abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89692222
Situatieschets: 3 personen die op de sociale ladder nogal laag staan moeten samen een presentatie houden. Elk persoon moet minstens 5 minuten aan het woord zijn en de docente heeft geadviseerd om thuis 7 minuten te halen, omdat je tijdens het presenteren soms wat stukjes vergeet of veel sneller praat. Ze zijn het 5e groepje dat een presentatie moet houden en ze hebben dus een goed beeld van wat de eisen zijn en welke fouten er veel gemaakt worden. Met een goede voorbereiding (goede inhoud, genoeg spreektijd, stof goed verdeeld onder elkaar) is een onvoldoende voor deze presentatie eigenlijk uitgesloten.

Persoon 1 heeft 2,5 minuut aan spreektijd, persoon 2 heeft 3 minuten en persoon 3 maar 1,5 minuut. Iedereen weet dat ze gefaald hebben aangezien ze binnen 10 minuten al klaar zijn. Omdat het nogal onzekere typetjes zijn besluit de docente het anders aan te pakken en stelt de feedback op de presentatie nog even uit. Ze wil nu eerst overleggen met collega’s, omdat sommige groepjes ook uitstel hebben gekregen voor het houden van hun presentatie. Waarschijnlijk mogen ze nu een tweede poging doen, omdat het anders zo sneu is voor deze stumperdjes. Ondanks dat van tevoren is gezegd en benadrukt dat alleen het eerste groepje bij een eventuele flop de presentatie opnieuw zou mogen doen. Voor de rest zou er geen uitzondering gemaakt worden, omdat die dan goed weten wat er verwacht wordt.

Stumperds worden op deze manier echt heel vaak gepamperd en zo zullen het waarschijnlijk ook stumperdjes blijven. Jullie herkennen dit vast wel.
pi_89692290
Ik herken dit zeker ja.
Feyenoord Rotterdam
pi_89692320
En dan wel van andere leerlingen eisen dat ze 10 minuten volzeiken. :r walgelijk
Zeer herkenbaar dit.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:25:47 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89692348
Maar Chai, hoe zoe jij het vinden als je samen met mij voorgetrokken zou worden in een swingers club? Ach nee swingersclub hoeft ook niet natuurlijk! Nee maar dan kunnen we samen in een of andere attractie wel zitten en dan elkaar met de handen bevredigen. Vooral als we in een achtbaan zitten dan kan je mij ook 'voortrekken' en door de verticale G krachten hoef je alleen nog maar je mond open te doen!

Dat is wel hendig sjiek hé?

Ontopic:
Wat een vreselijk herkenbare klacht zeg. Ik pats dat soort figuren vaak.
pi_89692381
Autisten die worden voorgetrokken :{
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_89692561
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Maar Chai, hoe zoe jij het vinden als je samen met mij voorgetrokken zou worden in een swingers club? Ach nee swingersclub hoeft ook niet natuurlijk! Nee maar dan kunnen we samen in een of andere attractie wel zitten en dan elkaar met de handen bevredigen. Vooral als we in een achtbaan zitten dan kan je mij ook 'voortrekken' en door de verticale G krachten hoef je alleen nog maar je mond open te doen!

Ontopic:
:')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_89692693
Waar maak je je druk om jij wordt er toch niet anders van. Die lui krijgen dat later nog wel op hun bord.
pi_89692749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Unischroef het volgende:
Waar maak je je druk om jij wordt er toch niet anders van. Die lui krijgen dat later nog wel op hun bord.
Het is een principekwestie. Andere mensen krijgen deze privileges ook niet.
pi_89692819
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_89692860
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Ach ik zou mij er niet druk om maken en gewoon een voldoende halen en pas bij een faal van jezelf een herkansing eisen.
pi_89692861
Laat me gewoon ik heb hier moeite mee.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_89692907
Ricko _O_ KONING
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_89692953
quote:

Ontopic:
wat
:')
pi_89693085
Maar TS als ze teveel gepamperd worden dan eindigen ze zo.

Dus wees gerust, de wereld is rechtvaardiger dan je denkt.
pi_89693095
pi_89693127
pype
graag verwijderen
pi_89693138
Als je niet 5 minuten kan volpraten aan de hand van een aantal slides met kernpunten, dan ga je het nog zwaar krijgen tijdens de verdediging van je thesis o.i.d...
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_89693411
Maar je hebt wel gelijk. Waar trek je de grens met het maken van uitzonderingen. De enige keer dat ik een herkansing terecht vond was toen ze bij uitwisselingsstudenten steeds 'subtitles' riepen :')
graag verwijderen
pi_89693888
Klinkt als een ROC school, klopt dit?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_89693943
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Klinkt als een ROC school, klopt dit?
Nee middelbare school, 5HAVO.
pi_89696919
Ik vind het knap om zo kort te praten :')
  woensdag 8 december 2010 @ 21:50:16 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89697015
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het knap om zo kort te praten :')
Zou je het knap vinden als ik mijn knapzak over je buikje heen laat knappen?
pi_89697143
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zou je het knap vinden als ik mijn knapzak over je buikje heen laat knappen?
Ik vraag me echt af of FOK! voor jou een uitlaatklep is of dat je in het dagelijks leven ook zo tegen iedereen praat.

Maar ik hoef het niet per sé uit te vinden :')
pi_89697341
Verplichte minimale duur van een presentatie :') Liever dat je 5 minuten een goed verhaal houdt dan een kwartier vollullen.

Het wordt pas lastig als je een project van 2 maanden in 7 minuten moet gaan presenteren
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 8 december 2010 @ 21:58:25 #25
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89697472
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of FOK! voor jou een uitlaatklep is of dat je in het dagelijks leven ook zo tegen iedereen praat.

Maar ik hoef het niet per sé uit te vinden :')
Liefde hoef je niet uit te vinden, dat moet je meemaken
-Rickokun
pi_89697481
Weetje wat mijn buurman dan zegt?

"Das flink kloot'n"
pi_89698184
RickoKun wanneer komt je boek uit?
Play hard, go pro.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:12:00 #28
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89698242
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef Aethereal het volgende:
RickoKun wanneer komt je boek uit?
Een boek met verhalen zou wel leuk zijn, alleen vrees ik dat geen enkele uitgever mijn artistieke passie kan begrijpen!
pi_89698412
RickoKun wanneer gaat je broek uit?
pi_89700973
Ricko staat nu vast wel voor het open raam achter de gordijnen met zijn pielemuisje ertussen gestoken.
5 Ferrari's op videoband!
pi_89703312
TS is jaloers dat ze geen aandacht krijgt dus probeert het hier te halen :) .
  donderdag 9 december 2010 @ 01:01:30 #32
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_89705473
En dan hebben docenten nog het gore lef om te protesteren.

En dat terwijl de meesten er alleen zitten om geld te vangen... :|W
pi_89707941
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef TC_Artemis het volgende:
TS is jaloers dat ze geen aandacht krijgt dus probeert het hier te halen :) .
Ja idd voor aandacht is het echt slim om een topic als dit te maken.
pi_89708324
quote:

Ontopic:
Wat een poëet is het toch _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')