Nog meer?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Met deze TT hoop ik overigens meer homos naar deze SC te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
We hebben er maar 2!quote:
Patje en Erik!quote:
Joehoequote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
ZEG ZEG ZEG... NIET ZO NEGATIEF BENNY!
HOW GAYER< HOW BETTER
Van PatriQue wist ik het wel, van Erik niet. Ik leer nog elke dag iets nieuws voor in mijn TAL SC-molboekje.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
ZEG ZEG ZEG... NIET ZO NEGATIEF BENNY!
HOW GAYER< HOW BETTER
Erik komt hier ook niet vaak. En uit het ook minder.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van PatriQue wist ik het wel, van Erik niet. Ik leer nog elke dag iets nieuws voor in mijn TAL SC-molboekje.
Haha, nu ben je te vroeg!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu ben je te vroeg!Ga nog niet slapen, maar ik kan geen lappen tekst typen zonder bril en ik lig in bed dus heb mijn bril niet op.
volgende meet, plastic hamers!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Sorry PatriQue... doe me geen pijn
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgende meet, plastic hamers!
Zeg, d'r is geen grotere nicht dan erik hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Erik komt hier ook niet vaak. En uit het ook minder.
Kutquote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu ben je te vroeg!Ga nog niet slapen, maar ik kan geen lappen tekst typen zonder bril en ik lig in bed dus heb mijn bril niet op.
Kutquote:Op woensdag 8 december 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgende meet, plastic hamers!
Valt toch wel mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, d'r is geen grotere nicht dan erik hoor
Erik dacht dat ik een jongen was.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, d'r is geen grotere nicht dan erik hoor
ik zal hem ff in mijn outlook knallenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, 16 december
Ben je ookquote:Op woensdag 8 december 2010 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders ook geen nicht.
Ik ben een stoere mannelijke vent, ja?
Al die hartjes en kusjes worden me opeens duidelijk...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Snap je nu de PMs die die heeft verstuurd?
Dan gebruik ik je ballen voor een heerlijke late kerstsoep!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOER, je mot uitkijkah!
Volgende keah knip ik juh haar in een kort vivah kapsol!
Net-jes!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, hadden jullie het al gehoord??
IK ben nummer 1 geworden op 't afvalclubje, 12.7 kg eraf, 49 cm kwijt, 9.58% afgevallen, en daardoor nu 157.50 euro rijker
Hoe goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ben nummer 1 geworden op 't afvalclubje, 12.7 kg eraf, 49 cm kwijt, 9.58% afgevallen, en daardoor nu 157.50 euro rijker
gaaf manquote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Goed bezig!!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekkah meid, beetje zaad erdoor, komt goed!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan gebruik ik je ballen voor een heerlijke late kerstsoep!
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef Michhas het volgende:
Gelukkig is er reeds een aantal keer op mij gestemd als Fok!ker met de meeste humor
Een goede grap en grol op zijn tijd kan ik wel waarderen
Nu echt slapen![]()
Truste Michquote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef Michhas het volgende:
Gelukkig is er reeds een aantal keer op mij gestemd als Fok!ker met de meeste humor
Nu echt slapen![]()
Trusten Mich!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef Michhas het volgende:
Nu echt slapen![]()
Haha, was iets met Michhas, weet niet precies wat. Hij vond wasberen tof ofzo, en dus werd er telkens WASBEER geroepen... En toen werd mijn ondertitel anders, en was het van: zet er wasbeer bij!quote:
hahahaah vroeg me ook af waarom capsquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, was iets met Michhas, weet niet precies wat. Hij vond wasberen tof ofzo, en dus werd er telkens WASBEER geroepen... En toen werd mijn ondertitel anders, en was het van: zet er wasbeer bij!
omdat wasbeerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahaah vroeg me ook af waarom caps
Omdat het geroepen werd.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahaah vroeg me ook af waarom caps
Zag hem net, zegt ze ''Ik doe dit nu altijd met Sem. MAAAAAR ik wil wel winnen!!''quote:
Gewoon voor de wii? Of dat XFactor spel?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zag hem net, zegt ze ''Ik doe dit nu altijd met Sem. MAAAAAR ik wil wel winnen!!''
hhihahahhoo
Wiiquote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon voor de wii? Of dat XFactor spel?
Nee gewoon reclame voor de Wii.quote:
pfoe gelukkig, anders was ik bang dat de kids het zouden zien en het spel willen hebben.... The horror....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gewoon reclame voor de Wii.
Als Wendy weer gewoon gaat eten denk ik er over na.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als Wendy iets aanprijst koop ik het zeker niet
Ze heeft nu inderdaad een te gratig hoofd ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als Wendy weer gewoon gaat eten denk ik er over na.
Tooske heeft ook een ana lijfquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als Wendy weer gewoon gaat eten denk ik er over na.
Is een uitstekend bot, vals alarm.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
is Wendy nou zwanger? Werd tijdens de live topics geroepen
Ze zag er niet zwanger uit gister... zal er eens op lettenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
is Wendy nou zwanger? Werd tijdens de live topics geroepen
Preciesquote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tooskes blik is echt eng. Veel te plasticblij,.
Toch welquote:
Haar heb ik ook steeds meer leren waarderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Bridget eens een talentenjacht zien presenteren
Los Angeles the voices zeker?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Nooo, VanVelzen in Carre is uitverkocht![]()
wilde bijna zeggen dat ze dat toch al gedaan heeftquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Bridget eens een talentenjacht zien presenteren
En dan met Martijn óf met Ruud de Wild zoals bij Big Brotherquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar heb ik ook steeds meer leren waarderen.
van Velzenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Nooo, VanVelzen in Carre is uitverkocht![]()
Ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan met Martijn óf met Ruud de Wild zoals bij Big Brother
Ruud de Wildt met z'n "het programma dat ik presenteer interesseert me geen fuck houding"quote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan met Martijn óf met Ruud de Wild zoals bij Big Brother
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
gatverdegatvergatver het regent/ijzelt hier nu ook
Echt?!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga naar de theatertourrrrrr!In Hilversum.
Ik ga 2x naar Toonquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga naar de theatertourrrrrr!In Hilversum.
Alles dichtbij was al uitverkocht, werd door dezelfde vriendin geregeld die ook vier verkeerde boeken besteld voor Engels.quote:
darn dat was een forse jahquote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef crv het volgende:
ja, hij doet het weer, had ik toch ineens een crash
Ja, dat dacht ik dus al. Maar die is dood.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een derde van de dooie grote drie
nee dat was niet nodig, maar hij heeft behoorlijk lang geprobeerd een repair te doen en dat mislukte, maar daarna start die wel weer opquote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
darn dat was een forse jah
windoos opnieuw geinstalleerd?
net niet deaudt dusquote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat was niet nodig, maar hij heeft behoorlijk lang geprobeerd een repair te doen en dat mislukte, maar daarna start die wel weer op
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles dichtbij was al uitverkocht, werd door dezelfde vriendin geregeld die ook vier verkeerde boeken besteld voor Engels.
En ik denk wel dat ik mag, ze zouden er over gaan praten.
Toon de Musical met Alex Klaasenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al. Maar die is dood.
gelukkig niet, kan het er niet bij hebbenquote:
zometeen op 4quote:
We gaan samen wel een keer naar VV, dan zorg ik wel dat het leuker wordt dan Carre ooit geweest kan zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was echt leuk... ik wilde naar Carre maar dat is dus uitverkocht
En van Alex Klaasen ben je ook fan! /molboekjequote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toon de Musical met Alex Klaasen
ik zal je de moeite maar vast besparen, benny is de molquote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
En van Alex Klaasen ben je ook fan! /molboekje
Okequote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
We gaan samen wel een keer naar VV, dan zorg ik wel dat het leuker wordt dan Carre ooit geweest kan zijn.
Moet je doen! REV is best tof.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ik wiil er nog steeds een topic erover te maken in REV, maar vergeet het steeds
ons benny ?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal je de moeite maar vast besparen, benny is de mol
14 of 16 januari dacht ikquote:
De bedrieger!!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal je de moeite maar vast besparen, benny is de mol
haha, je zat bij sinterklaas op schootquote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
De bedrieger!!
Ik zat echt op Symphonic.
Sinds dit jaar pasquote:
ik vind het ook leukquote:
Ja ik vind hem echt briljant en zijn stem en zijn bizarre tekstbegripquote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
En van Alex Klaasen ben je ook fan! /molboekje
Ik ben heeeel braaf geweest, dus ik hoefde me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je zat bij sinterklaas op schoot
pas maar op met die kinderlokkerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je zat bij sinterklaas op schoot
Ja daar heb ik alles over gelezen.quote:
Weltrustenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen!
Trusten allemaal!
trusten luttequote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef Lutte het volgende:
Trusten allemaal!
trusten zwabbquote:
doei Lutje lekker pittahquote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef Lutte het volgende:
Trusten allemaal!
trusten bennyquote:
hoop ik ook altijd op, maar dat gebeurd dan meestal nietquote:
quote:
trusten koen en voorzichtig straksquote:Op donderdag 9 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
maar ik ga ook maar eens nokken....
wekker weer op 5:30 immers, in de hoop dat de wegen berijdbaar zijn(
)
Doe jij ook voorzichtig straks?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
maar ik ga ook maar eens nokken....
wekker weer op 5:30 immers, in de hoop dat de wegen berijdbaar zijn(
)
huppel jij er nu ook al vandoor ?quote:
Doen, staat je zeker.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga denk ik mijn haren blonderen.
dat gaat mij een stuk moeilijker af, bij gebrek aan haarquote:Op donderdag 9 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
trusten symp en ook jij voorzichtig morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er ook geen nachtwerk van maken, ik wil om 6:00 in de auto zitten
heb je in ieder geval een excuusquote:Op donderdag 9 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
tnx, komt goedquote:Op donderdag 9 december 2010 00:12 schreef crv het volgende:
[..]
trusten symp en ook jij voorzichtig morgen
quote:
Gwen Stefani blond! All the way.quote:
BAM, kippenkontje, hoort erbij.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gwen Stefani blond! All the way.
quote:
Ja.quote:
ach tegen een zak botten aandouwen krijg je ook alleen maar blauwe plekken vanquote:Op donderdag 9 december 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
Maar eerst wil ik wat vet verliezen. Nobody enjoys a fat blonde.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
ach tegen een zak botten aandouwen krijg je ook alleen maar blauwe plekken van
goeiemorgenquote:
Jij bent toch heul niet vet?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
Maar eerst wil ik wat vet verliezen. Nobody enjoys a fat blonde.
Mag wel wat vanafquote:
Als je hetgeen ziet wat ik hier heb rondlopen dan vind je dat geheid opeens niet meer zo nodigquote:
Haha tja alles is relatief he.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je hetgeen ziet wat ik hier heb rondlopen dan vind je dat geheid opeens niet meer zo nodig
Zolang t maar geen anorexia fotomodellen 'dun' is dan, want dan zien de meeste mannen liever ietsie te dikquote:Op donderdag 9 december 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha tja alles is relatief he.Maar voel me siewosie fijner als ik wat dunner ben.
Dat wil ik ook niet en gebeurt ook niet! Ook omdat ik zo van eten houquote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang t maar geen anorexia fotomodellen 'dun' is dan, want dan zien de meeste mannen liever ietsie te dik
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
bella is moddervet
mag wel een kilotje of 30-35 af
Dan zou zelfs mijn vrouw te licht zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
bella is moddervet
mag wel een kilotje of 30-35 af
Beetje in rustige stand.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:38 schreef Koen66 het volgende:
Is iedereen nu slapen(ik lig ook op bed met BB trouwens)
quote:
Succesquote:Op donderdag 9 december 2010 07:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik ben alweer weg, naar school toe
grmblrmbl grmbl, bah, ochtend
Mogge Luttequote:
Manlief belde net al, ik moest eigenlijk om negen uur in Heerenveen zijn, maar ik mag de weg niet op zegt iequote:Op donderdag 9 december 2010 07:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hier is nog niets aan de hand eigenlijk.
Opgevroren hagel. maar niet extreem glad den e hoofdwegen zijn prima.
quote:Op donderdag 9 december 2010 07:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hier is nog niets aan de hand eigenlijk.
Opgevroren hagel. maar niet extreem glad den e hoofdwegen zijn prima.
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:00 schreef Pheno het volgende:
mogge-crv-kwartetstopper.
Ah, hij stopte zelf al.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
En Mogge Aveyquote:
Niet te filmen hier in de straat, sta net even naar buiten te kijken, zie ik mijn buurmeisje genadeloos hard onderuit gaan op haar fietsquote:Op donderdag 9 december 2010 08:00 schreef crv het volgende:
wij hebben geen gladheid volgens mij. auto's rijden normaal
quote:
Misschien een hint om te stoppenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:02 schreef Bellatrix het volgende:
Geen van mijn 4 aanstekers doen het meer dus steek ik mijn sigaretten aan met een kaars. Like a boss.
Ik zag em in de AT staanquote:
Waarom stoppen, als je ook door kunt gaan?quote:
Jij het raam open doen en haar gelijk uitlachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Niet te filmen hier in de straat, sta net even naar buiten te kijken, zie ik mijn buurmeisje genadeloos hard onderuit gaan op haar fiets
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom stoppen, als je ook dood kunt gaan?
Dat bedoel ik!quote:
oew, dat komt hard aan. Fiets en gladheid is geen goede combiquote:Op donderdag 9 december 2010 08:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Niet te filmen hier in de straat, sta net even naar buiten te kijken, zie ik mijn buurmeisje genadeloos hard onderuit gaan op haar fiets
Waarom? Eerst met sigaretten oefenen voordat ze aan de Lewinski-sigaren gaat!quote:
Awwwwww je iconquote:Op donderdag 9 december 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Eerst met sigaretten oefenen voordat ze aan de Lewinski-sigaren gaat!
alleen bedoelde ik het waarschijnlijk anders dan jijquote:
Koentjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ik was maandag onderuit gegaan alleen ik was wel blij dat het glad was. Anders was ik gewoon vollop mn bek gegaan. Nu voelde ik er niets van en gleed lekker 2 meter door.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
oew, dat komt hard aan. Fiets en gladheid is geen goede combi
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Eerst met sigaretten oefenen voordat ze aan de Lewinski-sigaren gaat!
Om maar de grootste dooddoener (quote:Op donderdag 9 december 2010 08:06 schreef crv het volgende:
[..]
alleen bedoelde ik het waarschijnlijk anders dan jij
Zie de gevolgen bij mijn schoonpa en das niet prettig op je ouwe dag
das een van de weinige zekerheden die we hebben, echter om nu de laatste deel van je leven continue met een zuurstoftankje rond te lopen prettig is ......quote:Op donderdag 9 december 2010 08:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om maar de grootste dooddoener ( [ afbeelding ] ) erin te gooien, dood ga ik toch.
Ach ja misschien ga ik wel dood aan een auto ongeluk of word ik opgegeten door een leeuw.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:07 schreef crv het volgende:
[..]
das een van de weinige zekerheden die we hebben, echter om nu de laatste deel van je leven continue met een zuurstoftankje rond te lopen prettig is ......
quote:
Mogge c_aquote:
dat is tenminste spectaculair en enigzins nuttigquote:Op donderdag 9 december 2010 08:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach ja misschien ga ik wel dood aan een auto ongeluk of word ik opgegeten door een leeuw.
Weer werk voor carglass, of een goed gevulde buik inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:13 schreef crv het volgende:
[..]
dat is tenminste spectaculair en enigzins nuttig
(dat met die leeuw dan )
joah, geen enkel probleem gehad met hierheen rijden, prima ritquote:Op donderdag 9 december 2010 08:06 schreef crv het volgende:
[..]
Koentjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Auto nog heel ?
ik denk dat als het zover is ik ga snorkelen in Sharam el Sheik (of hoe schrijf je dat)quote:Op donderdag 9 december 2010 08:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weer werk voor carglass, of een goed gevulde buik inderdaad.
Jaws.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat als het zover is ik ga snorkelen in Sharam el Sheik (of hoe schrijf je dat)
Lijkt me wel een spectaculair einde [ afbeelding ]
Dank je, nu heb ik dat jaws deuntje in mijn hoofdquote:
Ik serieus niet, ik zat er aan te denken want meestal kom het vanzelf in m'n hoofd, maar deze keer niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik dat jaws deuntje in mijn hoofd
Ik was even druk bezig mijn hooligans naar school te werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Koen66 het volgende:
ik kom binnen en drukte gelijk voorbij
je hebt iedereen weggejaagdquote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Koen66 het volgende:
ik kom binnen en drukte gelijk voorbij
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat als het zover is ik ga snorkelen in Sharam el Sheik (of hoe schrijf je dat)
Lijkt me wel een spectaculair einde [ afbeelding ]
ik snap nu waarom al die duitsers daar altijd heengaan. Die hebben een onwijs strenge euthanasie wetgeving, mag geloof ik zelfs helemaal niet.quote:
whehehehquote:Op donderdag 9 december 2010 08:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik snap nu waarom al die duitsers daar altijd heengaan. Die hebben een onwijs strenge euthanasie wetgeving, mag geloof ik zelfs helemaal niet.
Mischien een gat in de markt daar. Snorkeltripjes voor ouderen, ernstig zieke en levensmoede mensen
ja toch. zo dien je ook de natuur een beetje, en ik lees dat de haaien daar voedseltekort hebben. dus als je dat steevast op een vaste plaats doet, dan hebben snorkkelaars op ander plekken er ook geen last vanquote:
quote:
Rot voor je vent vanavondquote:Op donderdag 9 december 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb totaal geen zin vandaag
Ik heb het en gebruik het nooit. Krijg je zo'n zweetreet vanquote:Ik heb wel een leenauto en daar zat stoelverwarming in![]()
Dat is zeker een optie die erop moet zitten bij een volgende auto
goodmorning Bennyquote:
je aanbid Benny ?quote:
OKE, eigenlijk zouden we dat allemaal moeten doen naar onze sekteleiderquote:Op donderdag 9 december 2010 08:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik maak een respectvolle buiging
nog 4 dagen school...quote:Op donderdag 9 december 2010 08:35 schreef crv het volgende:
[..]
goodmorning Benny![]()
Al bijna vakantie ?
is dat met of zonder je spijbeldag ?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef iBenny het volgende:
Mogguh Michhas
[..]
nog 4 dagen school...
Dodiwodo
Vind ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef crv het volgende:
[..]
OKE, eigenlijk zouden we dat allemaal moeten doen naar onze sekteleider
quote:
nou, neequote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef crv het volgende:
[..]
OKE, eigenlijk zouden we dat allemaal moeten doen naar onze sekteleider
quote:
Doe dat maar als je je zeepje hebt laten vallen.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik maak een respectvolle buiging
Wat is de aard van deze brutaliteit, beste Phenoquote:Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dat maar als je je zeepje hebt laten vallen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dat maar als je je zeepje hebt laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |