Ik vond het de laatste tijd al een sukkeltje, maar ik heb nu gewoon een hekel aan hem gekregen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gepruts van Jack begint me echt de strot uit te komen.
en ofquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
Jezus, wat een dramatische showcase van Bing's nontalent vandaag
Verkopen ze daar tegenwoordig ook al Sushiquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef amaranta het volgende:
Oh, de kapsalon/sushibar dé plek voor zakelijke afspraken
En niet naar de kapper kanquote:Mooiboy Noud met een eigen timmerbedrijf op z'n 18e..
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben vanavond(dus donderdagavond) te zien in gtst
Edwin en Lucasquote:
Haha, tof.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, dat niet, maar wel goed bevriend met Lucas, dus op zijn feestquote:Op donderdag 16 december 2010 09:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Haha, tof.
Woon je toevallig in Meerdijk?
Hij zal dan toch niet Charlie ervoor willen laten opdraaien? Of misschien juist WEL?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
Als ik die brief vergelijk met het dagboek qua schrijfstijl is Nick de moordenaar van Rutger
Dus die Lucas is inderdaad gay, ik bedoel ik het echte leven?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
jep.. Zijn vriend zit vanavond ook in de aflevering.. De dj!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus die Lucas is inderdaad gay, ik bedoel ik het echte leven?
Ow? Ik wist dat niet. Kon me al niet voorstellen dan hij nep deed, maar hield er toch rekening mee.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jep.. Zijn vriend zit vanavond ook in de aflevering.. De dj!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Lucas15 het volgende:
Triest om te zien hoe ze Nick Sanders verpesten! Zie die brief op GTST.nl
Wacht, jij kent Ferry Doedens in real life?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel goed bevriend met Lucas, dus op zijn feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |