Zie mijn edit.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat het grammaticaal bagger is?
ehm..quote:Op donderdag 9 december 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh..
dan ben jij niet die lekkere vent die tegenover me zit ..
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
te weinig suiker Ik zeg het je.
Hij is jongquote:
"die groeien in de supermarkt".quote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wedden dat hij zelf amper weet hoe stoofpeertjes gemaakt worden
quote:
Duh, ik koop nu ik er over nadenk sowieso weinig potvoer.quote:
Zijn Vivaro!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie doet het? n wie doet wat?
ik ook niet.. alleen worteltjes en doperwtjesquote:Op donderdag 9 december 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, ik koop nu ik er over nadenk sowieso weinig potvoer.
Mijn contactform waar ik 2 dagen mee bezig wasquote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie doet het? n wie doet wat?
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn contactform waar ik 2 dagen mee bezig was
ik alleen maar uit potjes is voor mij meer dan genoegquote:Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet.. alleen worteltjes en doperwtjes
de rest altijd vers![]()
Mja ik deed dat ook wel toen ik alleen was, maar nu echt niet meer ....quote:Op donderdag 9 december 2010 10:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik alleen maar uit potjes is voor mij meer dan genoeg
zo een zwart sudderplaatje?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar koop ik zo een plaatje?
en kan een tajine ook id oven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik ben ook alleen maar eet bijna niet uit potjes. Bruine bonen, kidneybonen, witte bonen en maiskorrels eet ik wel uit blik. Voor de rest niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik deed dat ook wel toen ik alleen was, maar nu echt niet meer ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |