Homo is een afkorting.. Hete Onderdanige Mannelijke Organismen.... dus als je heet bent mag je hier posten!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:14 schreef welkominspace het volgende:
staat homo in dit geval ergens voor of verzamelen alle homo's van ONZ zich hier?
Ben wel heet maar of ik nou zo beschreven wil worden.....quote:Op donderdag 9 december 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Homo is een afkorting.. Hete Onderdanige Mannelijke Organismen.... dus als je heet bent mag je hier posten!
Een foto mag ook!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ben wel heet maar of ik nou zo beschreven wil worden.....
Hey schatjequote:
quote:
*Zeep paktquote:
Er zijn vast mensen hier die je daar bij willen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor
eerder bizonder ()
Er zijn erbij waarbij het niet op hun voorhoofd maar wel op hun handtas staatquote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef deepart het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, is het voor homo's moeilijker om aan een relatie te komen? Mensen hebben namelijk niet 'homo' op hun voorhoofd staan dus je moet altijd maar gokken lijkt mij.
had er laatst nog een topic overquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn erbij waarbij het niet op hun voorhoofd maar wel op hun handtas staatDie zijn voor een blinde nog te herkennen
Maar dat zijn dan weer niet de types waar ik op val dus dan wordt het wel lastig ja... ten eerste moeten ze homo zijn en dan ook nog eens jou leuk vinden!
Noem ons maar niets bijzondersquote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor
eerder bizonder ()
Wat is het verschil?quote:
kwestie van geven en nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |