Blijf ik al jaren 1 van de mooiste vinden. Bestaat al een eeuwigheid als bedrijf overigens.quote:Beenhakker levert een compleet assortiment mobiliteitshulpmiddelen, van houten wandelstok tot volledig elektronisch aangestuurde rolstoel met omgevingsbesturing.
Aiquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:16 schreef SamEnMoos het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik jaren geleden op het nieuws een stukje over borstkanker zag, toen er een zekere mevrouw Bultje aan het woord kwam
Ik had ooit een docent economie die Spencer Buth heette. Toeval?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:12 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik had ooit een collega die Spencer Buth heette.
[ afbeelding ]
Het pad naar Paleis van Justitie in Den Bosch heet Het Rechte Padquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:13 schreef Zuivelkoe het volgende:
Weg tot de wetenschap die naar de uni loopt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Blijf ik al jaren 1 van de mooiste vinden. Bestaat al een eeuwigheid als bedrijf overigens.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Fortitudo het volgende:
De achternaam Pijper ben ik ook wel eens tegengekomen.
Dan voel je je ook kut als meisje haha
De Spencer Buth die ik bedoel: http://spencerhyves.hyves.nl/ Werkte vroeger een tijd als zaterdagbesteller bij TNT Post. Misschien is het wel dezelfde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik had ooit een docent economie die Spencer Buth heette. Toeval?
Wel een mooie trouwens, werd bij ons ook regelmatig omgedraaid.
Jup, dat is 'm. Kleine wereld soms.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
De Spencer Buth die ik bedoel: http://spencerhyves.hyves.nl/ Werkte vroeger een tijd als zaterdagbesteller bij TNT Post. Misschien is het wel dezelfde.
wel een homoquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
De Spencer Buth die ik bedoel: http://spencerhyves.hyves.nl/ Werkte vroeger een tijd als zaterdagbesteller bij TNT Post. Misschien is het wel dezelfde.
Ik ken iemand die Dick heet, en die werkt(e) heel veel met Amerikaanse toeristen, bij wie hij bekend stond als Peter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:26 schreef RobHoi het volgende:
Een ex-collega van mijn vrouw heet Dick Konijn.
Hebben zijn ouders ook niet goed over nagedacht. Had dat kind dan Piet of Klaas of zo genoemd, maar geen Dick...
Ga je naar de koffieautomaat Romeric? Mag ik dan een kopje thee en drie koffie van je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind dit wel een geniale naam: Romaric N'Dri Koffi (en drie koffie).
quote:Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ken iemand die Rinder Lokker heet.
Weinig fantasie nodig om die verkeerd te verstaan
mwehequote:Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ken iemand die Rinder Lokker heet.
Weinig fantasie nodig om die verkeerd te verstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moeder van mijn oma heet dus Anna Nasquote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Bargehassus het volgende:
Anna Nas.
Connie Koomen.
Overigens zit er in Leeuwarden een slager die Bakker heet. Of andersom. Ik vergeet het altijd.
Ik vind Stanley Messie ook wel opmerkelijk!quote:Op zondag 12 december 2010 17:47 schreef freako het volgende:
Er is blijkbaar iemand in Nederland die Donald Duk heet.
Power Unlimited denk ik.quote:
Leeft die nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
De moeder van mijn oma heet dus Anna Nas
Haha, ik ben heel vaak met z'n broertje op vakantie geweest. Grappig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Ik heb een jaar met hem in dezelfde werkgroep gezeten, toen we beiden eerstejaars waren. Hoe gaat het nu met hem? (Inmiddels al uit de kast?quote:
Haha mijn collega heeft Peter Pannenkoekquote:Op woensdag 15 december 2010 13:01 schreef Snoopy1982 het volgende:
Hihi. Collega van mij heet Piet Pannenkoek
Mn ex collega heet Hester de Pijper..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Fortitudo het volgende:
De achternaam Pijper ben ik ook wel eens tegengekomen.
Dan voel je je ook kut als meisje haha
Er loopt ook iemand rond die Alfred J. Kwak heet, weet alleen niet of jodocus ook echt zijn 2e naam is. Zag het een keer op een naamplaatje van een kantoor staan.quote:Op zondag 12 december 2010 17:47 schreef freako het volgende:
Er is blijkbaar iemand in Nederland die Donald Duk heet.
In Duckstad zou hij politieagent zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef heiden6 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)echt_om_kinderp.html
Pieter Prent.
Je moet naar n Duitser gaan en vragen wat ze aan de waslijn heeft.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef Zjakkie het volgende:
Ik had op de universiteit een leraar die Hans Haans heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geert Gordijn vind ik wel een heel mooie![]()
watquote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef jeloen het volgende:
wat je je dan afvraagt he hoe gaat zo'n sollicitatie gesprek dan?
gg: goeden dag ik ben geert, ik wil graag verslaggever worden bij rtl![]()
rtl: dag geertwe hebben wel een vacature, als je dit formulier in zou willen vullen
gg: tuurlijk wil ik dat![]()
rtl: haha is dit serieus![]()
gg:![]()
![]()
rtl: ik ga dit even met mijn baas bespreken
gg:ok
![]()
rtl: vind je het g
gg:![]()
![]()
rtl: vind je het goed om voor minimumloon te werken?
gg:ik heb echt werk nodig
![]()
rtl: ok
diezelfde avond @ de oudejaars borrel van rtl:
rtl'er: haha daarstraks ja was er ja bij solisitatie ja zo'n man![]()
andere'rtl'er: okè
andere rtl'er bij solicitatie gesprek: ja der was daorstraks dus een man die geert gordijn heet![]()
en die komt volgend jaar ook op de borrel![]()
alberto stegeman undercover<==is mijn undercover matel
: o, echt die is er volgend jaar bij de borrel niet meer bij
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef penny-wise het volgende:
Zag bij Tros Opgelicht de naam; Dik Konijn voorbijkomen, sjesus dan hadden je ouders ook een hekel aan je zeg...
Klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
Justin Bieber heet in de DD Justin Pieper
niet gezien neequote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef osmo het volgende:
Kees Kankerkachel nog niet langsgekomen?
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd grappig. Die combinatie van baksteen en luchtvaart.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RobHoi het volgende:
Benno Baksteen, ex gezagvoerder voor de KLM en en voormalig president van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers
Ik kende ook iemand met die naam (Jan Alleman dus).quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Silenus het volgende:
Ik heb een jaar met hem in dezelfde werkgroep gezeten, toen we beiden eerstejaars waren. Hoe gaat het nu met hem?
En het zou zomaar dezelfde kunnen zijnquote:(Inmiddels al uit de kast?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |