat alleenrecht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als mijn dochter geboren is plaats ik hier geen foto van haar. Ik laat jullie niet op mijn dochter fappen.
Dus wijsheid betekent 'kinderen willen/krijgen'?quote:
En dat is een zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz, los van of kinderen je gelukkiger maken of juist niet, maakt het krijgen van kinderen bij vrienden mij iig niet gelukkiger. En daar hoef ik gelukkig geen bron van te geven
Hmmm, alleen de gedachte al......quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als mijn dochter geboren is plaats ik hier geen foto van haar. Ik laat jullie niet op mijn dochter fappen.
Ik fap op de dochter van mijn schoonoudersquote:
Die keuze komt later pas. Uiteindelijk ondergaan we allemaal hetzelfde lot. In de kroeg hangen nauwelijks nog dertigers. De jongeren die hier resoluut kinderen afwijzen komen later wel tot inkeer.quote:Dus wijsheid betekent 'kinderen willen/krijgen'?
Ik loop nog na te smilen, was echt voor het eerst dat ik hem hoorde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik die mop voor het eerst hoorde lachte ik me kapot.
Nee, gewoon doorgaan met je studentenleventje en af en toe wat quality time met je baby om dat goed te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
"Nee sorry ik kan geen biertje nemen komende vrijdag na het werk, want ik moet koken en we willen de kinderen wel regelmaat bieden"
Voor sommigen wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij wil dat alleenrecht?![]()
[..]
Dus wijsheid betekent 'kinderen willen/krijgen'?
Dan vreten die kinderen toch gewoon een keer een uurtje later.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgaan met je studentenleventje en af en toe wat quality time met je baby om dat goed te maken.
Een kind heeft regelmaat nodig. Daar heeft deze laffe tak groot gelijk in!
Octomomquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef Vengerr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |