Moet je hebben opgezocht...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
768 + 1 twijfelgeval (Bond en Miss Moneypenny schoten allebei, niet duidelijk wie van de twee de kill maakte)
quote:
Maar had Moneypenny wel een license to kill?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
768 + 1 twijfelgeval (Bond en Miss Moneypenny schoten allebei, niet duidelijk wie van de twee de kill maakte)
tja, het was sowieso een punt van discussie die scene, zij gooide het op zelfverdediging omdat James weer eens teveel gezopen had en nog geen olifant zou kunnen raken. Maar James ontkent dit allemaal tot op de dag van vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef hornage het volgende:
[..]
Maar had Moneypenny wel een license to kill?
Maarja, probleem was ook nog eens: You Only Live Twice, dus hoe vaak moest diegene geraakt worden en voor hoeveel telde die?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
tja, het was sowieso een punt van discussie die scene, zij gooide het op zelfverdediging omdat James weer eens teveel gezopen had en nog geen olifant zou kunnen raken. Maar James ontkent dit allemaal tot op de dag van vandaag.
575
indeed, en wat nou als hij iemand neerknalt die zegt "I'm gonna die another day". wat moet je daar nou mee?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef hornage het volgende:
[..]
Maarja, probleem was ook nog eens: You Only Live Twice, dus hoe vaak moest diegene geraakt worden en voor hoeveel telde die?
lagerquote:
hogerquote:Op donderdag 9 december 2010 13:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
583, en hierna laat ik het gokken aan de rest over
Ach, Live and Let Die zeg ik altijd maar,quote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
indeed, en wat nou als hij iemand neerknalt die zegt "I'm gonna die another day". wat moet je daar nou mee?
moeilijke vraag weer Patch
lagerquote:
Nou, als ik de volgende niet goed heb, nou, dan....uhh....die daarnaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon maar 6 seconden tussen
dan ben ik toch meer blij met mijn 21-jarige octopussyquote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef hornage het volgende:
Jaja, ik heb een goldfinger als het gaat om snel reageren
jaja die komt zeker from russia with lovequote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Patch het volgende:
[..]
dan ben ik toch meer blij met mijn 21-jarige octopussy
Was dat The Spy Who Loved Me, maar die jij hebt gepikt van me?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Patch het volgende:
[..]
dan ben ik toch meer blij met mijn 21-jarige octopussy
MasterWouter + 1quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |