Doe jij nou maar foto's van al je gitaren maken met beschrijving.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, hoor. Bert ben ik, Bert Vanderslagmulders...
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dean, met z'n bakkebaarden... De perfecte schoonzoon!
Van allebei?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doe jij nou maar foto's van al je gitaren maken met beschrijving.
Ow, ik dacht jij er belachelijk veel had.quote:
Leo heeft er aardig wat...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ow, ik dacht jij er belachelijk veel had.
Wie was dat dan? :/
Die is dood...quote:
En laat hem rusten in vredequote:
Ik telde mijn bassen er niet bijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen wonder dat mensen een gitaarwinkel beginnen. De gemiddelde gitarist heeft 5 van die dingen
Merk of leeftijd?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
Vanavond nog in een gitaarwinkel geweest en weer bijna naar huis gegaan met een Vintage stratocaster.
Merkquote:
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paulquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Merk
Ze zijn net zo goed (zo niet beter) als Mexicaanse Fenders maar belachelijk goedkoop.
Maar ja, ik wil nu eerst een bas, kijk ik daarna wel verder.
Die heb ik nog vast gehad bij Feedback, klonk zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paul
Ja, zo'n Icon of V100 LP is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paul
WHAHA NOOB, DAS KEIWEINIG!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
2:
Squier Classic Vibe strat en een oude Hondo akoestisch.
quote:
Haterquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb hier:
Tokai Loverock LS75
Almansa modelo 457
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |