Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dusquote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik draaide het om
Wokquote:
Ik bevestigde het alleen nog even met Wikipediaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Marijke wist het ook en zei net al twee keer precies hetzelfde
Ik moest heel hard lachen om 'poepharrie'quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag jij vinden hoor schat
[..]
Nietes poepharrie
Hoi Bosquote:
als het vannacht gaat regenen wordt het lachen morgenochtendquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
Het is hier trouwens weer wit buiten... de hagel is blijven liggen.
Een jasje?quote:
dan neem ik de Volvo, als iemand tegen me aanrijdt doe ik net alsof de bumper daarvoor nog heel wasquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
als het vannacht gaat regenen wordt het lachen morgenochtend
ik heb nog niet naar buiten gekeken, glad blijft het tochquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
Het is hier trouwens weer wit buiten... de hagel is blijven liggen.
KJOETquote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk nou! Troetelbeertjes oordopjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, echt zo'n hoesjedingetjequote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een jasje?Oh, dat antivries scherm?
Ja dat is Myr die door slotjes heen postquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat een kruising tusen een Myraela en een Muck? Een soort nieuw ras?
Wat goed van je moederquote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder zei laatst friet![]()
Was wel leuk trouwens, mijn moeder zei: Thijs, wil je frietjes eten?
Thijs:![]()
Mijn moeder: patat!
Thijs: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, heb je kaarten gekocht voor Maiden volgend jaar?quote:
Vandaag kon ik weer eens de normale route naar werk nemen, dus met de auto naar Heemstede-Aerdenhout en met de trein via Leiden... ik vrees dat morgen weer de route fiets naar station Zandvoort en via Amsterdam/Utrecht wordtquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het vannacht gaat regenen wordt het lachen morgenochtend
Dat ze zichzelf verbeterde, ja, heel goedquote:
Jah!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi, heb je kaarten gekocht voor Maiden volgend jaar?
IS dat Myraela die ook ineens mijn ex isquote:
mooi balenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag kon ik weer eens de normale route naar werk nemen, dus met de auto naar Heemstede-Aerdenhout en met de trein via Leiden... ik vrees dat morgen weer de route fiets naar station Zandvoort en via Amsterdam/Utrecht wordt.
dat is minder...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag kon ik weer eens de normale route naar werk nemen, dus met de auto naar Heemstede-Aerdenhout en met de trein via Leiden... ik vrees dat morgen weer de route fiets naar station Zandvoort en via Amsterdam/Utrecht wordt.
Nee:quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
IS dat Myraela die ook ineens mijn ex is![]()
?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is Myr die door slotjes heen post
sympquote:
marijkjequote:
lovelyquote:
quote:
Nee, dat ze jouw gebakje leert dat het frietjes zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf verbeterde, ja, heel goed
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
symp
[..]
marijkjelinuxbabe
![]()
ik kan geen week weg blijven van het werk en cursus is vermoeiend
[..]
lovelydekselse meid
[..]
![]()
suikerbabe
![]()
![]()
![]()
![]()
wokquote:
Ondeugend betekend datquote:
Mja, ik kom er wel hoor, zelfde tijd van huis weg, 15 minuten later op werk, 's middags 15 minuten eerder weg van werk en op zelfde tijd thuis... alleen is de verbinding wat onbetrouwbaarder.quote:
watquote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan neem ik de Volvo, als iemand tegen me aanrijdt doe ik net alsof de bumper daarvoor nog heel was![]()
Nee, helaas. Arnhem is echt te ver weg voor me en ik moet echt op het geld gaan letten, Dus koop wel een keer een kaartje voor een concert in de Effenaar hier in Eindhoven. Heb ik iig geen reiskosten.quote:
Oh.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is Myr die door slotjes heen post
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest heel hard lachen om 'poepharrie'![]()
oke dat valt mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kom er wel hoor, zelfde tijd van huis weg, 15 minuten later op werk, 's middags 15 minuten eerder weg van werk en op zelfde tijd thuis... alleen is de verbinding wat onbetrouwbaarder.
Maar aan de andere kant: ik ben geen held met rijden als het glad is of kan zijn, dus dan is dit een veilig alternatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |