In mijn ava ookquote:
En waterquote:Op donderdag 9 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zit echt vol goede ideëen!
Met een klein snufje ingewandquote:
Die heb ik al iets te vaak gezien, thanksquote:Op donderdag 9 december 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een klein snufje ingewand
Ja, normaal begin ik een uur laterquote:
Je hoeft ze ook niet te laten zien, schat, maar je hebt ze wel nodigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik al iets te vaak gezien, thanks
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te laten zien, schat, maar je hebt ze wel nodig
Dan doe je er 1 in.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
gatverdamme, vergeten een zoetje in de koffie te doen
I know. Maar ik ken mezelf nu van binnen en van buitenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te laten zien, schat, maar je hebt ze wel nodig
dat gevoel heb ik nou ook altijd als degene die koffie voor me haalde te lui was om de suiker, melk en choco bij te vullen...quote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
gatverdamme, vergeten een zoetje in de koffie te doen
Zo klopt ie.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
Pgr, nu heb ik een CD van madonna gewonnen met dat AD gebeuren.
Geweldig!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Maar ik ken mezelf nu van binnen en van buiten
goeie timing!quote:
Oh, dat is zo tofquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik zit op een massagestoel![]()
![]()
![]()
Deze doet mijn rug en schouderbladenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is zo tofIn japan ook zo vaak uitgeprobeerd in die winkels. Dat zelfs je armen en voeten worden gemasseerd. Alleen was ik wat te lang , dus die stoel ramde op dingen die ik wat minder prettig vond
Je moet meneer suiker beter africhtenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze doet mijn rug en schouderbladen![]()
Ik ben verliefd
je dist mijn UI.quote:
Penguin still therequote:
Dat kan niet meer, die is voor altijd verpestquote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet meneer suiker beter africhten
sop sop sopquote:Op donderdag 9 december 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, die is voor altijd verpest![]()
oeh!
de zitting kan ook trillen![]()
OMGWTFBBQ!!!!!!!!!1!!EINZ!!!1!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik zit op een massagestoel![]()
![]()
![]()
lapo is zo 2009quote:Op donderdag 9 december 2010 12:08 schreef JortK het volgende:
Liggen alle LAPO ninja's in de bosjes te wachten?
En naar de Nederlandse les gaan zeker ook niet, hmm?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ingewanden hoef ik zoiezo niet te zien.
Mucken is het helemaal, in 2010quote:
ik had duo penottiquote:Op donderdag 9 december 2010 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Broodje appelstroop was best wel lekker
Die kerstmuts zonder kerst?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
als ik mocht kiezen wist ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |