Homo is een afkorting.. Hete Onderdanige Mannelijke Organismen.... dus als je heet bent mag je hier posten!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:14 schreef welkominspace het volgende:
staat homo in dit geval ergens voor of verzamelen alle homo's van ONZ zich hier?
Ben wel heet maar of ik nou zo beschreven wil worden.....quote:Op donderdag 9 december 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Homo is een afkorting.. Hete Onderdanige Mannelijke Organismen.... dus als je heet bent mag je hier posten!
Een foto mag ook!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ben wel heet maar of ik nou zo beschreven wil worden.....
Hey schatjequote:
quote:
*Zeep paktquote:
Er zijn vast mensen hier die je daar bij willen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor
eerder bizonder ()
Er zijn erbij waarbij het niet op hun voorhoofd maar wel op hun handtas staatquote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef deepart het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, is het voor homo's moeilijker om aan een relatie te komen? Mensen hebben namelijk niet 'homo' op hun voorhoofd staan dus je moet altijd maar gokken lijkt mij.
had er laatst nog een topic overquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn erbij waarbij het niet op hun voorhoofd maar wel op hun handtas staatDie zijn voor een blinde nog te herkennen
Maar dat zijn dan weer niet de types waar ik op val dus dan wordt het wel lastig ja... ten eerste moeten ze homo zijn en dan ook nog eens jou leuk vinden!
Noem ons maar niets bijzondersquote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor
eerder bizonder ()
Wat is het verschil?quote:
kwestie van geven en nemenquote:
Daar zit wat in.quote:
Fotooooooo!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
2 uur verder met takjes uit elkaar halen, ballen en slingers hangen maar mijn kerstboompje staat
En het ziet er niet bepaald symmetrisch uit dus ik ga morgen wel even goed kijken
Hij is mooier in het echtquote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Zit je me nu met mooie beloften te lokken?
Ik val op mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen typen en een piemel hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Vallen jullie op meisjes jongens of eckte bois?
Bois is forum taal, ik weet ook wel dat het bojs is.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val op mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen typen en een piemel hebben
Iets daar tussenin.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Vallen jullie op meisjes jongens of eckte bois?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val op mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen typen en een piemel hebben
Hello darling. Wat doet u nou weer hier?quote:
beetje rondsnuffelenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hello darling. Wat doet u nou weer hier?
Je maakt een grapje he... dat moet wel... toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Bois is forum taal, ik weet ook wel dat het bojs is.
Maar zeg eens
Eens.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef deepart het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, is het voor homo's moeilijker om aan een relatie te komen? Mensen hebben namelijk niet 'homo' op hun voorhoofd staan dus je moet altijd maar gokken lijkt mij.
Ah je hebt een soort snuffelstage!quote:
Je naïeve reactie is schattigquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he... dat moet wel... toch?
Ja schat.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he... dat moet wel... toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
ja iddquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah je hebt een soort snuffelstage!
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja schat.neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nu?quote:
Nee morgen als ik mijn camera heb geinstalleerd natuurlijkquote:
Nou welkom dan maar hequote:
wtf heb je nou weer in frankrijk te zoeken?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar he
Zaterdag zal ik denk ik wel weer ff in singles komen snuffelen. Zit nu mezelf nog ff klem te zuipen in Frankrijk n
Heb je dat koningspak meegenomen met die mijter?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat gebeurt er als er 2 homo's wijn gaan proeven in Frankrijk?
Iedereen herkent ze als die 2 van de gay prideboot
Een wijnproef vakantietje.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wtf heb je nou weer in frankrijk te zoeken?
vetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wijnproef vakantietje.
Had theatermama gewonnen.
Dag king of gaypride en meevaren op de boot
Overnachting in het 5* hotel the grand in Amsterdam
Drie dagen in de Anjou in frankrijk
En dat laatste is nu dus, in chateau de la melonniere
We hebben nu al 2 Franse afspraken met de prise van volgend jaar. Barbecuen met mevrouw wijngaard 1 en drinken met mevrouw wijngaard 2.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat gebeurt er als er 2 homo's wijn gaan proeven in Frankrijk?
Iedereen herkent ze als die 2 van de gay prideboot
volgens mij is dat een gevalletje 'work in progress' en doet ie over 5 jaar een Ricky Martinnetjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef welkominspace het volgende:
is arie boomsma nou homo of niet?
Zag hem net weer op tv het erover hebben maar zapte beetje laat in
Spannendquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee morgen als ik mijn camera heb geinstalleerd natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef deepart het volgende:
[..]
SpannendEn ik voorspel je nu al dat we meer dan een take nodig hebben om het er goed op te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nah. Hij is gewoon open minded.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is dat een gevalletje 'work in progress' en doet ie over 5 jaar een Ricky Martinnetje
Ik vind dat ie er wel erg mee bezig is als "hetero"quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah. Hij is gewoon open minded.
een SYTYCD-mijnheer?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had een date met een dansmeneer!
Ja, nou en? Mogen alleen homo's activist zijn dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat ie er wel erg mee bezig is als "hetero"
Nee integendeel zelfs... maar bij Arie heb ik toch altijd wel het idee dat ie piemels best fijn vind enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou en? Mogen alleen homo's activist zijn dan?
Een date? Je hebt een vriend. Afspraak dus!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had een date met een dansmeneer!
Ow jeej!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik voorspel je nu al dat we meer dan een take nodig hebben om het er goed op te zetten
Dan ben je niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee integendeel zelfs... maar bij Arie heb ik toch altijd wel het idee dat ie piemels best fijn vind enzo
Denk ik dus ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah. Hij is gewoon open minded.
lang niet de enige.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige die dat denkt
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een date? Je hebt een vriend. Afspraak dus!
Lang niet iedereen die voor homo's opkomt zie ik als homo... maar bij Arie rinkelt mijn gaydar eigenlijk altijd wel...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk ik dus ook.
Jammer dat mensen hem dan weer meteen tot homo willen bombarderen.
Waarschijnlijk zal heel gelovig Nederland dan alsnog over hem heen vallen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lang niet de enige.
Volgens mij issie het nu bespreekbaar aan het maken binnen het geloof zodat hij straks zonder moeite uit de kast kan komen
mocht ie willenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal heel gelovig Nederland dan alsnog over hem heen vallen.
Waarom dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lang niet iedereen die voor homo's opkomt zie ik als homo... maar bij Arie rinkelt mijn gaydar eigenlijk altijd wel...
Maar dat zegt feitelijk niet veel want die is nogal eens verkeerd verbonden
Omdat ik hem trekjes vind hebben die ik wel vaker zie bij homo'squote:
Altijd nog beter dan dat hij over de pastoor komtquote:
...zoals...?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik hem trekjes vind hebben die ik wel vaker zie bij homo's
Je krijgt die vlekken ook zo lastig uit die zwarte soutanes...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat hij over de pastoor komt
jezuschristus... moet ik het helemaal uitkauwenquote:
Ow dan mag ik dat ook; dragen jullie allemaal uggs?quote:
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow dan mag ik dat ook; dragen jullie allemaal uggs?
Ja, want ik vind het ubersuf dat een homo zoiets zegt in plaats van een stupide heteroquote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jezuschristus... moet ik het helemaal uitkauwen
gewoon zijn manier van praten, waarop ie beweegt, hoe obsessed hij bezig is met zijn uiterlijk...
en ja ik generaliseer... sue me!
ik zeg alleen maar dat mijn gaydar bij 'm afgaat... dat gebeurt wel eens!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want ik vind het ubersuf dat een homo zoiets zegt in plaats van een stupide hetero
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat mijn gaydar bij 'm afgaat... dat gebeurt wel eens!
Gemiddeld zo'n 14-17 cm lang, 4-6 cm doorsnee en huidkleurig.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?
een soort wekker...roze!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?
Ik denk dat de mensen die mij in levende lijve hebben gezien kunnen zeggen dat ik allesbehalve een standaard homo benquote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat voor een homo's zijn jullie dan?
echt met roze dingetjes enzo?
Je bent ZO hetero dat je er zelfs dezelfde vooroordelen op nahoudtquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die mij in levende lijve hebben gezien kunnen zeggen dat ik allesbehalve een standaard homo ben
de halve homowereld is aan bepaalde maniertjes te herkennen.... dat heeft geen fuck met vooroordelen te makenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent ZO hetero dat je er zelfs dezelfde vooroordelen op nahoudt
En hoeveel daarvan zitten nog in de kast/ontkennen het?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de halve homowereld is aan bepaalde maniertjes te herkennen.... dat heeft geen fuck met vooroordelen te maken
dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die mij in levende lijve hebben gezien kunnen zeggen dat ik allesbehalve een standaard homo ben
Genoegquote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zitten nog in de kast/ontkennen het?
Hopeloze zaakquote:
Elmoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |