Tubbergenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor alle fans; van 't weekend is er Kerstfestival in Tubbergen
Ik zag het aankomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toepasselijk ook, het begint hier weer te sneeuwen
Als jij het zegt....quote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje moet vandaag vol.. dan moet er een Justin TT komen
Met of zonder harde randjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
...blokjes kaas en stukjes parkietenworst...
Dat moet je ook niet proberenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ook nooit ontkend dat deze TT toepasselijk is
Denk niet dat ze me willen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan krijg ik de FOK!-knokploeg achter me aan?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje moet vandaag vol.. dan moet er een Justin TT komen
Heb de hele week tussen Kerst en Oud & Nieuw vrijquote:Op donderdag 9 december 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit me hard te plussen in de uren zeg
Mooi de 31e vrij nemen
Hier ook, en dan de 10e weer beginnenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef Intelligence het volgende:
Heb de hele week tussen Kerst en Oud & Nieuw vrij
Dat dan weer niet, maar voor Oud & Nieuw zitten we dicht hierquote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier ook, en dan de 10e weer beginnen
Beter blijf je gewoon zuidwaarts rijden. Het is hier nog steeds kloteweer. Tot maart!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef Redbaron het volgende:
hallo jongs!
zit weer in frankrijkvanaf gister 18u tot vanmorgen 7.30u gedaan om ff de grens over te komen
nu maar hopen dat ik dit weekend wel gewoon thuis ben...
Jewah! Good te passe?quote:
Nu gemeld, geen gewonden, passagier is nagekekenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:42 schreef Intelligence het volgende:
Twee bussen van Connexxion zijn tegen elkaar gebotst op Stationsplein in Almelo. Mogelijk één gewonde.
LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 11:42 schreef Intelligence het volgende:
Twee bussen van Connexxion zijn tegen elkaar gebotst op Stationsplein in Almelo. Mogelijk één gewonde.
ik zit er over te denk om dat ook te gaan doenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb de hele week tussen Kerst en Oud & Nieuw vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |