ff wat probleempjes in een andere SC en dat moet ik als ouwe lul ff op;lossenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zoals
Ik ben druk dingetjes aan het uitzoeken en ga zo maar slapenMorgenochtend voor het werk even puinruimen hier
Oude lulquote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff wat probleempjes in een andere SC en dat moet ik als ouwe lul ff op;lossen
nou ja, de brrokken partijen hadden makkelijk mijn kinderen kunnen zijn, dus in dit geval toch ff ouwe lulquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oude lulJij bent echt geen oude lul
![]()
Maar daar kun je volgens mij wel even zoet mee zijn ja
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, de brrokken partijen hadden makkelijk mijn kinderen kunnen zijn, dus in dit geval toch ff ouwe lul
Jeujquote:
Slaap lekker liefjequote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen want ik val omTrusten lieve mensen
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die zit gezellig te kaarten bij Hades. Met zijn muziek hoor je in de hel.quote:
Slaap lekker lief Suikertaartjequote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten lieverds![]()
![]()
Slaap lekker Phenoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Eens kijken of ik de wekker morgen wel hoor.
slaap lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten lieverds![]()
![]()
Slaap ze, luierikquote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
Dat feestje ook weer gehad en nu
Bis Later Lui![]()
slaap lekker Trevquote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
Dat feestje ook weer gehad en nu
Bis Later Lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |