abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:36:34 #276
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_91922763
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
In mijn gebouw van college is geen airco ;( echt benauwd gewoon als je met 40 man in een lokaal zit. En als we de deur open doen is het teveel lawaai :').
En dan is het nu hooguit 22 graden buiten.... wacht even tot het van de zomer 40 graden wordt. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:37:54 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_91922825
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Het betreft overigens de staat Michigan
Popolon heeft daar een huis gekocht, dus die kan je ongetwijfeld wat meer vertellen over de lokale wetten aldaar.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_91924052
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef maartena het volgende:

[..]

En dan is het nu hooguit 22 graden buiten.... wacht even tot het van de zomer 40 graden wordt. :')
Yeah I know. :') Gelukkig heb ik maar les tot mei. :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 27 januari 2011 @ 01:13:49 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_91926647
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Popolon heeft daar een huis gekocht, dus die kan je ongetwijfeld wat meer vertellen over de lokale wetten aldaar.
Nou niet echt, ik heb niet van 'buitenaf' gekocht. ;)

Maar het hangt niet eens per county maar per township af. Wij betalen iets meer dan de county's om ons heen maar ook omdat de ligging nogal mooi is, een goede wijk etc. Doorslaggevend was het goede schoolsysteem plus gratis school voor de kleine man straks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_91927782
Gratis school? Ik moet eens gaan opzoeken hoeveel ik hier over een paar jaar moet gaan betalen. Zal waarschijnlijk niet gratis zijn, maar ik betaal dan weer geen state-income tax.
  donderdag 27 januari 2011 @ 02:36:07 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_91927934
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 02:21 schreef devzero het volgende:
Gratis school? Ik moet eens gaan opzoeken hoeveel ik hier over een paar jaar moet gaan betalen. Zal waarschijnlijk niet gratis zijn, maar ik betaal dan weer geen state-income tax.
Ja tot college is het gratis, dan komen de klappen. :+ Hangt erg van 't township af dus. Deze buurt was weloverwogen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_91928501
Even kijken of we facebook foto's kunnen linken: ons nieuwe hondje Lola.

Jesus saves but death prevails.
  donderdag 27 januari 2011 @ 06:45:42 #283
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91928617
Aw :)

Huisje, beestje.... aan 't settelen, Shivo? ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:12:52 #284
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_91930102
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
En ook nog boompje, recht voor de garage deur! Nu nog dat huwelijk, en dan is het helemaal compleet! ;)

Mooie hond trouwens :Y
-
pi_91945195
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
Aw :)

Het kan snel gaan :) ben ook het nadenken om een huis te kopen.
pi_91946749
Een huis kopen... iets waar wij nu ook naar aan het kijken zijn.

Afgelopen weekend een huis bezocht, maar daar zouden we nog best veel aan moeten opknappen en afmaken. Dat huis staat te koop voor $49,900, maar daar zou nog minstens hetzelfde bedrag tegenaan gesmeten kunnen worden om het af te maken en dergelijke.
Een huis waar niks aan mankeert zou natuurlijk perfect zijn, maar iets wat tussen een fixer upper en een huis wat "af" valt zou zeker een goede optie kunnen zijn.

Eerst nog wat meer informatie bemachtigen over mogelijke leningen en dergelijke. En natuurlijk meer huizen bezoeken. En waarschijnlijk naar de Indiana Home Show volgende week.

Overigens vonden we laatst een huis wat "psychologically affected" was... best een aparte term voor een huis.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_91951796
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef Shivo het volgende:

[..]

Het kan snel gaan :) ben ook het nadenken om een huis te kopen.
En dan zeker ook nog een kind?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:49:00 #288
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_91952078
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef devzero het volgende:

[..]

3.gif4.gif WEET WAAR JE AAN BEGINT!!11 4.gif3.gif
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 18:52:44 #289
45833 crew  Fogel
pi_91952264
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef OMG het volgende:
Een huis kopen... iets waar wij nu ook naar aan het kijken zijn.

Afgelopen weekend een huis bezocht, maar daar zouden we nog best veel aan moeten opknappen en afmaken. Dat huis staat te koop voor $49,900, maar daar zou nog minstens hetzelfde bedrag tegenaan gesmeten kunnen worden om het af te maken en dergelijke.
Een huis waar niks aan mankeert zou natuurlijk perfect zijn, maar iets wat tussen een fixer upper en een huis wat "af" valt zou zeker een goede optie kunnen zijn.

Eerst nog wat meer informatie bemachtigen over mogelijke leningen en dergelijke. En natuurlijk meer huizen bezoeken. En waarschijnlijk naar de Indiana Home Show volgende week.

Overigens vonden we laatst een huis wat "psychologically affected" was... best een aparte term voor een huis.
Mijn ervaring is dat, zelfs al koop je een compleet nieuw huis waar je vanalles zelf kan bepalen voor de bouw, je altijd dingen gaat veranderen. Als je reletief weinig te besteden hebt, kan je beter een huis kopen wat niet "perfect" is, maar een waarvan je weet dat je zeker dingen wil veranderen (dan voelt het ook minder als "waste" ipv voor een huis te betalen wat al "af" is).
Maar 50kUSD voor een huis... damn wat goedkoop! Ik heb dat ongeveer voor mijn vorige auto moeten betalen :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 18:53:12 #290
45833 crew  Fogel
pi_91952292
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef popolon het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ] WEET WAAR JE AAN BEGINT!!11 [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bezint eer ge begint!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_91952937
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Fogel het volgende:

Maar 50kUSD voor een huis... damn wat goedkoop! Ik heb dat ongeveer voor mijn vorige auto moeten betalen :P
Dat is ook het grote voordeel van een huis in de states. Relatief goedkoop, als je dan ook nog eens zorgt dat het niet in een grote stad is, en dus waarschijnlijk lagere belasting heeft heb je een leuk optrekje voor een relatief laag bedrag voor de zomer vakantie bijv.

Ik woon zelf in Londen en daar koop je voor 50k misschien net het stukje grond waar een wc op kan, en thats about it :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_91962449
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 05:35 schreef Shivo het volgende:
Even kijken of we facebook foto's kunnen linken: ons nieuwe hondje Lola.

[ afbeelding ]
Hondje O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_91962768
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef devzero het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit! Maar (toekomstig) vrouw-lief is momenteel bezig met haar grad school applicaties dus het zal nog wel even duren voordat we daar echt klaar voor zijn.
pi_91965964
Ey, ey, ey, wat klinkt dat allemaal leuk, huis in US ; en zo goedkoop. Maar - - - - langs de Hudson River, in New Jersey, upstate New York of New England, noord of zuid California, around Yellowstone or Grand Tetons, of in zuidelijk Florida zijn dat soort huizen niet te koop, niet voor die prijs, In meer remote areas, ja, maar dan zit je met aan- en af-reizen. Komt nog bij dat de euro/dollar met 1.37 niet hypergunstig is.
Zie ik iets niet ? Ik hoop het, maar wat ?
pi_91966696
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef quirigua het volgende:
Ey, ey, ey, wat klinkt dat allemaal leuk, huis in US ; en zo goedkoop. Maar - - - - langs de Hudson River, in New Jersey, upstate New York of New England, noord of zuid California, around Yellowstone or Grand Tetons, of in zuidelijk Florida zijn dat soort huizen niet te koop, niet voor die prijs, In meer remote areas, ja, maar dan zit je met aan- en af-reizen. Komt nog bij dat de euro/dollar met 1.37 niet hypergunstig is.
California is op het moment niet zo duur hoor. Wat wil je ook, de economie ligt daar op z'n gat. De andere plekken zijn natuurlijk erg catchy. Je betaald dan natuurlijk ook meer voor de prijs & belasting. Het hangt er natuurlijk vanaf met wat voor doel je daar iets aanschaft. Voor het gezin sja, dan gaan de kosten vanzelf omhoog omdat je dan in een goede buurt wil zitten en dan is de belasting dus ook hoger.

En een enkeltje van LAX naar NY zal een 250$ dollar kosten. Als je dan toch ergens heen wilt valt dat dus ook wel mee.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_91969210
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef quirigua het volgende: Komt nog bij dat de euro/dollar met 1.37 niet hypergunstig is.
Que? Wat wil je dan? 1,50? Ik ben juist blij met deze koers. Zolang het boven de 1,30 is hoor je mij niet klagen.
pi_91969643
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef Greci het volgende:

[..]

Que? Wat wil je dan? 1,50? Ik ben juist blij met deze koers. Zolang het boven de 1,30 is hoor je mij niet klagen.
Ik zou er blij mee zijn, met die 1.50. Ik zie het komende jaren eerder naar beneden gaan dan naar boven. Hangt er een beetje vanaf wiens deficit belangrijk zal worden geacht :P Amerika of dat van Europa.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:53:06 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_91970322
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef quirigua het volgende:
Ja als je hele dure plekken om te wonen op gaat noemen dan zie je inderdaad iets niet.
pi_91970637
Ach, de koers is zoals die gaat. Ik probeer te zeggen dat 1.37 (zoals nu) niet echt een koopje is. Ben het eens dat housing i.h.a. on averageminder kost dan bij ons - dat wil alleen maar zeggen dat huizen hier, door jarenlange inflatie, eig. erg duur zijn geworden. Ander argument is dat de afstanden veel groter zijn, reizen dus best duur (op lokale afstanden bedoel ik ; niet LAX-NYC ticket of zo).
Ik ken iemand die een apt in NYC heeft gekocht - dat was bepaald niet goedkoop, en niet posh, 70 m2 voor 650,000 dollar ; plus monthly charges (woz zeg maar).
In het algemeen : in desirable (accesable) places, is real estate behoorlijk duur. Maar jah, aan de Riviera, de kust van Marbella, Sorrento - ook duur ; peperduur nog wel.
pi_91970695
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja als je hele dure plekken om te wonen op gaat noemen dan zie je inderdaad iets niet.
OK, maar waar wil je wonen ? Welke regio/ buurt heb je op het oog ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')