Tubbergenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor alle fans; van 't weekend is er Kerstfestival in Tubbergen
Ik zag het aankomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toepasselijk ook, het begint hier weer te sneeuwen
Als jij het zegt....quote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje moet vandaag vol.. dan moet er een Justin TT komen
Met of zonder harde randjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
...blokjes kaas en stukjes parkietenworst...
Dat moet je ook niet proberenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ook nooit ontkend dat deze TT toepasselijk is
Denk niet dat ze me willen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan krijg ik de FOK!-knokploeg achter me aan?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje moet vandaag vol.. dan moet er een Justin TT komen
Heb de hele week tussen Kerst en Oud & Nieuw vrijquote:Op donderdag 9 december 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit me hard te plussen in de uren zeg
Mooi de 31e vrij nemen
Hier ook, en dan de 10e weer beginnenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef Intelligence het volgende:
Heb de hele week tussen Kerst en Oud & Nieuw vrij
Dat dan weer niet, maar voor Oud & Nieuw zitten we dicht hierquote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier ook, en dan de 10e weer beginnen
Beter blijf je gewoon zuidwaarts rijden. Het is hier nog steeds kloteweer. Tot maart!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef Redbaron het volgende:
hallo jongs!
zit weer in frankrijkvanaf gister 18u tot vanmorgen 7.30u gedaan om ff de grens over te komen
nu maar hopen dat ik dit weekend wel gewoon thuis ben...
Jewah! Good te passe?quote:
Nu gemeld, geen gewonden, passagier is nagekekenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:42 schreef Intelligence het volgende:
Twee bussen van Connexxion zijn tegen elkaar gebotst op Stationsplein in Almelo. Mogelijk één gewonde.
LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 11:42 schreef Intelligence het volgende:
Twee bussen van Connexxion zijn tegen elkaar gebotst op Stationsplein in Almelo. Mogelijk één gewonde.
ik zit er over te denk om dat ook te gaan doenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
quote:
* ReMcOrE ook, dan moet er geklust wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Patrickquote:Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef Intelligence het volgende:
Busje komt zo: http://twitpic.com/3eat1z
GTP, vrije dag dus das altied goodquote:Op donderdag 9 december 2010 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jawah. Weekend zit er an te komme hč. En ie dan?
Die kever waarmee je toen samen naar de Summermeet was?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Patrickken/weet jij iemand die op zoek is naar een Kever?
collega heeft een Kever uit 1974, 1100 of 1300, in goede staat; volgens haar alleen een keer overgespoten (brons, lijkt op de kleur die Rob op de Mk2 heeft).
Ah 64, zolang het 66 niet isquote:Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef Intelligence het volgende:
Busje komt zo: http://twitpic.com/3eat1z
Stage, en nog dagen genoegquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Intelligence het volgende:
Dat dan weer niet, maar voor Oud & Nieuw zitten we dicht hier
neequote:Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Die kever waarmee je toen samen naar de Summermeet was?
Kom die lui vaak genoeg tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga je wel eens met de bus Marko?
Die lui zijn gevaren op de weg
jawel, maar naar de wijk waar ik woon rijdt zo'n busjequote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga je wel eens met de bus Marko?
Die lui zijn gevaren op de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 13:16:29 ]
nu hopen dat de SVn en de ING die 22e ook gaan redden!! en dat de sleutelverklaring voor/op de 27e getekend gaat wordenquote:
Vanaf Almelo, dan is het lijn 66, zitten beste piraten tussen iddquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ging van t weekend met de bus naar Oldenzaal, ik hield echt mijn hart vast omdat die kerel zo'n beetje alle bochten door wou slippen
http://nl.wikipedia.org/wiki/QR-codequote:
heb hem nog nietquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet je 'm ff scannen met je nieuwe telefoon
ja, ik weet wat het isquote:Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; oké
Is eigenlijk gewoon een soort streepjescode die je doorlinkt naar een website of waar tekst in staat
Hier al wel binnenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Ja, ik weet wat het ismaar mijn Desire HD is nog niet binnen, dus kan hem niet lezen
waarom ga je voor de Samsung / Google dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier al wel binnen, maar ga voor de Samsung/Google Nexus S, dus houd de Desire nog wel een paar maand
.
Telefoon lijkt me fijner + stock Android dus komt daar als eerste de updates voor uit.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom ga je voor de Samsung / Google dan?
ja, dat van Gingerbread had ik gelezenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Telefoon lijkt me fijner + stock Android dus komt daar als eerste de updates voor uit.
http://www.androidworld.n(...)read-geintroduceerd/
Dan ben ik 27quote:
Dan geef mij de stukjes kaas maar met de harde randjesquote:Op donderdag 9 december 2010 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zonder harde randjes s.v.p. Harde randjes...Bah!
Astrid!
Misschien dat het aantal jaren voor de een wat minder is dan voor de anderquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Assiej het volgende:
Verstand komt met de jaren zeggen ze ..................
qmusic top 1000quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De grootst K-U-T zender van Nederland dat, wat een gezeik daar de hele dag
Q for true.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Mdrop het volgende:
De grootst K-U-T zender van Nederland dat, wat een gezeik daar de hele dag
Vroeg haar gisterenavond, wacht op mij.quote:
doe mij maar 25+ gradenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Komt eraan!
Nog meer gewenst?
![]()
Straks weerquote:
hmm... en wat is de levertijd van een 1 meter dik pak sneeuw om het huis van een Tukker?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De levertijd is ongeveer 5 tot 7 maanden.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Straks weer lente en dan met-zonder jas naar buiten en meiden in korte rokje en bier drinken op een terras enzo.
Als ik op mijn alcoholistische tempo bier blijf drinken (lees die post over lente en bier enzulks) is mijn levertijd nog een kleine 40 jaar zei de dokter.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De levertijd is ongeveer 5 tot 7 maanden.
Even in mn glazen bol kijken...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmm... en wat is de levertijd van een 1 meter dik pak sneeuw om het huis van een Tukker?
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
naar je vriendin kijken terwijl ze slaapt is
dat is snelquote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Even in mn glazen bol kijken...
Half uurtje?
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is snelOvertoom is er niks bij
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Even in mn glazen bol kijken...
Half uurtje?
...dan worden ze wakker, draaien ze naar je toe, geeuwen ze die putlucht vol in je gezicht en vragen ze om "een kusje"...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
naar je vriendin kijken terwijl ze slaapt is
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...dan worden ze wakker, draaien ze naar je toe, geeuwen ze die putlucht vol in je gezicht en vragen ze om "een kusje"...
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...dan worden ze wakker, draaien ze naar je toe, geeuwen ze die putlucht vol in je gezicht en vragen ze om "een kusje"...
En een glas koud bierquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe mij maar 40 graden, zon, een luchtbedje en de Middellandse Zee... ik ben hier echt niet voor gemaakt...
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe mij maar 40 graden, zon, een luchtbedje en de Middellandse Zee... ik ben hier echt niet voor gemaakt...
Ditquote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, lekker fris
Jij begrijpt het.quote:
Brekn!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
voort onmeunig naar de new kids turboooo
Recensies zijn kutquote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Recensisten zijn kut!quote:
Hey, een paard.quote:
En de rest van de dag vertyfdquote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Jij begrijpt het.Even van het luchtbedje af, een halve liter wegtikken in de brandende middagzon en met je aangeschoten hoofd weer lekker verder dobberen op de golven.
dat ga ik binnenkort ook doenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
en wat versta je daaronder?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit te wachten op m'n wekelijkse marteling
Ga je naar steur trouwens? Of welke heb je?quote:
Ja, Steurquote:Op donderdag 9 december 2010 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga je naar steur trouwens? Of welke heb je?
Ja, jou ken ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Even een crosspost uit "Hoe zie je er nu uit"
Nog niet vaak een foto gepost op Fok van mezelf dacht ik.
Geen idee wat dat op me voorhoofd is, net was het eraf.
[ afbeelding ]
Oja. Ik hoor van veel dat Steur maar een prutser is.quote:
Nee, volgens mij inderdaad van vroegâhquote:Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja. Ik hoor van veel dat Steur maar een prutser is.
En ik ken jou ook wel. Ken je mij dan ook van vroegah of van zien ofzo?
Dat kan ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, volgens mij inderdaad van vroegâh
Inddquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Wel samen gevoetbald enzo. Met rene ook. Van de wollegras.
Als je van plan bent met regelmaat hier te komen mag je je naam en geboortedatum wel doen dan zet ik je er nu op.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef BeHappy20 het volgende:
Nog maar een paar topics en dan sta ik op de lijst
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef BeHappy20 het volgende:
mn ma zei dat ze moesten voetballen
Hier nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
het sneeuwt weer als de tering hier
Aww, wat schattigquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef BeHappy20 het volgende:
Jah is ook chill![]()
23-11-1990
Euhm bedankt Daywalk3r
Hier regent hetquote:
ouwe bokquote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef omearos het volgende:
[..]
Aww, wat schattig
[..]
Hier regent hetschoenen zijn doorweekt, voeten koud, maar de auto doet het tenminste weer
quote:
quote:
quote:
quote:
BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net nog ff een flinke afwas gedaan, Judas Priest keihard aan. Headbangend afdrogen is tof\m/
Neah......quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Kloon van Astrid?
http://forum.fok.nl/topic/1572652
BAM jonguh!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Pestweer. En ik heb opeens Google Chrome
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Pestweer. En ik heb opeens Google Chrome
Dat weet ik nog niet, gebruik altijd FFquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Leuk dier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef ACT-F het volgende:
Net terug van de paardenmarkt. Alle foto's zijn misluktBehalve deze
[ afbeelding ]
paard heeft zo te zien ook zijn beste paard van stal gehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef ACT-F het volgende:
Net terug van de paardenmarkt. Alle foto's zijn misluktBehalve deze
[ afbeelding ]
Wat wil je, voor zo'n paard is een paardenmarkt net een nudistenkampquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
paard heeft zo te zien ook zijn beste paard van stal gehaald![]()
Niks mis met dat dier. Een twenter hoort er zo uit te zien, al is deze wel een beetje schraal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
paard heeft zo te zien ook zijn beste paard van stal gehaald![]()
Een Twenter? Een echt tukkerpaard dus! Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:08 schreef Samzz het volgende:
Niks mis met dat dier. Een twenter hoort er zo uit te zien, al is deze wel een beetje schraal.
Dat lijkt me toch af te lezen aan de reactie van het paardquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is die vent daar achter aan het doen met z'n rechterarm?
Kunstmatig insemineren denk ik.quote:
Het viel me op dat al die paardenhandelaren een wandelstok hadden. Zijn ze allemaal kreupel of gebruiken ze dat voor andere doeleinden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Die er precies achter of die met die wandelstok?
Fjord. Jonkie, gok een entertje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:18 schreef ACT-F het volgende:
En nu de paardoloog toch tussen ons midden is, wat is dit voor een knol?
[ afbeelding ]
Een jarig paard = Enterquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uut Enter nog wel! allemaal tukkers uiteindelijk
Vast wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er iets van paarden wat je niet weet San?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kunstmatig insimineren op de markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |