En dan is het nu hooguit 22 graden buiten.... wacht even tot het van de zomer 40 graden wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
In mijn gebouw van college is geen aircoecht benauwd gewoon als je met 40 man in een lokaal zit. En als we de deur open doen is het teveel lawaai
.
Popolon heeft daar een huis gekocht, dus die kan je ongetwijfeld wat meer vertellen over de lokale wetten aldaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Het betreft overigens de staat Michigan
Yeah I know.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan is het nu hooguit 22 graden buiten.... wacht even tot het van de zomer 40 graden wordt.
Nou niet echt, ik heb niet van 'buitenaf' gekocht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Popolon heeft daar een huis gekocht, dus die kan je ongetwijfeld wat meer vertellen over de lokale wetten aldaar.
Ja tot college is het gratis, dan komen de klappen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:21 schreef devzero het volgende:
Gratis school? Ik moet eens gaan opzoeken hoeveel ik hier over een paar jaar moet gaan betalen. Zal waarschijnlijk niet gratis zijn, maar ik betaal dan weer geen state-income tax.
En ook nog boompje, recht voor de garage deur! Nu nog dat huwelijk, en dan is het helemaal compleet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
Huisje, beestje.... aan 't settelen, Shivo?
Het kan snel gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
Aw
Huisje, beestje.... aan 't settelen, Shivo?
En dan zeker ook nog een kind?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef Shivo het volgende:
[..]
Het kan snel gaanben ook het nadenken om een huis te kopen.
quote:

WEET WAAR JE AAN BEGINT!!11 
Mijn ervaring is dat, zelfs al koop je een compleet nieuw huis waar je vanalles zelf kan bepalen voor de bouw, je altijd dingen gaat veranderen. Als je reletief weinig te besteden hebt, kan je beter een huis kopen wat niet "perfect" is, maar een waarvan je weet dat je zeker dingen wil veranderen (dan voelt het ook minder als "waste" ipv voor een huis te betalen wat al "af" is).quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef OMG het volgende:
Een huis kopen... iets waar wij nu ook naar aan het kijken zijn.
Afgelopen weekend een huis bezocht, maar daar zouden we nog best veel aan moeten opknappen en afmaken. Dat huis staat te koop voor $49,900, maar daar zou nog minstens hetzelfde bedrag tegenaan gesmeten kunnen worden om het af te maken en dergelijke.
Een huis waar niks aan mankeert zou natuurlijk perfect zijn, maar iets wat tussen een fixer upper en een huis wat "af" valt zou zeker een goede optie kunnen zijn.
Eerst nog wat meer informatie bemachtigen over mogelijke leningen en dergelijke. En natuurlijk meer huizen bezoeken. En waarschijnlijk naar de Indiana Home Show volgende week.
Overigens vonden we laatst een huis wat "psychologically affected" was... best een aparte term voor een huis.
Bezint eer ge begint!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef popolon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] WEET WAAR JE AAN BEGINT!!11 [ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is ook het grote voordeel van een huis in de states. Relatief goedkoop, als je dan ook nog eens zorgt dat het niet in een grote stad is, en dus waarschijnlijk lagere belasting heeft heb je een leuk optrekje voor een relatief laag bedrag voor de zomer vakantie bijv.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Fogel het volgende:
Maar 50kUSD voor een huis... damn wat goedkoop! Ik heb dat ongeveer voor mijn vorige auto moeten betalen
Hondjequote:Op donderdag 27 januari 2011 05:35 schreef Shivo het volgende:
Even kijken of we facebook foto's kunnen linken: ons nieuwe hondje Lola.
[ afbeelding ]
Het een sluit het ander niet uit! Maar (toekomstig) vrouw-lief is momenteel bezig met haar grad school applicaties dus het zal nog wel even duren voordat we daar echt klaar voor zijn.quote:
California is op het moment niet zo duur hoor. Wat wil je ook, de economie ligt daar op z'n gat. De andere plekken zijn natuurlijk erg catchy. Je betaald dan natuurlijk ook meer voor de prijs & belasting. Het hangt er natuurlijk vanaf met wat voor doel je daar iets aanschaft. Voor het gezin sja, dan gaan de kosten vanzelf omhoog omdat je dan in een goede buurt wil zitten en dan is de belasting dus ook hoger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef quirigua het volgende:
Ey, ey, ey, wat klinkt dat allemaal leuk, huis in US ; en zo goedkoop. Maar - - - - langs de Hudson River, in New Jersey, upstate New York of New England, noord of zuid California, around Yellowstone or Grand Tetons, of in zuidelijk Florida zijn dat soort huizen niet te koop, niet voor die prijs, In meer remote areas, ja, maar dan zit je met aan- en af-reizen. Komt nog bij dat de euro/dollar met 1.37 niet hypergunstig is.
Zie ik iets niet ? Ik hoop het, maar wat ?
Que? Wat wil je dan? 1,50? Ik ben juist blij met deze koers. Zolang het boven de 1,30 is hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef quirigua het volgende: Komt nog bij dat de euro/dollar met 1.37 niet hypergunstig is.
Ik zou er blij mee zijn, met die 1.50. Ik zie het komende jaren eerder naar beneden gaan dan naar boven. Hangt er een beetje vanaf wiens deficit belangrijk zal worden geachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef Greci het volgende:
[..]
Que? Wat wil je dan? 1,50? Ik ben juist blij met deze koers. Zolang het boven de 1,30 is hoor je mij niet klagen.
Ja als je hele dure plekken om te wonen op gaat noemen dan zie je inderdaad iets niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef quirigua het volgende:
Ey, ey, ey, wat klinkt dat allemaal leuk, huis in US ; en zo goedkoop. Maar - - - - langs de Hudson River, in New Jersey, upstate New York of New England, noord of zuid California, around Yellowstone or Grand Tetons, of in zuidelijk Florida zijn dat soort huizen niet te koop, niet voor die prijs, In meer remote areas, ja, maar dan zit je met aan- en af-reizen. Komt nog bij dat de euro/dollar met 1.37 niet hypergunstig is.
Zie ik iets niet ? Ik hoop het, maar wat ?
OK, maar waar wil je wonen ? Welke regio/ buurt heb je op het oog ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja als je hele dure plekken om te wonen op gaat noemen dan zie je inderdaad iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |