Dat was wel leuk ja, je kon zo het podium op als je wilde.quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Vond wel dat de organisatie de mensen lekker vrij liet om te doen en laten wat ze wilden... Gewoon naar boven lopen, en zo langs het podium, heel vet![]()
Maar een nogal groot minpunt, geen eten![]()
Ik verhongerde, niet normaal.
Ja door dat roken volgens mij. Dat je je shirt verplicht aan moest houden was wel raar, maar dat stoorde mij niet. Zo'n spacende kerel kletsnat van het zweet sloeg z'n arm om me heen en drukte z'n gezicht tegen mijn wang aan om iets in m'n oor te schreeuwen, bahquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Levitas het volgende:
Hahah, proberen artiesten eruit te zetten, fail! Stonden ze te roken of hadden ze hun t-shirt uit? (of zouden ze toch a la HHZ op het podium verschijnen?)
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat je je shirt verplicht aan moest houden was wel raar, maar dat stoorde mij niet.
Ja, vooral op festivals natuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.
Ach opzich snap ik wel dat ze liever hebben dat iedereen zn shirt aanhoud. Was alleen wel superheet vooraan en met wat spulletjes op loop ik dan het liefst gewoon zonder shirtjequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).quote:
Why? Als het bloedheet is in zo'n tent na al dat stampen...... Remember de Feestfabriek? Hou jij lekker je shirt aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).
Dat heb ik niet meegekregen, te weinig gegeten?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Krulliewullie het volgende:
(behalve dus dat bijna-flauwvallen eventjes)
Oh ja ik weet het niet meer, dacht dat het die was maar jij had er 1 aangevraagd ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Krulliewullie het volgende:
Blijkbaar heeft Frontliner Warphole gedraait, ik dacht dat het In our memories was.
Ik heb ook een tattoo (daarnaast ben ik niet gespierdquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).
Ik heb toch altijd wel eten nodig op zo'n feest, en ik had al vanaf 23.30 superhonger. Dus rond een uurtje of 3, toen AVIO klaar was en ik weer stilstond na een uurtje nonstop dansen, werd ik wel duizeligquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, te weinig gegeten?
[..]
Oh ja ik weet het niet meer, dacht dat het die was maar jij had er 1 aangevraagd ofzo?Ik vond het wel een lekker setje, ook al was het iets minder hard dan de rest.
quote:Musical Analysis heb ik volgens mij niet gehoord, dit is wel mijn favoriet van hem op dit moment.
Thanks!quote:
OMG he's alive!quote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Loudness was tof, lang niet gepost hier, gelache met 16m ripper en bartman o.a.
nu te sicke spierpijn haha
Nope, misschien ben je gebanned?quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef viz het volgende:
Telkens als ik naar musicincontrol.nl ga krijg ik een bericht: "You are banned".
Meer mensen hier last van? Genoeg andere sites voor livesets iig..
Ik heb het alleen als ik via m'n telefoon op die site wil...quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef viz het volgende:
Telkens als ik naar musicincontrol.nl ga krijg ik een bericht: "You are banned".
Meer mensen hier last van? Genoeg andere sites voor livesets iig..
Was gezellig vooraan manquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Loudness was tof, lang niet gepost hier, gelache met 16m ripper en bartman o.a.
nu te sicke spierpijn haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |