Homo is een afkorting.. Hete Onderdanige Mannelijke Organismen.... dus als je heet bent mag je hier posten!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:14 schreef welkominspace het volgende:
staat homo in dit geval ergens voor of verzamelen alle homo's van ONZ zich hier?
Ben wel heet maar of ik nou zo beschreven wil worden.....quote:Op donderdag 9 december 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Homo is een afkorting.. Hete Onderdanige Mannelijke Organismen.... dus als je heet bent mag je hier posten!
Een foto mag ook!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ben wel heet maar of ik nou zo beschreven wil worden.....
Hey schatjequote:
quote:
*Zeep paktquote:
Er zijn vast mensen hier die je daar bij willen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor
eerder bizonder ()
Er zijn erbij waarbij het niet op hun voorhoofd maar wel op hun handtas staatquote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef deepart het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, is het voor homo's moeilijker om aan een relatie te komen? Mensen hebben namelijk niet 'homo' op hun voorhoofd staan dus je moet altijd maar gokken lijkt mij.
had er laatst nog een topic overquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn erbij waarbij het niet op hun voorhoofd maar wel op hun handtas staatDie zijn voor een blinde nog te herkennen
Maar dat zijn dan weer niet de types waar ik op val dus dan wordt het wel lastig ja... ten eerste moeten ze homo zijn en dan ook nog eens jou leuk vinden!
Noem ons maar niets bijzondersquote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor
eerder bizonder ()
Wat is het verschil?quote:
kwestie van geven en nemenquote:
Daar zit wat in.quote:
Fotooooooo!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
2 uur verder met takjes uit elkaar halen, ballen en slingers hangen maar mijn kerstboompje staat
En het ziet er niet bepaald symmetrisch uit dus ik ga morgen wel even goed kijken
Hij is mooier in het echtquote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Zit je me nu met mooie beloften te lokken?
Ik val op mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen typen en een piemel hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Vallen jullie op meisjes jongens of eckte bois?
Bois is forum taal, ik weet ook wel dat het bojs is.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val op mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen typen en een piemel hebben
Iets daar tussenin.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Vallen jullie op meisjes jongens of eckte bois?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val op mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen typen en een piemel hebben
Hello darling. Wat doet u nou weer hier?quote:
beetje rondsnuffelenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hello darling. Wat doet u nou weer hier?
Je maakt een grapje he... dat moet wel... toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Bois is forum taal, ik weet ook wel dat het bojs is.
Maar zeg eens
Eens.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef deepart het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, is het voor homo's moeilijker om aan een relatie te komen? Mensen hebben namelijk niet 'homo' op hun voorhoofd staan dus je moet altijd maar gokken lijkt mij.
Ah je hebt een soort snuffelstage!quote:
Je naïeve reactie is schattigquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he... dat moet wel... toch?
Ja schat.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he... dat moet wel... toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
ja iddquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah je hebt een soort snuffelstage!
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja schat.neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nu?quote:
Nee morgen als ik mijn camera heb geinstalleerd natuurlijkquote:
Nou welkom dan maar hequote:
wtf heb je nou weer in frankrijk te zoeken?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar he
Zaterdag zal ik denk ik wel weer ff in singles komen snuffelen. Zit nu mezelf nog ff klem te zuipen in Frankrijk n
Heb je dat koningspak meegenomen met die mijter?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat gebeurt er als er 2 homo's wijn gaan proeven in Frankrijk?
Iedereen herkent ze als die 2 van de gay prideboot
Een wijnproef vakantietje.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wtf heb je nou weer in frankrijk te zoeken?
vetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wijnproef vakantietje.
Had theatermama gewonnen.
Dag king of gaypride en meevaren op de boot
Overnachting in het 5* hotel the grand in Amsterdam
Drie dagen in de Anjou in frankrijk
En dat laatste is nu dus, in chateau de la melonniere
We hebben nu al 2 Franse afspraken met de prise van volgend jaar. Barbecuen met mevrouw wijngaard 1 en drinken met mevrouw wijngaard 2.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat gebeurt er als er 2 homo's wijn gaan proeven in Frankrijk?
Iedereen herkent ze als die 2 van de gay prideboot
volgens mij is dat een gevalletje 'work in progress' en doet ie over 5 jaar een Ricky Martinnetjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef welkominspace het volgende:
is arie boomsma nou homo of niet?
Zag hem net weer op tv het erover hebben maar zapte beetje laat in
Spannendquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee morgen als ik mijn camera heb geinstalleerd natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef deepart het volgende:
[..]
SpannendEn ik voorspel je nu al dat we meer dan een take nodig hebben om het er goed op te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nah. Hij is gewoon open minded.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is dat een gevalletje 'work in progress' en doet ie over 5 jaar een Ricky Martinnetje
Ik vind dat ie er wel erg mee bezig is als "hetero"quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah. Hij is gewoon open minded.
een SYTYCD-mijnheer?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had een date met een dansmeneer!
Ja, nou en? Mogen alleen homo's activist zijn dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat ie er wel erg mee bezig is als "hetero"
Nee integendeel zelfs... maar bij Arie heb ik toch altijd wel het idee dat ie piemels best fijn vind enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou en? Mogen alleen homo's activist zijn dan?
Een date? Je hebt een vriend. Afspraak dus!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had een date met een dansmeneer!
Ow jeej!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik voorspel je nu al dat we meer dan een take nodig hebben om het er goed op te zetten
Dan ben je niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee integendeel zelfs... maar bij Arie heb ik toch altijd wel het idee dat ie piemels best fijn vind enzo
Denk ik dus ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah. Hij is gewoon open minded.
lang niet de enige.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige die dat denkt
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een date? Je hebt een vriend. Afspraak dus!
Lang niet iedereen die voor homo's opkomt zie ik als homo... maar bij Arie rinkelt mijn gaydar eigenlijk altijd wel...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk ik dus ook.
Jammer dat mensen hem dan weer meteen tot homo willen bombarderen.
Waarschijnlijk zal heel gelovig Nederland dan alsnog over hem heen vallen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lang niet de enige.
Volgens mij issie het nu bespreekbaar aan het maken binnen het geloof zodat hij straks zonder moeite uit de kast kan komen
mocht ie willenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal heel gelovig Nederland dan alsnog over hem heen vallen.
Waarom dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lang niet iedereen die voor homo's opkomt zie ik als homo... maar bij Arie rinkelt mijn gaydar eigenlijk altijd wel...
Maar dat zegt feitelijk niet veel want die is nogal eens verkeerd verbonden
Omdat ik hem trekjes vind hebben die ik wel vaker zie bij homo'squote:
Altijd nog beter dan dat hij over de pastoor komtquote:
...zoals...?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik hem trekjes vind hebben die ik wel vaker zie bij homo's
Je krijgt die vlekken ook zo lastig uit die zwarte soutanes...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat hij over de pastoor komt
jezuschristus... moet ik het helemaal uitkauwenquote:
Ow dan mag ik dat ook; dragen jullie allemaal uggs?quote:
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow dan mag ik dat ook; dragen jullie allemaal uggs?
Ja, want ik vind het ubersuf dat een homo zoiets zegt in plaats van een stupide heteroquote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jezuschristus... moet ik het helemaal uitkauwen
gewoon zijn manier van praten, waarop ie beweegt, hoe obsessed hij bezig is met zijn uiterlijk...
en ja ik generaliseer... sue me!
ik zeg alleen maar dat mijn gaydar bij 'm afgaat... dat gebeurt wel eens!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want ik vind het ubersuf dat een homo zoiets zegt in plaats van een stupide hetero
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat mijn gaydar bij 'm afgaat... dat gebeurt wel eens!
Gemiddeld zo'n 14-17 cm lang, 4-6 cm doorsnee en huidkleurig.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?
een soort wekker...roze!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?
Ik denk dat de mensen die mij in levende lijve hebben gezien kunnen zeggen dat ik allesbehalve een standaard homo benquote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat voor een homo's zijn jullie dan?
echt met roze dingetjes enzo?
Je bent ZO hetero dat je er zelfs dezelfde vooroordelen op nahoudtquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die mij in levende lijve hebben gezien kunnen zeggen dat ik allesbehalve een standaard homo ben
de halve homowereld is aan bepaalde maniertjes te herkennen.... dat heeft geen fuck met vooroordelen te makenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent ZO hetero dat je er zelfs dezelfde vooroordelen op nahoudt
En hoeveel daarvan zitten nog in de kast/ontkennen het?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de halve homowereld is aan bepaalde maniertjes te herkennen.... dat heeft geen fuck met vooroordelen te maken
dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die mij in levende lijve hebben gezien kunnen zeggen dat ik allesbehalve een standaard homo ben
Genoegquote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zitten nog in de kast/ontkennen het?
Hopeloze zaakquote:
Elmoquote:
UGG's hadden gewoon hoe dan ook verboden moeten wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow dan mag ik dat ook; dragen jullie allemaal uggs?
Ze zitten anders wel keiwarm!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
UGG's hadden gewoon hoe dan ook verboden moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Misschien is het verstandig om wat minder geïrriteerd op mensen te reageren. Anderen kunnen er een andere gedachte op na houden dan jij dat doet. Ook over dingen die homo's aangaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent ZO hetero dat je er zelfs dezelfde vooroordelen op nahoudt
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze zitten anders wel keiwarm!Ik vind ze zo oerlelijk (erg smaak gebonden hoor) en het is een totale afknapper als een kerel in UGG's of UGG's-achtige schoenen loopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste draagt mijn broekje!![]()
Ang3l is er toch niet.
Je smaak wordt beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste draagt mijn broekje!
Ang3l is er toch niet, dus kan ik dat wel zeggen.
Ik ben vaak te kritisch voor de kindjes van G_Equote:Op vrijdag 10 december 2010 01:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom zou Ang3l dat niet mogen zien?
You jinxed it!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ben ik dus meer dan een uur vertraagd door gedoe in den bosch
Die is bang voor boxers met een merknaam erop.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom zou Ang3l dat niet mogen zien?
Jij bent met alles te kritisch.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vaak te kritisch voor de kindjes van G_E
Nee. Ik vind het gewoon lelijk. En stomquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die is bang voor boxers met een merknaam erop.
Haphaphap.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon lelijk. En stom
Als t enige unique selling point wat je hebt een enorm logo van je naam is dan vind ik t sneu. Voor de rest is de boxer enorm standaard en amper te onderscheiden van andere merken, maar omdat er met koeienletters CK opstaat is je ineens "speciaal" en duurder.
Sommige merken onderscheiden zich tenminste nog door de vorm, of de kleuren/motieven. Niet alleen door er een naam op te plakken.
Ik zit niet op een kast of zo, dus van happen weinig sprake. Kon ik maar ff happen! Kheb honger en m'n stokbroodje parisien is opquote:
Neuh. Net uit de trein, nu al in een tapasbar. De laatste kankerbehandeling van the best friend beklinken.quote:
Beter voor de photoshoot zondagquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hij heeft al zo weinig reserves
doe dat eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef deepart het volgende:
Zal ik jullie iets vragen over iets dat mij verbaast, het gaat over stappen.
Laatst werd ik de club aangesproken door een leuk meisje. Alleen, tot mijn verbazing deed ze dat niet omdat zij mij zo leuk vond. Ze zei 'hey, hij ziet jou wel zitten' wijzende naar een jongen. Die jongen keek zo flirterig naar mij. Ik zei 'sorry maar ik val op meisjes', toen zei ze.. 'jammer, hij vindt jou echt leuk'.quote:
Diepzinnige deepart.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Laatst werd ik de club aangesproken door een leuk meisje. Alleen, tot mijn verbazing deed ze dat niet omdat zij mij zo leuk vond. Ze zei 'hey, hij ziet jou wel zitten' wijzende naar een jongen. Die jongen keek zo flirterig naar mij. Ik zei 'sorry maar ik val op meisjes', toen zei ze.. 'jammer, hij vind jou echt leuk'.
Zoiets is mij al 3 of 4 keer voorgekomen tijdens het stappen. Is dat normaal? Spreken jullie altijd willekeurig hetero's aan die leuk vindt, of ligt het aan mij.
het gebeurde mij ook wel vaak voordat ik uit de kast was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zou ook net zo makkelijk op een hetero afstappen
en je bent blijkbaar een lekkertje dan
niet meer
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Laatst werd ik de club aangesproken door een leuk meisje. Alleen, tot mijn verbazing deed ze dat niet omdat zij mij zo leuk vond. Ze zei 'hey, hij ziet jou wel zitten' wijzende naar een jongen. Die jongen keek zo flirterig naar mij. Ik zei 'sorry maar ik val op meisjes', toen zei ze.. 'jammer, hij vindt jou echt leuk'.
Zoiets is mij al 3 of 4 keer voorgekomen tijdens het stappen. Is dat normaal? Spreken jullie altijd willekeurig hetero's aan die leuk vindt, of ligt het aan mij.
Onbewust signalen afgegeven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vaak ik al niet een hetero leuk heb gevonden
Maarre, laten we Ang3l er eens bij roepen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
jezus, Ang3l is echt dé nicht van fok hequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef creno het volgende:
[..]
Onbewust signalen afgegeven ?
U riep?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef creno het volgende:
[..]
Ging meer om het "op hetero's afstappen".quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jezus, Ang3l is echt dé nicht van fok he
dus ben niet de enigequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging meer om het "op hetero's afstappen".
Ik val nl op hetero's.
Kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
Er staat waarschijnlijk niet op je voorhoofd dat je op meisjes valt...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het gebeurde mij ook wel vaak voordat ik uit de kast was.
En ik zou ook net zo makkelijk op een hetero afstappen
en je bent blijkbaar een lekkertje dan
Dan zouden ze inderdaad onbewust en onbedoeld moeten zijn want ik kan het mij niet herinneren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef creno het volgende:
[..]
Ik val gewoon totaal niet op vrouwelijk, handtassen, foundation, drama-gedoe (heb ik zelf al genoeg), geëpileerde wenkbrauwen, beyoncee-luisteraars etc. Verdre niks mis mee, ieder zijn ding,. Maar niet mijn smaak.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val gewoon totaal niet op vrouwelijk, handtassen, foundation, drama-gedoe (heb ik zelf al genoeg), geëpileerde wenkbrauwen, beyoncee-luisteraars etc. Verdre niks mis mee, ieder zijn ding,. Maar niet mijn smaak.
Visagistquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, je hebt voor styliste geleerd! DOOS!
Ben je dat nu ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Visagist
En was vooral gericht op film enzo ,dus geen dragqueens opmaken ofzo
en behalve dat deed ik het in stijl,halve klas platgeneukt
Potátoe, potàtoe, GAY!quote:
Oh, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
neuh ,maar ik val soms wel in als docent
Oh, grappig, da's wel wat anders...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik studeer nu psychologie en heb een baan als manager
Of straks hele diepe gesprekken aangaan terwijl je iemand schminkt...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef Peter het volgende:
Van de opsmuk aan de buitenkant naar de opsmuk aan de binnenkant van de mens..
Graagquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:42 schreef welkominspace het volgende:
je moest eens weten wat voor een verhalen je hoort als visagist
van meisjes/vrouwen die zwanger willen worden en dat het niet lukt bijvoorbeeldquote:
Ben je ook altijd zo nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van meisjes/vrouwen die zwanger willen worden en dat het niet lukt bijvoorbeeld
En vooral het gelul dat je bij de kapper hoort
ik probeer wel altijd iedereen te doorgrondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben je ook altijd zo nieuwsgierig?![]()
Ik wel
Is leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik probeer wel altijd iedereen te doorgronden
typisch wel
nah,ik bemoei me niet met andermans zaken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Is leuk om te doen ja![]()
Soms betrap ik mijzelf erop dat ik medeleven toon aan iemand die ik niet ken, maar dat is dat niet oprecht.. dat doe ik dan uit nieuwsgierigheid.
Bemoeien doe ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nah,ik bemoei me niet met andermans zaken.
komen alleen maar nare dingen van
tis ook heerlijk om te doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het heerlijk om te leren hoe anderen over iets denken, en vooral waarom dan. Handig voor bij het schrijven, maar ook gewoon. Ik zou best psychologie willen studeren, maar ik ben dan bang dat het allemaal boekenwijsheid en statistiekjes en zo wordt.
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis ook heerlijk om te doen
Dus dat ga ik nu ook doen in de kroeg![]()
![]()
Ik heb laatst weer zo'n test gedaan, en het komt op mij over als voor een groot deel pseudo-wetenschappelijke flauwekul. Maar ik realiseer mij dat ik daar het vak en goede psychologen sterk te kort doe, maar er lopen te veel psychologen rond die op een onfrisse manier hun boterham verdienen als arbeidspsycholoog ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het heerlijk om te leren hoe anderen over iets denken, en vooral waarom dan. Handig voor bij het schrijven, maar ook gewoon. Ik zou best psychologie willen studeren, maar ik ben dan bang dat het allemaal boekenwijsheid en statistiekjes en zo wordt.
Ik denk niet dat je met testjes veel kunt doen. Je moet met mensen praten en de antwoorden kwalificeren. Ik hou van testjes, maar denk regelmatig "ja, ze doelen nu hier op, maar dat is niet waarom ik dat antwoord zou geven". Dus dan heb je er ook weinig aan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer zo'n test gedaan, en het komt op mij over als voor een groot deel pseudo-wetenschappelijke flauwekul. Maar ik realiseer mij dat ik daar het vak en goede psychologen sterk te kort doe, maar er lopen te veel psychologen rond die op een onfrisse manier hun boterham verdienen als arbeidspsycholoog ofzo.
Van die geitenwollensokken kwakzalverige zielenknijpers met het stempel "psychiater", al dan wel of niet officieel ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer zo'n test gedaan, en het komt op mij over als voor een groot deel pseudo-wetenschappelijke flauwekul. Maar ik realiseer mij dat ik daar het vak en goede psychologen sterk te kort doe, maar er lopen te veel psychologen rond die op een onfrisse manier hun boterham verdienen als arbeidspsycholoog ofzo.
Je was te enthousiast?quote:
Het is wel net zo kleverig jaquote:
Nee muts, Wicky leaksquote:
quote:
In mijn geval was het een Echte Test, maar wel met een hoog Viva gehalte. Vooral de relatie tussen de gestelde vragen en de conclusies die daar aan worden verbonden vind uiterst dubieus. Ik ken ook iemand die zijn studie Scheikunde cum laude heeft afgerond, binnen vier jaar, en daarnaast Psychologie studeerde. Volgens hem stelt het geen ene reet voor en is de omschrijving "cursus" beter op zijn plaats dan wetenschappelijke studie. Maar ja, het is erg populair onder alfa meisjes die geen flauw benul hebben wat voor studie ze moetem kiezen, "dus dan maar psychologie".quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die geitenwollensokken kwakzalverige zielenknijpers met het stempel "psychiater", al dan wel of niet officieel ja.
Maar goed, vraag me af of testjes een representatief beeld kunnen geven van het vakgebied. Al heb je natuurlijk een "test" in de viva of een echte Test.
Beste vriendin heeft psychologie en drama-therapie gestudeerd... Je krijgt wel een berg beroepsdeformatie mee. Alles wordt geanalyseerd en bekeken en gewogen in je privé leven
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:42 schreef welkominspace het volgende:
je moest eens weten wat voor een verhalen je hoort als visagist
Ben ik de enige die iets veel spannenders had verwacht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef welkominspace het volgende:
van meisjes/vrouwen die zwanger willen worden en dat het niet lukt bijvoorbeeld
En vooral het gelul dat je bij de kapper hoort
tot in details dan hequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die iets veel spannenders had verwacht?
ewquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben er net achter dat een lijn speed bij het opstaan echt tegen een kater werkt![]()
Dan moet je 24 dec naar de Effenaar komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die iets veel spannenders had verwacht?
ben de theorie dat speed niet bij ADHD'ers werkt aan het testen.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Dan moet je 24 dec naar de Effenaar komen
Dit noem je nog met mate?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef welkominspace het volgende:
ik vind drugs geweldig![]()
maar met mate
Je bent net wakker en om je goed te voelen pak je speed?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
een keer proberen?
dat noem ik met mate ja
quote:
was voor gisteravond maar toen was ik zo lam dat het een wonder is dat ik thuis ben gekomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent net wakker en om je goed te voelen pak je speed?
Neon glitter Kerstbalquote:
Je mist er niks aan... behalve koppijnquote:
ja,dat ik speed niet vaker heb gedaan zie ik ook niet echt als een gemisquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist er niks aan... behalve koppijn
die ligt vast ergens face downlquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:53 schreef Bartjebart het volgende:
Hej nu het toch over drugs gaat; waar is Mike?
Maar heb je het wel naar je zin gehad?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:34 schreef welkominspace het volgende:
heb ook totaal geen idee hoelaat ik thuis was
zeker,maar toch echt veel te veel gezopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar heb je het wel naar je zin gehad?
Sufferd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zeker,maar toch echt veel te veel gezopen
helemaal niemandquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
Van wie is welkominspace eigenlijk een kloon?
In singles dachten ze al dat t mijn nieuwe heulmacho wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie is JOUW kloon dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef welkominspace het volgende:
terwijl ik hier al 5 jaar rondloop
De gargoylesquote:
Frolloquote:
Ik vind hem een vieze sexbeluste enge oude manquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Frollo
Ja, ik heb iets met geconflicteerde priesters, zelfs al is ie geen priester
Ik moet nog even kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neon glitter Kerstbal
70's in de kleine zaal
80's & 90's in de grote zaal
Friso in t café
Is ieder jaar nog uiterkocht.
Ik vind het prachtig hoe hij gewoon niet kan vechten tegen die oerdriften die een mens nu eenmaal heeft en aan de andere kant het celibaat en de kerk. Dat intense conflict.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem een vieze sexbeluste enge oude man
Ow ik ben meer van de Disneyquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe hij gewoon niet kan vechten tegen die oerdriften die een mens nu eenmaal heeft en aan de andere kant het celibaat en de kerk. Dat intense conflict.
Ik zit nu ook alle audiotracks van Hellfire te beluisteren (Pools en Hongaars en alles), prachtig gewoon
In de musical komt het nog beter tot z'n recht trouwens, daar is ie ook echt priester.
Ik hou wel van gekwelde (bad) guysquote:
zit jij dan aan de bouwvak gebonden ?quote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz... Eigenlijk moet je nu al dingen gaan boeken voor de zomervakantie, wil je niet naast/buiten de pot/boot pissen/vallen.
Whehehe.quote:Op zondag 12 december 2010 01:26 schreef Stroekie het volgende:
oh oh, dat wordt toch echt betalen![]()
maar hier ging het geld uit de reguliers dus aan op ?
http://www.at5.nl/artikel(...)bord-sjoerd-kooistra
Ang3l waarschijnlijk weer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
Zie! Dat bedoel ik...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In singles dachten ze al dat t mijn nieuwe heulmacho was
Het heeft echt heel lang geduurd voordat ik doorhad dat de titel Nederlands wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
(beeld is van de Italiaanse versie, geluid is van de Vlaamse)
Dachten! Want het is niet zoquote:
Zeker weer in her masrbos en kasteel bouvygne ?quote:Op zondag 12 december 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Willen jullie tot een uur of 5 uit Breda blijven?
Ik ga daar een beetje halfnaakt rondlopen voor foto's
Ach, een droknen sms'je.quote:Op zondag 12 december 2010 08:59 schreef Ang3l het volgende:
Dan is t een tijd stil met barman2 en dan ineens een
Sms om 5:30 (!!!) met "slaap lekker, Xxx", uit het niets.
Ah, de junk.quote:Op zondag 12 december 2010 11:31 schreef welkominspace het volgende:
hallo mensjes![]()
Een compleet herboren WIS hier
lijn te veel genomen ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet meer
Heb hele nacht in het ziekenhuis gelegen door die troep
Blijkt dus dat als je als ADHD'er speed neemt de kans groot is dat je hart op hol slaat.quote:
Maar ligt dat dan aan de hoeveelheid ? of was het de combi met de medicijnen ?quote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Blijkt dus dat als je als ADHD'er speed neemt de kans groot is dat je hart op hol slaat.
Dat was dus mij mij het geval
geloof de hoeveelheid plus het feit dat er nog zo'n 5% bloed in m'n alcohol zat zeg maarquote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef creno het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan de hoeveelheid ? of was het de combi met de medicijnen ?
Sukkel.quote:Op zondag 12 december 2010 12:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
geloof de hoeveelheid plus het feit dat er nog zo'n 5% bloed in m'n alcohol zat zeg maar
Dit kwam echt alleen doordat ik ADHD heb hoorquote:
Oooh, 'tuurlijk joh. Een overdosis alcohol en een overdosis speed is normaal gesproken geen probleem, alleen in jouw specifieke geval eventjes deze ene keer niet.quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dit kwam echt alleen doordat ik ADHD heb hoor
Ieder ander had deze dosis onder deze omstandigheden zonder problemen ervaren hoor
oh aangename manier om kennis te makenquote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ieder ander had deze dosis onder deze omstandigheden zonder problemen ervaren hoor
als je geen infectie wilt wacht dan een paar dagen totdat het wondje dicht isquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef welkominspace het volgende:
gok dat hier wel 1 iemand dit weet
wanneer mag het verband van je infuus eraf?
waar je infuus zat dus,hij is er al uit
Love Actuallyquote:Op zondag 12 december 2010 16:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free!
Of laat het zitten, alvast voor de volgende keer!quote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef welkominspace het volgende:
gok dat hier wel 1 iemand dit weet
wanneer mag het verband van je infuus eraf?
waar je infuus zat dus,hij is er al uit
quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of laat het zitten, alvast voor de volgende keer!
Te laat. In G.E's ogen ben je de junk en dat ga je de rest van je aanwezigheid hier horenquote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben er nu toch echt wel op afgeknapt
Hoe fucking achterlijk moet je zijn om keer op keer je leven op het spel te zetten omdat je dan zogenaamd een leukere avond hebt?
Snap nu pas echt hoe link die zooi is
Laat me hem daar nou even mee pesten.quote:Op zondag 12 december 2010 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te laat. In G.E's ogen ben je de junk en dat ga je de rest van je aanwezigheid hier horen
quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat ie zijn energie verdoet aan het overtuigen van jou, terwijl hij dat nodig heeft om te genezen van zijn OD.quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Laat me hem daar nou even mee pesten.
Iemand die eerst hier heel stoer vertelt over zijn hard drugs gebruik, het zelfs anderen aanraadt, ja, die vraagt erom daarmee even mee geconfronteerd te worden.
Ik deel je medelijden niet echt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat ie zijn energie verdoet aan het overtuigen van jou, terwijl hij dat nodig heeft om te genezen van zijn OD.
Dat komt omdat jij een cold hearted biutch bentquote:Op zondag 12 december 2010 18:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik deel je medelijden niet echt.
wiens ogen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te laat. In G.E's ogen ben je de junk en dat ga je de rest van je aanwezigheid hier horen
quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat ie zijn energie verdoet aan het overtuigen van jou, terwijl hij dat nodig heeft om te genezen van zijn OD.
Great.Expectations.quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wiens ogen?
En ze mogen me zien hoe ze me willen zien.
Ben ook wel een voorstander van drugs(denk ik).
maar ik zal het zelf niet meer gebruiken
Ik heb het in dit topic beetje verzwegen maar ik heb ook een dochtertje he
Die was gister bijna d'r vader kwijtgeraakt
Moet wel het goeie voorbeeld blijven geven he
ah natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Great.Expectations.
En je hoeft je van mij niet te verantwoorden hoor
Best heftig eigenlijk. Misschien kom ik er later nog wel eens op terug als ik wat moet weten voor een verhaal of zo...quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ah natuurlijk
En ik heb me tegen niemand te verantwoorden.
maar ik lig sws nog wel 1 of 2 dagen op bed dus doe ik het toch
Zit nu ook heel erg in dubio of ik de speed die ik over heb gewoon moet wegtyfen of iemand die er wel van geniet mee blij makenquote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best heftig eigenlijk. Misschien kom ik er later nog wel eens op terug als ik wat moet weten voor een verhaal of zo...
Het blijft ONZ hè, hier hoeft helemaal niets waar te zijn.quote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is Welkominspace een kloon van Gellarboy (Dirk), Ang3l of Cahir ofzo.
Humor me.quote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ben gewoon welkominspace.
En kan het bewijzen ook
Joh altijd handig om dat pas na de tijd te bedenken... Net als je ADHD in combinatie met drugs... Beter laat dan nooit!quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wiens ogen?
Ik heb het in dit topic beetje verzwegen maar ik heb ook een dochtertje he
Die was gister bijna d'r vader kwijtgeraakt
Moet wel het goeie voorbeeld blijven geven he
Ik gok Ang3l of Cahirquote:Op zondag 12 december 2010 19:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is Welkominspace een kloon van Gellarboy (Dirk), Ang3l of Cahir ofzo.
Pas sinds kort dat m'n vrienden het weten enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh altijd handig om dat pas na de tijd te bedenken... Net als je ADHD in combinatie met drugs... Beter laat dan nooit!
Maar een dochtertje? Ben je er pas later voor uitgekomen dat je homo bent?
Volgens ben je de eerste papa in dit topicquote:Op zondag 12 december 2010 19:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Pas sinds kort dat m'n vrienden het weten enzo.
Maar buiten de stad was ik gewoon homo hoor
En je wil toch een nageslacht he
Who's your daddy?quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens ben je de eerste papa in dit topic
een kloon is veel te moeilijk en ingewikkeld voor mieke. Nuno is weg gepest dus die valt ook afquote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of Mike. Of Nuno. Of TheVulture. Of Steve.
En Dizer dan?quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens ben je de eerste papa in dit topic
Dizer is toch hatske hetero?quote:
Ow okequote:Op zondag 12 december 2010 19:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Pas sinds kort dat m'n vrienden het weten enzo.
Maar buiten de stad was ik gewoon homo hoor
En je wil toch een nageslacht he
ja,wist wel dat ik zeker niet met moeke haar zal grootbrengenquote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Maar eh voor dat kind is wel bewust gekozen?
(als dat een hele vreemde vraag is, dan laat maar)
Dit klinkt trouwens wel als een leuk verhaallijntje voor Wonderer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |