jij wil mij niet vertellen dat het er zo uit kan zienquote:
maar goed is dan weer zo'n rekbaar begripquote:Op woensdag 1 december 2010 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Als het goed gebeurt is het niet pijnlijk!
Dat is je kont ook!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar goed is dan weer zo'n rekbaar begrip
Dat hoop ik niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kont is een begrip in homo wereld ?
fiese auwe manquote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Stroekie het volgende:
pijn is fijn jeuk is leuk en bloed is goed ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kont is een begrip in homo wereld ?
je bedoelt geretoucheerd?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heel de Effenaar heeft het erover!
Of die ook geschminkt was
Ik vroeg me al af waar je bleef met je disproportionele rechterbilquote:
Neh, ik wil @ngel blij maken:)quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kun je beter zelf met 'm gaan rommelen....
Ah okay, en het is nooit wat geworden?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Met Tim?
Die ken ik zelf ook wel hoor
Al jaren.
en jij bent de enige, naast Scott en Stijn die dat gezien heeftquote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heel de Effenaar heeft het erover!
Of die ook geschminkt was
dat is juist het leukste wat er is, en vooral er dan wat gedenkwaardige gebeurtenissen van desbetreffende persoon in verwerkenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:06 schreef MisterO het volgende:
Aaarg sinterklaasgedichten schrijven sucks. 2 moet ik er schrijven! brr
Het eindresultaat is altijd wel leuk, maar de weg ernaartoe vind ik minderquote:Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is juist het leukste wat er is, en vooral er dan wat gedenkwaardige gebeurtenissen van desbetreffende persoon in verwerken
Gewoon even tandjes op elkaar, lukt je bestquote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het eindresultaat is altijd wel leuk, maar de weg ernaartoe vind ik minder
leuk idee voor een persoonlijke kerstkaartquote:
Die vriest met zijn postuur binnen 1,5 seconde helemaal dood.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leuk idee voor een persoonlijke kerstkaart
Ang3l wanneer heb je tijd?
Ja, 12 dec dus ja. In een park bij ene landhuis in Bredaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die vriest met zijn postuur binnen 1,5 seconde helemaal dood.
Oooow, half naakt, dat levert je een extra seconde opquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 12 dec dus ja. In een park bij ene landhuis in BredaHalfnaakt.
Waarom?!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 12 dec dus ja. In een park bij ene landhuis in BredaHalfnaakt.
Autotune heet dat.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch jammer van het veelvuldig gebruik van toneboxes in Glee
Fotoshoot ding gedoe. Als dryadequote:
dat kan ook, een tone box is ook zoiets, Cher gebruikt hem, Prince heeft er wel iets mee gedaan, zo ook Madonna, maar het is gevaarlijk om het te vaak te doen, dan kun je de schijn van slechte zang krijgenquote:
dryades zijn toch vrouwelijke wezens...quote:
Eruit zien als een vrouw is niet hetzelfde als een vrouw zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dryades zijn toch vrouwelijke wezens...
Dryaden zijn figuren uit de Griekse mythologie. Het waren boomnimfen die eruitzagen als mooie vrouwen. Dryaden (of hamadryaden) waren elementaire krachten maar niet onsterflijk. Zodra de boom doodging waarmee ze in verbinding stonden, stierven zij ook. Dryaden straften sterflijken wanneer ze takken braken, of als ze schade aan haar boom aanrichtten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |